Cand am ajuns in apropierea casei lui James se vedea deja că acesta este un cartier numai de bogătași.Case uriașe lângă case uriașe.Am admirat case de tip modern pana la case de tip rustic,pana ce am oprit în fata unei case albe care avea o grădina frumos aranjata.Gradina era îngrijită si in centru ei se putea observa un cort de evenimente întins încare presupună ca se tineau petrecerile familiei Black....Black...STAI!!!!!!Familia Black!!!Asta înseamnă ca o sa-l vad pe Noah.....Ce noroc mai am si eu!!!
James a iesit din mașina si mi-a deschis pirtiera.Nimeni nu a mai facut asta pentru mine!!!!Reamitindu-mi de promisiunea făcută Angelei ca trebuie să fie prima care afla daca sunt în compania unui băiat,îmi scot telefonul din buzunar si îi trimit Angelei un mesaj.Sunt acasă la James!!!!:))))))"
Dupa câteva secunde vine răspunsul.
"WoW....Ai geija sa nu te întâlneau cu ciudatu'!!!!Si cand te întorci vreau sa aflu toate detaliile!!!"
Am roșit cand am înțeles la ce se referă Angel.Bine ca aveam parul pe fata.
"Bine,bine,perverso.O sa-ti zic daca M-am culcat cu el(slabe șanse).Oricum din câte am înțeles nu mai e împreuna cu Siliconata aia"
"Gata!!!Punct țintit,punct lovit!!!!Ai si tu o șansa.Cum am mai zis vreau toate detaliile"
Am inceput sa chicotesc la spusele Angelei.Ma-am uitat spre James ca sa vad daa m-a auzit,dar e preocupat cu găsirea cheilor de la poarta.
"Bine.Pupici, pa:*"
"Pa"
Când am terminat de vorbit cu Angie,James deja deschidea poarta si imi făcea semn sa intru.O alee pietruita ducea spre intrarea din casă.Inainte sa intru telefonul îmi suna.Crezand ca e mama sau Angel am răspuns fără sa ma uit la apelant."Buna scumpete.",spuse o vice de bărbat.
"Cine esti tu?am întrebat eu speriata.
"Asta nu conteaza.Îți stiu secretele!"
Eu nu am nimic de ascuns.Decat relația mamei male cu a directorului si faptul ca........
"Nu,te rog!!!Nu spune la nimeni!"
"Asta depinde de tine!"
A închis telefonul si pe mine m-a lăsat în stare de soc.Am simțit cum genunchii mi se înmoaie si cum câmpul meu vizual se micsoreaza si apoi totul este înghițit de întuneric.
James
Am deschis poarta grădinii si i-am facut semn sa intre.Am luat-o înainte ca sa ii deschid in ușa de la intrare,dar ea s-a oprit in mijlocul drumului.Am auzit-o cum vorbea la telefon asa ca i-am oferit putina intimitate.De cand am vazut-o am realizat că ma face sa ma simt altfel,de aceea am si adus-o aici.Ca sa îmidau seama de ce ma simt asa.La drept vorbind,ea e prima fata pe care o aduc acasa.Nivi pe Quinn nu am adus-o aici.Quinn...M-am certat cu ea la cafenea si cred ca totul s-a încheiat între noi.Nici nu o iubeam pe sclifosita aia.
Vazand ca Isabelle nu mai vine,M-am uitat în spatele meu.Isabelle deja se albise la fata si arată îngrozita.Inainte se reactionez,isi scapă telefonul din mana,iar picioarele îi cedează.Am alergat la ea intr-un suflet si am prins-o chiar înainte ca acel corp fragil sa cada.M-am uitat la Isabelle si M-am ingrozit.Avea fata asa de palida si buzele îi erau vinetii.Am luat-o pe sus in stil mireasa si am intrat in casa cu ea.
-Emmaaaaa!!!!!am strigat eu.
În fata mea si-a facut apariția o femeie de 40 de ani,inalta,cu o pereche de ochi gri-albastrui si un par lung pana la talie de culoarea focului.Aceasta femeie are un suflet di milioane si o iubesc ca pe o a doua mamă.
-Ce s-a intamplat?
-Ma ajuti cu aceasta fata?O voi duce la mine in camera.Tu adu tot ce ne trebuie ca sa o trezim.
-Chiar acum?!
Emma a dispărut asa ca am urcat scările spre camera mea.Cand am intrat am așezat-o cu grija pe Isabelle pe pat si M-am ajezat lângă ea pe marginea patului.
