Capitolul 11

3.9K 180 1
                                    

Dick se apropie de mine.Ma dezbracă de rochia mea si de sutien se repede spre mine.Isi urca mâinile spre chiloteii mei,dar eu iau foarfeca si il înjunghi in brat.

-Nenorocita naibii,striga furios Dick,ridicându-se furios de jos.O sa te omor!

Dick se repede spre mine,batandu-ma pana raman inconstienta intr-o balta de sânge.

Ma ridic de sub pătura,Scăldata in sudoare.A fost doar un vis.De doua zile tot visez același lucru.Pe Dick care urmează sa ma violeze,eu injungiindu-l si el batandu-ma pana ramân inconstienta intr-o balta de sânge.Nu prea am avut parte de somn zilele astea.

Ultima cicatricie a inceput sa se vindece, creând un tipar pe mana mea stânga. Totul a inceput dupa plecarea lui tata. Am fost asa de distrusă, încât am avut parte de o luna de depresie. Apoi, intr-o zi la scoala, m-am împrietenit cu fata asa Jasmine. Ea era stereotipul normal: înaltă, șatena, fițoasa si prefăcută, dar eu am fost prea naiva ca să-i vad adevarata fata. Petrecusem asa de mult timp impreuna încât ma transformasem in ea, uitând de Angel, dar apoi am aflat ce spunea despre mine. Am cazut de pe scala socială si odata cu asta am cazut intr-o groapa adânca.

Îmi îndrept privirea spre ceas 6:30.Azi trebuie sa merg la școala,dar nu am niciun chef.Ma îndrept spre baie si îmi fac dus pentru a suta oară zilele astea.Cat stau sub dus,ma simt de parca as putea sa uit de tot.Imi trebuie o vacanța!Mereu mi-a plăcut sa merg la mare....Am o idee.

Ies din dus,ma infasor intr-un prosop si ma îndrept spre telefon.Apelez numărul Andreei.

-Care are chef de vorbarie la ora asta,întreaba Andreea obosita.

-Am dreptate, cand zic ca noi chiar avem nevoie de o vacanța ?

-Vacanta?Daaaaa....Unde??

-Undeva la mare.

-Am un var in Miami.Poate mergem acolo, imi spune Andreea trezita pe deplin.

-Esti geniala, Andreea!!Stai sa le sun pe fete.

-Bine,tu o suni pe Angel si eu pe Maya.

Închei conversația pe care am avut-o cu Andreea si formez numărul Angelei.

-Plecam in vacanța in Miami!

-Yayyyy!!Hai sa ne vedem in parc in cinci minute.Le sun eu pe fete ca sa le anunt.

-Bine.Pa.Pup.

-Si eu.

Sar de sub pătura si ajung la șifonier.Imi iau un maieu roșu si o fusta pana in pământ roșie.Imi pun un lanț la gât si îmi aranjez brățările de la mana stângă.Îmi prind parul intr-un coc si îmi iau Sandalele maro.Ies încet din camera si cobor când pot de încet scările.O scara,doua scări,trei....scârțțțțț.La naiba!Scara a scârțâit!Imi continui cu grija drumul pana ajung la ușa.O deschui si ies afara,nu înainte de a-mi lua cheile de la mașina.Ma urc in Mustangul meu din 65' si ma îndrept spre parc.Parchez mașina si cobor.Ma îndrept spre leagăn si Ma așez.Închid ochii si las vântul sa-mi fluture parul.Razele soarelui care răsare îmi cad pe fata mea,insa trei umbre blochează soarele.

-Hey,fetelor,spun eu si le imbratisez

Toate erau somnoroase si aveau parul prins.

-Deeeeeci,spune Maya aluungind 'e',care e faza cu aceasta vacanța?

-Pai,azi m-a sunat Iz si a zis ca are nevoie de o vacanța la mare,începe Andreea si, din întâmplare, eu am un var in Miami care are un hotel.Putem sa stam acolo.Ma gândeam sa plecam mâine si sa ne întoarcem peste doua saptamâni.

-Si cum facem cu școala,întreaba Angel

-De când iti pasa ție de școala,spune ironica Maya.

-Are dreptate,intervin eu.In primul rând,toate avem nevoie de o vacanța si în caz ca ați uitat,mama se intalneste cu directorul care din întâmplare locuiește la noi,spun eu nonsalanta.Pot vorbi eu cu el si, suntem la o saptamana distanța de vacanta de primavara... Toata lumea merge in Miami.

-Bine atunci.O sa vorbim cu părinții si ne întâlnim pe la 10 aici,spune Andreea.

Ne îmbrățișăm si ne îndreptăm spre mașinile noastre.

*****

-Părinții mei sunt deacord...

-Si ai mei...

-Si ai mei,doar suntem majore.Doar cu o excepție,spune Maya îndreptându-si privirea spre mine.

-Nu sunt probleme,spun eu indiferenta.Am obținut semnăturile părinților,ei fiind divortati,si am vorbit cu Bratt.A zis ca ne invoieste el.Dupa ce a auzit despre răpire,imediat mi-a zis ca nu e nicio problema.

-Ce răpire?intreba fetele in cor.

Am înghițit in sec, evitând întrebarea.

-O sa ma fac ca nu s-a întâmplat nimic,spune Andreea punându-si mâinile la piept, dar noi o sa avem ceva de discutat dupa aceasta vacanta.

-Nu contează,încerca sa schimbe subiectul Maya.Acum avem de făcut bagaje.Eu am cumpărat biletele pentru avion si Andreea a vorbit cu varul ei,si o sa stam in cel mai mare apartament din hotel.Valea!!Hai la bagaje,spune Maya râzând si luându-ne pe toate intr-o îmbrățișare.

*****

-Mama,eu trebuie sa plec.

-Ooooo,fetița mea,spune mama imbratisandu-ma.

-Anne,o sufoci,spune Bratt amuzat.Scumpo,sa ai grija si sa nu ieși noaptea din hotel singura!Sa ne suni in fiecare seară.Dacă se întâmpla ceva,intr-o Conversație Telefonica sa spui.....Brenne.

-Serios?spun eu amuzata.Branne.Adica Anne si Bratt?

-Yup,acuma pleacă.

-Bine,bine.Vad ca vreți sa scăpați de mine.

Imi iau la revedera pentru a mia oară de la Bratt si mama si Îmi iau geanta, îndreptandu-ma spre taxi.In el se afla celalalte fete.Imi pun bagajul in portbagaj si urc alături de fete in taxi.

-Următoarea oprire,Miami!spunem toate in cor râzând.

Si încă un capitol.Vreau sa va spun ca am fost onorata sa-i iau un interviu @DumitrescuMarilena.Poate trageri un ochi.
PUP:*

Beside youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum