"I got this feeling on the summer day when you were gone.
I crashed my car into the bridge. I watched, I let it burn.
I threw your sh*t into a bag and pushed it down the stairs.
I crashed my car into the bridge.
I don't care, I love it. I don't care."
-Telefont imbecil.Alo?!
-Dumneavoastră sunteți Isabelle Jonshon?
-Nuuuu,sunt regina Angliei...Spune!
-Ati fost acceptata.Va așteptăm peste 30 de minute la sediul casei de moda Prada.
Cu aceste cuvinte,persoana de la celălalt capăt al firului inchide.Ce?Eu nu.....
-Aaaaaaaa!!!!Iupiii!!urlu eu fericita de pe canapea.
Sar de pe canapea si încep sa dansez cu telefonul inca in mana
-Ce s-a intamplat,vine întrebarea îngrijorată a lui Chris care sta in usa dormitorului,gol.
- Serios Chris,pune-ti niște haine.
-Ce iubito?De parca nu M-ai mai vazut asa,spune Christian zâmbind pervers.
-Nu am chef de nimic,intuiesc eu mimica fetei lui.In fine,am primit postul de model de la casa de moda Prad,spun eu revenindu-mi din starea anterioara.
-Felicitări iubito,spune Chris sărutându-ma scurt pe buze.Cand incepi?
-Peste,15 minute spun eu uitându-ma la ceas.
Nu astept răspunsul lui Chris fiindcă trec pe langa el si intru in dressing.Imi aleg o rochie neagră,asortata cu o pereche de tocuri si un plic negru si cu gheaca de piele.Imi las parul desfăcut si ma machez cu negru.Imi pun telefonul si cheile de la casa in plic,imi iau cheile de la mașina din suportul de chei si imi pun la ochi ochelarii Ray Ban si ies din apartament fără sa-i spun ceva lui Christian.
Cobor cu liftul si ma urc în masina.Cand ajung îndată clădirii din geamuri parchez mașina in parcarea subterana si urc in holul de primire.Ma duc in lift si urc pana la etajul 9,unde s-a ținut castingul.In fata Ușile masive observ bărbatul la care M-am dat cand am venit la casting.Ma apropi ca o felina care își vânează prada si il intreb indiferenta.
-Am venit ca nou model.Unde trebuie sa merg?
-Te conduc eu pisicuto,spunr bărbatul rănjind pervers.
Intram in lift si el Apasă butonul cu numarul 50..,,ultimul etaj.Am uitat sa precizez ca mi-e frica de inaltime...
Ii intorc spatele si ma uit la usa ascensorului.La etajul 50,usile se deschid si ies din lift.
Barbatul,Josh sau Jack parca,Ma conduce catre doua usi masive.Intru si in fata mea se afla un bitou imens.Cu spatele la mine,cu fata spre peretele din geam care ofera o priveliste care iti taie respiratia asupre New York-ului se afla o silueta de barbat,imbracat la costum.Se intoarce cu fata spre noi si ii face semn celuilalt sa ne lase singuri,apoi isi fixeaza privirea asupra mea.Doi ochi de un albastru ghetos ma sustin timp de momente indelungate.O privire cunoscuta.Inafara de ochi,fata barbatultului mi se părea cunoscuta.Maxilar proeminent,Dinți albi,par negru mereu aranjat in acel fel a sa arate dezordonat....revelatia M-a lovit.Il cunosc....e...
*****
A fost năucitoare azi la munca.Pe langa comportamentului rece al șefului meu,pozele in lenjerie prada si o groaza de băieți care se dau la mine,ziua a fost mai buna.Am uitat sa Menționez ca am intrat peste șeful meu in birou si l-am surprins cum mai i-o trăgea unei curve.Esti la munca omule!
Am ajuns acasă extenuate si M-am dus in bucatarie.Gatitul este una dintre pasiunile mele si ca sa ma relaxat asta fac.Mi-am gătit niște paste din spanac cu sos Pesto si roșii si M-am pus pe mancat.Cum Chris întârzia si azi,ma voi delecta cu aceste paste mirifice.
Dupa cina M-am pus pe pop corn si un film de dragoste(Eat,Pray,Love)cu Julia Roberts.Pe la jumătatea filmului am primit un SMS de la fete cum ca nu au ce face,asa ca au venit la mine.Ne-am uitat la film pana am adormit.
Somnul meu dulce de pe canapea a fost intrerupt de niște râsete si o ușa izbită de perete.
-Christian!urlu eu.
In apartament si-a facut apariția Chris cu încă trei bărbați, evident toti beti.Inainte sa reactionez,am primit un mesaj de la un număr ascuns.L-am deschis si am privit filmulețul primit.Chriss,avand in brate doua gemene care de frecau de el,evident lui placandu-i,devorandu-l din priviri si pipaindu-l.M-am ridicat de pe canapea si am fugit din sufragerie in camera înainte sa încep sa plang.Am încuiat usa,aruncandu-ma in pat plângând in hohote,ignorand bătăile si strigătele de la usa.Simt cum iar ma pierd.
Am cam neglijat aceasta carte.Nu am mai publicat de ceva vreme si pentru asta va cer scuze.Sper ca va place cartea si va astept cu păreri si dedicatii.
Multumesc @-Zmeurica-M- pentru aceasta frumoasa coperta.Acest capitol este pentru tine.
Kisses:*
CITEȘTI
Beside you
RomanceInima vrea ceea ce vrea, dar atunci când o asculti, trebuie sa ai si mintea cu tine. Isabelle nu prea s-a descurcat la acest capitol niciodata. Incapatanata, sfioasa pe exterior si indraznata pe interior, indragostita de literatura si de ciocolata...