In aceasta dimineața am realizat ca am test la biologie si aseară nu am învățat nimic.Cum am mașina,Angel nu mai e nevoită sa îmi țină de grija.
Am urcat in mașina mea cea noua si am pornit spre Starbucks.Mi-am comandat cafeaua mea obișnuita si mi-am mai luat o briosa cu ciocolata si vanilie.Le-am mâncat pe drum si când am ajuns in parcarea liceului,am observat un loc liber chiar lângă școală.Accelereze puțin pana ajung in fata locului de parcare,insa in stânga mea își face apariția Quinn cu Mercedesul ei decapotabil.Cand am văzut-o am zâmbit vicleneste.Am demarat si am luat locul de parcare,trecând la milimetru de mașina Siliconatei.Am coborât triumfatoare din mașina si am zâmbit spre Quinn.
Azi am optat pentru niște tocuri roșii,geaca din piele,bluza neagră si pantaloni din piele negrii.Tocurile se asortat cu rujul meu roșu ca sângele.Nu stiu ce s-a transformat in mine,dar am început sa-mi arat Frumusețea si sa fiu mai încrezătoare in mine.
Când am intrat in școala,toți se uitau la mine si susoteau.Eu zâmbească si zici ca eram pe podium.In spatele meu si-au făcut apariția Noah,Lucas,Maya,Max, Andreea,Angel si Adam,băieții fiind complet Îmbrăcați in piele neagră iar fetele aveau rujul de aceeași culoare ca a mea si poșete.Ieri ne-am hotărât sa ne îmbrăcăm așa.
Duminica trecută
Azi am hotărât sa ma întâlnesc cu Noah,Adam,Max,Lucas,Andreea,Angel si Maya.Am ales ca locatie cafeneaua din mall.Cand au ajuns am rămas uimita sa vad ca toți erau puțin cam abatuti.
-Ce mama naibii ați plătit??intreb eu uimita.
-Nu întreba,zice Andreea obosita.Totul tine de mahmureala.
-Ahaaaa....Ma gândeam sa socam puțin mâine la școala,spun eu cu un zambet Siret pe fata.
-Si cum facem asta?imtreaba toți in cor.
-Piele neagră si roșu!!
Aceea duminica ne-am petrecut-o in mall,după haine.Le-am ridicat moralul găștii si ne-am distrat mahmureala lor fiind alungată de cea mai buna cofetărie din apropiere.
Ziua de azi a fost excepțională in afara de o mica problema:James.Dupa Sărutul de noaptea trecută nu am vorbit si azi mi-a aruncat priviri criminale.Daca privirile ar fi ucis,as fi moarta deja.
După masa de prânz,când ma îndreptăm spre baie,James m-a împins in dulapuri si si-a apropiat fata de a mea.Am crezut ca vrea sa ma sărute,dar a sugerat printre Dinți:
-De ce îmi faci asta?Seara trecută te-am sărutat si acum ma ignori si pe deasupra mai stai si cu fratimiu si cu Gașca lui.Isabelle,am sentimente pentru tine.M-am îndrăgostit de tine de când te-am sărutat.Atunci când am închis ochii si te-am sărutat am putut sa ne vad pe noi doi,împreuna Fericiți.Stiu ca totul se întâmpla prea devreme,dar te iubesc,Belle si.....
L-am intrerupt pe James pleznindu-l.Mi-a zis Belle si mi-a si mărturisit ca ma Iubește.El nu știe cum sa fi îndrăgostit de cineva timp de doi ani,fără ca el sa
te bage inseam si acum brusc îți spune ca te Iubește.Pe dracu',iubire!!Am plecat de lângă James cu lacrimi in ochi.Mi-a stricat si ziua asta in care ma simțeam foarte bine.Am intrat in baia de la celălalt etaj,am încuiată ușa si am început sa plâng.
Nu știu cât am stat acolo,dar peste ceva timp,mai multe bătăi in ușa s-au auzit.
-Isabelle,strigau glasurile feminine din spatele usi.Deschide!
M-am ridicat de pe gresie si m-am îndreptat spre ușa,Am deschuiat-o si in fata mea le puteam privi pe Andreea,Maya si Angel.Ele m-au îmbrățișat si m-am condus către mașina mea.
Sprijiniți de mașina se aflau cei patru băieți.Toti se uitau mirați la mine.Andreea le-a făcut semn sa plece si după ce au plecat,fetele au început sa ma întrebe cu blândețe ce s-a întâmplat.Le-am povestit tot de la Sărutul lui James,pana la cearta noastra.Dupa ce am terminat,plângeam si mai tare si atunci cele 3 fete m-au luat in brate.Le iubesc ca niște surori pe toate.Cand ne-am desprins din îmbrățișate am întrebat cu zâmbetul pe buze:
-Noaptea fetelor la mine?Mama e plecată, deci casa e numai a noastra.
Fetele mi-au zâmbit si ne-am daspartit,stabilind ca toate urmau sa fie la mine la 6. Chiar dacă orele nu se terminaseră,eu tot am plecat.Aveam laptopul la mine așa ca am plecat la Starbucks ca sa scriu.
Timpul a trecut foarte repede,așa ca pe la 5:30 m-am îndreptat spre casă.Când am intrat in casa m-am îndreptat direct spre camera mea.M-am îmbrăcat cu o bluza roșie larga pe care scrie cu negru Hands Off Bitch si o pereche de colanți negrii.M-am demachiat si am coborât in bucătărie.Am făcut pop corn,am scos vin roșu din dulapul special al lui Bratt,am adunat mai multe perne si paturi si am căutat printre DVD-uri.
Nici după doua minute soneria de la ușa s-auzit.Cand am deschis ușa,in fata mea se aflau cele 3 fete,fiecare îmbrăcate cu bluze cu diferite mesaje si colanți.Toate aveau parul prins sau împletit si erau nemachiate.
Cand am intrat in sufragerie ne-am aruncat toate pe canapea si am început sa barfim.Dupa cam o ora de bârfă,dam drumul la un film de comedie.Radem,mâncăm si bem fiecare câte o imghititura din sticla de vin.Nu știu ce e cu mine,dar de când Noah si James au apărut in viața mea,m-am cam schimbat.
Nu știu ce e cu viața mea,dar pot sa spun ca m-am cam îndrăgostit de Noah si de James.
One more chapter.Yay!!
Sper ca va place si va așteptat cu păreri,dedicatii si idei.
Ne vedm mâine.
PUP:*
CITEȘTI
Beside you
RomanceInima vrea ceea ce vrea, dar atunci când o asculti, trebuie sa ai si mintea cu tine. Isabelle nu prea s-a descurcat la acest capitol niciodata. Incapatanata, sfioasa pe exterior si indraznata pe interior, indragostita de literatura si de ciocolata...