Çatı katına ulaştığında durdu ve gözlerine inanamadı. Soluk soluğa kalmıştı, kalbinin sıkıştığını hissedebiliyordu. Sanki bildiği tüm kelimeleri unutmuş gibiydi, kalbini ele geçiren bu tarifsiz duygunun ve heyecanının geçmesini, tekrar normale dönmeyi bekledi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~
12 üyenin hepsi tam karşısındaydı. O hep fotoğraflarından, posterlerinden sevdiği sahnede gördüğünde gözlerini kamaştıran 12 adam...
Şimdi bir kaç adım kadar yakınındaydı. Aslında bu kadar yakınında bile çok uzaklardı. Sanki her şey bir hayal yada peri masalı gibiydi. büyülü havayı bozan Tao oldu. Chen'in omzuna elini koydu.
"Hyung beklediğin kız.."
Chen başını çevirdi ve gülümsedi.Sae Jin in EXO fanı olduğunu biliyordu onun için böyle bir şeyi yaşamanın ne kadar zor olduğunu da .. Sae Jin e yaklaşarak diğer üyeleri görmemesi için önünde durdu ve telefonu uzattı.
"bugün seçmelerin yok mu? Geç kaldın"
Sae Jin titreyen elleriyle telefonu aldı, konuşmak istese bile yapamazdı. Kalbi göğüs kafesini zorlarken hafifçe başını salladı, teşekkür edecek durumda olmadığı için eğilerek selam verdi ve koşmaya başladı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pratik odasının önünde durduğunda derin bir nefes aldı. İçeriye son girenin kendisi olduğuna emindi, herkes ona nefretle bakıyordu. Selam vererek oturdu.7 aydır tek bir arkadaş bile edinememişti. Ona göre hepsi fazla garipti. Birkaç tanesi normal gözükse de o tek başına kalmayı tercih etmişti. Biraz sonra içeriye elinde tuttuğu dosyayla bir kadın girdi. Çok bakımlı ve güzel gözüküyordu. bütün erkekler hatta kızlar bile ona hayranlıkla bakıyordu.Biri hariç.. Sae Jin'in yanında oturan henüz adam denilemeyecek kadar küçük ve sevimli gözüken çocuk, etrafındakilere aldırmadan müzik dinliyordu. Sae Jin onu uyarmak için omzuna dokunduğunda çocuk müziği ritmiyle kapattığı gözlerini açarak kendine geldi. Şaşkınlıkla Sae Jin e döndü. Gerçekten bir erkek için fazla güzel ve sevimliydi. Onu birkaç kez dans ederken görmüştü ve gerçekten yetenekliydi. Boş gözlerle Sae Jin'e bakarken kadını fark etti ve kulaklığını çıkardı. Kadın etraftaki uğultudan rahatsız olduğunu belli ederek öksürdü.
"hepinizi burada toplamamın bir sebebi olduğunu anlamışsınızdır herhalde. Şirket olarak bir erkek ve bir kız grubu kuracağımızı da biliyorsunuzdur... Asıl soru bu grupların üyeleri kimler olacak? "
Bu cümlenin getirdiği heyecanla uğultular yükseldiğinde iyice sinirlenen kadın muhtemelen odadaki kızlardan hiç birinin sahip olamayacağı marka topuklularını parke zemine vurdu. "Sessiz olun lütfen! Aslında üyelerin birçoğu belli ama size fikrimizi değiştirmeniz için bir fırsat veriyoruz, kendinizi bize kanıtlamalısınız"
Herkes fazlasıyla korkmuş gözüküyordu. Kadının bu kendilerini beğenmiş çaylakları korkutmaktan zevk aldığı her halinden belliydi. Tek kaşını kaldırarak fazla havalı bir şekilde sırıttı.
"unutmayın! Son şansınız..Seçmeler 1 saat sonra başlıyor sırayla sahneyi kullanarak prova yapabilirsiniz "
Kadın saçını geriye atarak çantasını koluna yerleştirdi, topuklularının çıkardığı kulakları tırmalayan sesle birlikte odadan çıktı. Tüm stajyerler sırayla sahneye çıkıp provalarını yapıyorlardı. Biri sahnedeyken sıradaki birkaç kişi arka tarafta bekliyordu. Şimdi geriye sadece Sae Jin ve 4 kız kalmıştı. Ama hepsi için zaman kalmamıştı. İlk kız sahneye çıktığında şarkıyı f(x)- Rum Pum Pum Pum olarak ayarladı. Şarkı başladığında kız çoktan dans etmeye başlamıştı. Vakitlerinin olmadığını bilen 3 kızda ona katıldı en son Sae Jin yanlarına gittiğinde grup tamamlanmıştı. Hepsi bir grup üyesi gibi davranıyordu ve uyumları gerçekten mükemmeldi. Şarkı bittiğinde kapıda duran jüri üyeleri de diğer stajyerler de fazlasıyla etkilenmişti.
Kızlar sahneden indi ve seçmeler başladı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Çoktan akşam olmuştu ve artık sonuçların açıklanılması için toplanmışlardı. Sae Jin o kadar yorgundu ki çoktan bir koltukta uyuyakalmıştı. Biraz sonra birinin onu sarstığını hissetti. Bu sabahki çocuktu. Yorgun gözükse de hala güzeldi. Elleriyle saçlarını karıştırarak Sae Jin'e döndü.
"herkes bu kadar heyecanlıyken sen nasıl uyuyabiliyorsun? Sonuçlar açıklanacak"
Sae Jin bir kedi gibi kıvrıldığı koltukta doğruldu ve etrafına baktı. Herkes heyecanlı bir şekilde sabahki kadına bakıyordu. Üzerinden saatler geçmesine rağmen kadın hala çok güzel ve bakımlıydı. Sae Jin çocuğa gülümsedi ve teşekkür etti. Kadına odaklandığında sakin gözükse de ne kadar heyecanlı olduğunu fark etti. Sabahki 4 kızla yan yana oturuyordu. Onların heyecanının da farkındaydı.
Kadın yan yana oturan bu 5 kıza dönerek Sae Jin'in hayatının seyrini tamamıyla değiştirecek o konuşmayı yaptı.
"evet, şirketin yeni kız grubunun üyeleri sizlersiniz. Siz artık UP(Universe's pearl) grubunun üyelerisiniz. Tebrikler!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IN YOUR EYES
FanfictionSae Jin... Siyahı pembesine karışmış... Gerçeği hayaline dalmış... Arkasında sevdiği bir adam, onun daimi koruyucusu, gerçeği, her şeyi olan... Gözlerinde ise bir hayal... Bir yıldız var uğruna gökyüzüne tırmanacağı... Bu yıldız... Gülüşüyle kalbini...