Capitolul 19

2.7K 147 19
                                    

Christian P.O.V.

-Baga-mi-as!urlu in gura mare.Acum sunt blocata cu tine,spun aratand spre femeia goala din mijlocul patului.

-T-te r-r-rog sa ma l-lasi sa plec,spune cu teama Amanda sau Amber...nu imi mai amintesc.

-As vrea sa te las,dar in caz ca nu ai observat,suntem blocati aici,spun trecandu-mi mana prin par.

Incep sa ma enervez si mai rau.

-Isabelle,strig si dau cu pumnul in usa.Vino sa deschizi!

-Nu cred ca va veni.

-Tu taci ca de nu te fut de nu mai stii de tine!

*****

-Ce ai de gand sa faci azi,ma intreaba mama.

Imi iau un mar din bolul de pe masa din sufragerie si ii raspund femei careia ii spun ,,Mama".

-La munca.Stii tu.Poze,defilari,certuri cu seful.Ma uit la ceas si observ ca am sa intarzii.Scuze,mama,dar trebuie sa plec ca de nu parca vad ca o sa spun pa pa locului meu de munca.

-Bine scumpo...sa vi la timp pentru cina.

-Sigur mama.

Ies din casa si urc in masina.Am parcurs drunul fredonand melodiile preferate.Azi,aveam indicatii speciale care spun ca trebuie sa mea prezint in biroul sefului.Te rog sa nu ma dea afara.

Cioc-Cioc

-Intra,se auzi in spatele usii.

-Buna dimineata domnule.M-ati chemat?

-Am vrut sa stau de vorba cu tine,domnisoara Jonshon.

-Domnule Black,vrau sa va cer scuze,dar cred ca nu...

-Spune-mi Noah.Doar am fost colegi in liceu...Sau poate ceva mai mult.

-Parca am stabilit ca nu mai e nimic intre noi.Ai uitat?Miami iti zice ceva?

-Isa nu din graseala ai ajuns la firma mea

-Oh, si celălat frate Black ce mai face?

-Lucreaza pentru mine,e un burlac,fute orice femeie vrea,inca locuieste cu parintii si merge in fiecare seara in cluburi.

-Semanati asa de mult!Si in plus nu voiam sa aflu adevarul.

-Ba nu semanam.Eu am responsabilitati.Doar conduc Prada.Uite iti voi dovedi si..

-Nu...

-As vrea sa accepti sa vii cu mine la un club si apoi vedem noi.Vreau sa-ti demonstrez ca m-am schimbat.In seara asta.Vin sa te iau la 9 si nu accept "nu" ca raspuns.

Nu am putut sa mai zic nimic.

*****

M-am indreptat spre sifonier si am scotocit prin el.Nu pot sa cred ce purtam acum 4 ani!!Abandonez misunea cautarearochiiintr-undulapcarenuamaifostfolositde4ani si ma duc in camera mamei.Deschid usa incet si imi strecor capul pe usa.Deschid mai larg usa si intru in dormitor.Ma indrept spre dressind-ul mamei si scotocesc.Dupa zece minute de cautat,gasesc o rochie,nou-nouta, superba,neagra,fara bretele,care straluceste ca solzii unui peste in lumina, datorita paietelor

-Perfecta,soptesc.

Ies din dormitor si intru in baia de langa camera mea.Dau drumul la dus si ma bag sub apa fierbinte.Simt cum mi se relaxeaza muschii.Iau sapunul cu aroma de miere si il intint pe tot corpul.Ma clatesc si ies din dus cu un prosop infasurat.Ma pun la masuta din camera mea si incep sa ma machiezPutin luciu de buze,fond de ten,rimel,creion si gata.Imi mai intind parul cu placa si ma dau cu parfum.

Imi mai iau un plic negru in care imi pun telefonul si ceile de la masina si de la casa si ma incalt cu niste ghete cu toc.

-Mama,plec in club!Nu ma astepta.

-Bine iubito!Distractie placuta!

Ies din casa si ma ajez pe canapelele de pe veranda.Dupa doua minute isi face aparitia un ferarri negru ca intunericul.Din masina isi face aparitia Noah.Acele doua oceane mi-au fixat privirea.Simteam cum picioarele mi se inmoaie.Noah era imbracat co o pereche de blugi,o camasa neagra care ii punea in evidenta corpul bine lucrat, cu un sacou de aceasi culoare deasupra si vestimentatia ii era completata cu o pereche de pantofi negri.

