James
Ieri am aflat ca Isabelle pleacă in Miami cu prietenele ei.Cum am auzit asta,eram sigur ca trebuie sa merg sa o vad,dar când m-a văzut,a fost mai rău decât un fiasco.Acum am făcut-o sa plângă si sa ma jigneasca.Ma doare inima!O iubesc.De aceea am avut o asemenea ieșirea la școală.După ce ma sărută,ma ignora la școala.
-Ce face?intreb eu curios.
-Ma duc eu sa vad,spune Andreea.
O vad pe blonda cum dispare la etajul următor.Un minut,doua minute,un tipat.
De sus,tipatul Andreei se aude.Eu cu Maya si Angel ne uitam înfricoșati unul la altul si urcam in graba scările.
-Andreea?strigam toti trei terifiati.
Când deschid ușa de la camera Andreei si a Isabellei ramân înmărmurit.In fata mea se afla Andreea care plânge deasupra Isabellei.Partea care m-a înfricoșătoare a fost faptul ca Izzy sta intr-o balta de sânge,cu tăieturi adânci la încheietura stânga.
-Hai sa o ducem la spital,spune Maya cu lacrimi in ochi.
Ma îndrept spre Isa si o iau in brate in stil mireasa.
-Unde o duci?
-La spital,vine răspunsul meu rapid.
Cobor scările cu Isa in bretele mele si când ajung in fata vilei,îmi deschid mașina.O pun pe Isa in spate,cu o fasie din tricoul meu,legată la încheietura stânga.Sper sa fie bine!
Demarez si accelerez.Gonesc pe străzile din Miami pana la spitalul orașului.Ies din mașina si o iau pe Isa cu mine.
-Un doctor!!Repede!strig eu când intru in spital
Imediat,doua asistente si un doctor își fac apariția cu o targa.O pun pe Draga de Isabelle pe targa si ii soptesc doar doua cuvinte:
-Te iubesc!si targa dispare din câmpul meu vizual.
*****
Angel
Nu mai rezist!!De doua ore,afurisitii aia de doctori o țin!Vreau sa o vad!E surioara mea!
Când mi-am văzut sora intr-o balta de sânge tot ceea ce ma gândeam era''Nu ma părăsi si tu!"Fără părinți,acum fără sora!Nu vreau sa o pierd!
Andreea
De ce si-a făcut asta?De ce?Nu vreau sa o pierd!Imi e ca o sora!Cand am văzut-o leșinată intr-o balta de sânge,am început sa plâng si sa tip!M-am atasat de ea.Totul datorită lui Noah.Trebuie sa-l sun sa-i spun.
-Alo,Noah?
-Hey,Andy?Ce mai faci?Cum e in Miami?
-....
-Andreea???intreaba speriat Noah
-Isabelle......E tot ce am putut articula.
-Unde sunteți?intreaba Noah chiar speriat
-La spital....
-Vin in Miami.Voi veni la voi.Sa îmi spui dacă starea Isabellei se inbunatateste.
-Te rog,grăbește-te am spus eu,închizând telefonul.
Maya
Cum a putut sa facă una ca asta?Nesabuita!Chiar nu știe câta lume tine la ea?A devenit ca o sora,chiar dacă la început am fost rece cu ea....acum face parte din familie.Vreau sa se facă bine!Te rog,te rog!
Noah
Ce a mai făcut fata asta?Nu trebuia sa-l las pe James sa meargă după ea.A rănit-o!Jur ca am sa-l omor,dacă nu se face bine....de fapt,oricum am sa-l omor!
Am urcat in avionul particular al tatălui meu si am plecat spre Miami.1755 de km...Pot rezista!
*****
Nu mai pot!Zborul asta e tot mai lung.O sa ajung sa sar cu parasuta,doar sa o vad sănătoasă pe Isabelle.Trebuie sa supravietuiasca!
Sunt cam leneșă!Azi m-am trezit la 5:15 ca sa vad răsăritul de pe plaja(da,sunt la mare)
M-am gândit sa fac un capitol din perspectiva tuturor ca sa vedeți ce simt tot,.
Sper ca va place.Daca da,votați.Daca nu,comentati si dați-mi sfaturi.
Nu uități sa cititi interviurile din cartea "Meet your favorite writers"unde sunt interviuri cu @DumitrescuMarilena,@IoanaAlexandra12 si curând cu @Blondeandperv.
Voi alegeți următoarea persoana căreia o sa-i iau un interviu.
PUP:*
CITEȘTI
Beside you
RomanceInima vrea ceea ce vrea, dar atunci când o asculti, trebuie sa ai si mintea cu tine. Isabelle nu prea s-a descurcat la acest capitol niciodata. Incapatanata, sfioasa pe exterior si indraznata pe interior, indragostita de literatura si de ciocolata...