In camera a venit Emma si avea in mana prosoape,o găleata cu apa rece și o bluza de schimb deoarece Osabelle era încă îmbrăcată cu bluza uda pe piapt de la cafea.
Emma a mers către Isabelle si s-a Așezat langa mine.Intai i-a dat Isabellei câteva palme si văzând ca nu se trezește a luat găleata cu apa rece si i-a turnat-o Isabellei în cap.Cand apa rece a facut contact cu fața Isabellei,frumoasa fată s-a ridicat brusc in fund si singurul lucru pe care l-a zis a fost:
-Gata!!!!Sunt treaza!!!Un lichid rece ca gheata mi-a izbit fata.Lichidul era asa de rece încât am simțit ca si cum mii de ace imi înțepat fața.M-am ridicat brusc in fun si din instinct am zis:
-Gata!!!!Sunt treaza!!!
In fata mea se afla o femeie care avea in jur de 40 de ani cu o găleata in mana(sigur ea M-a stropit) si alături de ea era James cu un zâmbet tâmp pe fata.Ulterior am realizat ca sunt intr-o camera de băiat chiar foarte ordanata.
-Ok,acum ca esti bine eu am sa ma duc sa pregătesc cina pentru patru persoane,a zis femeia de 40 de ani.
-Daca vrei sa te schimbi,uite aici un tricou,a zis James întinzându-mi un tricou negru,si baia e acolo .
In liniște M-am dus spre ușa indicată de James si M-am schimbat.Cand m-am privit in oglinda am realizat ca parul meu este ud si rimelul imi este intins.Abia atunci mi-am dat seama de ce am lesinat."Totul depind de tine".Cuvintele mi se învârteau prin cap.Mi-am îndepărtat brățările de pe mana dreapta si mi-am privit încheietura.Cateva cicatrici drepte erau insirate pe încheietura mea.Holbandu-ma la cicatrici mi-am dorit sa mai fac una cu lama mea,dar mi-am reamintit ca sunt in casa băiatului pe care il plac.Arajandu-mi parul ud ies din baie.Vazand ca James nu se mai afla in camera m-am îndreptat spre scări.Inainte sa le cobor,aud o muzica zgomotoasă care ii place Angelei, nicidecum mie.Ma îndreptat spre muzica si ajung in fata unei usi pe care scrie mare NU INTRAȚI DACA NU AVEȚI FEMEI,DROGURI sau ALCOOL.
Teoretic sunt femeie asa ca fără sa vreau am apăsat pe clanță si imaginea din fata ochilor m-a uimit.Pe scaunul de la biros se afla Noah care avea in brate o curva si o sărută salbatic.Inainte sa închid usa,Noah se întoarce si ma vede.Teantesc ușa si fug la parter unde dau peste cineva.Ma izbesc de un corp musculos si cand ridic privirea întâlnesc acele doua smaralde care trimit șocuri electrice exact ca brațele sale care acum se aflau in jurul meu, in timp ce spatele imi era lipit de corpul sau care emana caldura.
-Hai la masa,imi spune cu blândețe James.NOAH!!!!COBOARA IMPREUNA CU PITIPOANCA TA LA MASA!!!striga James in asa fel încât sa se facă auzit.
Cand ne punem cu toti patru la masa începem sa mâncăm una dintre cele mai bune lasagna pe care am mâncat.
In timpul mesei Noah mi-a aruncat fel de fel de priviri si observam cum o mângâie pe curva,ea gemand ușor.
Scarbos!!!!Suntem la masa pentru Numele Lui Dumnezeu!!!
Cand terminam de mâncat cei doi se întorc in camera si James ma conduce spre mașina lui.
Drumul spre casa mea a fost tăcut pana cand am ajuns in fata casei mele.
-Noapte buna,James
-Noapte buna,Isa,a spus James sărutându-ma proctectiv pe frunte.
Am iesit din mașina si M-am îndreptat spre casa.Am urcat spre camera mea si pentru ultima oară M-am uitat la ceas.Era 00:23.M-am întins in pat si am adormit instantaneu,îmbrăcată cum eram.
Iupiiiii!!!Am mai terminat un capitol!!!In timpul verii am sa postez APROAPE zi de zi.Sper ca va place pana aici.Daca aveți idei nu ezitați sa le împărtășiți cu mine:))))).
Scuze pentru greseli.
PUP:*❤️
CITEȘTI
Beside you
RomanceInima vrea ceea ce vrea, dar atunci când o asculti, trebuie sa ai si mintea cu tine. Isabelle nu prea s-a descurcat la acest capitol niciodata. Incapatanata, sfioasa pe exterior si indraznata pe interior, indragostita de literatura si de ciocolata...