-Wow...Arati...Wow,ma coplimenteaza Noah

-Multumesc,spun sfioasa studiindu-ma.

-Mergem,ma intreaba Noah oferandu-mi bratul sau.

-Sigur,spun incolacindu-mi mana dupra bratul lui.Prin sacou ii puteam simti muschii relaxandu-se la atingerea mea.

Noah ma conduce spre masina si imi deschide usa ei.Intru in masina si ma relaxez restul drumului.Cand am ajuns in fata clubului,m-au trecut fiorii...era acel club.

-Isabelle,ai patit ceva?ma intreaba Noah putin alarmat

-Nu ....sunt bine.Evident el nu isi mai aminteste,imi spun.

Trecem pe langa coada si intram fara nicio problema in club.Noah ma conduce la o masa mai izolata.O chelnerita vine imediat dupa ce ne asezam pentru a ne lua comanda.

-O tequilla,spune Noah

-Doua,il corectez eu.

Noah imi zâmbește si eu ridic din spranceana.

-Hai sa dansam,imi sopteste Noah la ureche.

Ma ridic si ma las dusa de Noah pe ringul de dans.Dupa ce am dansat de simteam cum pielea imi arde la fel ca si gatul din cauza shot-urilor de tequilla am hotarat sa ies dupa o gura de aer.Am iesit dn club pe jumatate amortita si m-am sprijinit de cel mai apropiat zid.Privirea imi era incetosata asa ca nu am vazut decat o silueta care se apropie de mine.

Noah P.O.V.

De ce nu vine.M-am saturat!Ma ridic nervos de la masa si ies in aerul rece.O caut cu privirea pe Isabelle,dar nu o zaresc niciunde,insa apoi aud niste strigate.Produse de o voce mult cunoscuta.Stiam ca e in pericol.Incep sa alerg pana ajung la Isabelle si vad ceea ce ma va bantui intreaga viata.Am smuls brutal barbatul de pe Isabelle si l-am supus la o ploaie de pumni.Nu m-am lasat pana barbatul a inceput sa-si piarda conștiința.I-am aplicat inca un picior in burta si l-am lasat zacand intr-o balta de sange.Ma indrept spre Isabelle.Raza mea de soare,calauza mea in intuneric era acoperita de vanatai si obrajii catifelati ii erau acoperiti de lacrimi.Am sters o lacriam si mi-am dat jos sacoul.I-am acoperit trupul Isabellei si am luat-o in brate in stil mireasa.Iubita mea si-a deschis ochii si un geamat de durere a fost eliminat de catre acele buze carnoase pe care doresc sa le sarut de cand am intalnit-o.Ploapele i se deschid si cu glas ragusit Isabelle spune:

-Exact ca acum 4 ani,asa-i?

-Se pare ca da,dar atunci am reusit sa te salvez,am spus mangaind-ui obrazul.Am descuiat masina si am intins-o pe Isabelle pe banceta din spate.In niciun caz nu o duc acasa intr-un asa hal si nici nu o las singura.O voi duce acasa la mine.

Conduc prudent pana ajug in fata casei mele.Parchez masina langa celalalte si o iau pe Isabelle de pe bancheta din spate.

Intru in casa si ma indrept spre dormitor.O pun cu grija pe Isabelle pe pat,apoi o invelesc.Ma dezbrac de camasa si imi dau drumul la apa.Intru sub apa fierbinte si imi las muschii sa se relaxeza.Ies din dus doar in pantalonii de la pijama si intru in camera.Privirea mea se indreapta spre fata angelica a Isabellei acum acoperita de machiaj si de lacrimi uscate.Imi fac drum catre pat.Patul se lasa sub greutatea mea iar eu ma bag sub plapuma si o iau in brste pe Belle.Imi ingrop fata in parul ei si inspir mirosul ei divin.Ma las purtat de aroma iubitei mele si chiar inainte ca somnul sa ma i-a ii soptesc la ureche:

-Imi pare rau.

Acesta este inca un capitol.Mai lung si cred ca mai interesant.Voi ce ziceti?

Sper sa va placa si as vrea sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare:Daca ati fi in locul Isabellei pe cine ati alege?Noah sau James.

Nu o sa pot sa postez timp de o saptamana deoarece am sa plec in Italia,insa va raspund cu placere la orice intrebare.

Acest capitol il dedic lui @oAlexandra48.

Vrea cineva dedicatie?

Kisses:*

Beside youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum