CHANYEOL'S POV
Gözlerimi hafif kırpıştırarak açarken elimi başıma attım. Başım öylesine ağrıyordu ki perdelerin arasından içeriye giren ışık beni deli gibi rahatsız ediyor, duvara kafa atma isteğimi arttırıyordu. Dün gece hakkında hatırladığım en son şey Sehun'la birlikte masada otururken onun Baekhyun'la ilgili saçma sapan konuşmalarıydı. Ağzımda da hala sanki ekmeği birayla birlikte yemişim gibi bir tat vardı. Sarhoştum işte, hatırlamıyordum. Halbuki o kadar çok içmeyi düşünmemiştim. Baekhyun'un ismini duyunca ister istemez içiyordum demek ki.
Sırtımı yatak başlığına yasladım ve her yeni uyandığımda yaptığım gibi aval aval halıyı izlemeye başladım.
"Günaydın Chanyeol." Sehun odadan içeriye girip yatağımın üstüne atladığında o da fazla yorgun görünüyordu. Onun neden içtiğini anlamıyordum. Baekhyun'la sevgili olmuştu işte, daha ne istiyordu?
"Günaydın." Yatakta yanıma uzanırken telefonunu cebinden çıkarttı ve bana doğru uzattı.
"Dün gece hayatımın hatasını yapmışım. Mesajlara gir." Telefonunu açıp mesaj kutusundan en son mesaj attığı 'Keko Luhan' diye kaydettiği kişiyle mesajlaşmalarına girip okumaya başladım.
Sehun:
Eşyalarını topla bebeğm
Keko Luhan:
Ne diyon lan yavşak
Sehun:
Aşkm görmeyeli ağzın bozulmuş
Topla eşyalarını almaya gelcem seni
Keko Luhan:
Bana bak Sehun evine gelir ağzına sıçarım
Ne eşyası ne toplaması aq salağı
Kimi alıyon sen
Sehun:
Kelebm
Sana hiç yakıştramadım
Bize getrcem seni bzde kalacan
Keko Luhan:
Ya bi siktir git Sehun
Sehun:
Aşk btmişaq
(Mesajınız Keko Luhan
kişisine gönderilemedi.)Engel mi atıtn lan
(Mesajınız Keko Luhan
kişisine gönderilemedi.)Orsıbu
(Mesajınız Keko Luhan
kişisine gönderilemedi.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wedding Table | chanbaek
Hayran KurguDüğününe beni de çağır sevgilim, İstersen şahidin olurum senin... Ümit Abiye Slmlar