Capitolul 28

2K 102 5
                                    


Pleoapele imi flutura si lumina alba si artificiala se strecoara in ochii mei.Cand ochii mei sunt complet deschisi pot sa vad persoanele din jurul meu:mama,tata,Brad,James.Ma ridic,insa ma trantesc la loc din cauz unei dureri puternice la cap.Nici nu apuc sa spun ceva,ca James vine spre mine si ma ia in brate.In timo ce stateam in bratele lui,spanzurata,respirand cu greu,privire mea seindreapta catre fereastra rzervei.Ceea ce am vazut m-a uimit.Fulgii mari de diferite forme cadea lin din cerul plumburiu,acestia asternandu-se pe terenul acoperit de o patura pufoasasi alba.L-am impins pe James si am aratat spre fereastra,uluita.

-De ce ninge afara?Suntem la inceputul lui octombrie,spun bulversata.

Mama paseste in fata cu un mic ghemotoc care misca.fratele meu.

-Isabelle,ai fost in coma 2 luni.Azi e Ajunul Craciunului.

Toata actiunea s-a intrerupt.Tot ceea ce trebui sa aud nu mi aungea la urechile mele.Pur i simplu am ramas acolo,uitandu-ma in gol.In coma?2 luni?Atunci m-am ridicat si am inceput sa urlu.

-Scoateti firele astea,dracului de pe mine si duceti-ma acasa!

Inconstient am inceput sa trag de fire,pana am simtit o mana pe umar.Cand am intanit pereche de oceane albastre,m-am linistit complet.Piele ma furnica unde mana lui statea pe umarul meu si ii putea simti caldura sa.Un bibait ascutit se auzi in surdina apasat si repede,urmat apoi de trantirea usii rezervei mele.M-am intins,fiind inca sub influenta drogului meu si am inchis ochii.

*****

M-am intins sa pun si ultimul glob din brad.

-Tadam,strig si arat catre brad.

Barbatul de langa mine mi-a zambit

Un raset de copilas se aude pe hol si vad un princhindel cum se tareste spre mine zambind sincer.

-Hai la mami,ingeras.

Il i-au in brate si ma invat cu el.Ma asz pe fotoliul de pe semineu si incep sa ma joc cu ingerul din mainile mele.

*****

Cand m-am trezit,ochii si zambetul sincer al copilasiului mi-a ramas in minte.In rezerva am vazut asistenta,care se apropia de mine cu o tava.Mancare.Burta mea a chiorait,si apoi mi-am dat seama cat e foame imi era.Am infuecat pieptul de curcan la gratar,cu salata de varza,langa un sos de rodii si grepfriut acompaniat de un piure de morcovi.Si apoi desertul!Un soufle,delicios.Satula m-am ridicat de pe pat si m-am dus la baie.Cand am trecut prin fata oginzii,am impietrit.Pe langa parul meu incalcit,care sigur va ajunge la o lungime numai mare de dupa umerii mei,fata me era un dezastru.La frunte aveam un pansament si prin acesta se vedeau 8 copci,iar pe celalalte parti ale fetei aveam zgaieturi de diferite marimi si forme,si vanatai,uriase de culori foarte dubioase,iar ochiul meu stang era unflat si forte colorat.Foarte chic.

Am iesit din baie impleticimdu-ma si am iesit pe holul pustiu.Mi-am continuat explorarea pana am ajuns in sala de asteptari unde l-am vazut pe Noah.Mi-a intins niste haine si mi-am dat seama ca urmam sa fiu externata.Am primit cu placere hainele si m-am schimbat in rezerva.Chiar cand ma incalta,Noah a intrat si m-a ajutat sa ma leg la vansi.

Cand am iesit din spital,m-am oprit pentru o secunda si am privit in sus.Mii de fulgi cadeau si eram super entuziamata,insa un gand mi-a fulgerat mintea.Unde e James?

Cand m-am urcat in masina,stiam sigur unde trebuia sa ajung.

-Ma duci acasa!I-am ordonat lui Noah.

-Sigur,Isabelle,mergem acasa.

-Nu!Acasa la James!Acasa la mine.

Acesta a pufnit si a pornit masina.Cand m-a lasat acasa,a accelerat inainte sa ajung la usa.Cred ca l-am infuriat,dar putin imi pasa.Cu fiecare pas,ajungeam mai aproape de James,insa un schelait m-a facut sa merg mai repede.Luna!

Am intrat val-vartej si in fata mea l-am vazut pe James batand-o pe Luna.

-James,opreste-te.

Aproape ii vedeam fumul iesind pe nari.O vena ii pulsa in dreptul tamplei si maxilarul ii era inclestat.Se aproprie spre mine,iar eu sunt nevoita sa ma retrag pana spatele meu atinge peretele.Eram captiva intre perete si el.Ochii sai furiosi ii fixau pe ai mei.Pumnul sau face contacu cu peretele,la nici doi centrimeti de capul meu.Atunci il lovesc unde il doare mai tare,in ciuda durerilor de cap.Acesta se unduieste si imi permite sa ies din ,,inchisoarea" creeata de el si ma duc spre Luna.Aceasta sta pe parchet,respirand greu.Ma asez langa ea si incep sa o mangai.

Durerea din inima mea era prea mare.Partea mea rationala era la pamant.Numai constiinta,din strafundul mintii imi mai soptea,in fundal,ca totul va fi bine,dar anxietatea era prea.mare.Fragmente din viata mea mi-au trecut prin minte.Prima dragoste,prima masina,prima inalnire.Seara in care m-am logodit,dar nu numai lucruri frumoase imi treceau prin minte,ci aveam si regretele mele.Cearta si ruperea lodgodnei,rapirea,omorarea lui Xander,aflarea ca Noah si Angel sunt rude,vremurile cand priveam fascinata sangele siroindu-mi pe degetele albe,stralucirea lamei.

Acel vis inca ma bântuia.Copilul care banuiesc ca era fiul meu.Ceea ce era ciudat era ca nu am putut sa vad fata barbatului.Oare cine o fi fost?Ii iubesc pe frății Black care mi-au sucit mințile si nu stiu daca vreodată am sa aleg pe unul dintre ei. Este oribil si ceea ce fac. Daca unul dintre ei ma rănește, eu fug la celălat.

Beside youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum