3.

8K 483 110
                                    

,,Jebeno si prelijepa." Šapne u moju kosu tek toliko da ga samo ja čujem. Zadrhtim i zatvorim oči kad polako odvoji svoje usne od mog obraza. Bože, što divno miriše! Poželim zagnjuriti lice u njegov vrat, osjetiti njegovu vrelu kožu pod svojim prstima.

Uspravi se i palcem nježno pređe po mom golom ramenu, namigne i povuče sebi stolicu. Njegova blizina je za mene ubitačna, navodi me na pogrešne misli, na grijeh. Njegov crni pogled vraća mi sjećanja na onu noć koju uporno potiskujem u mračni kutak svog uma. 

Bože, od svih muškaraca, ja sam izabrala onog koji se ne zaboravlja, koji ostavi puno toga za sjećanje. On je od onih što se polako podvlače pod kožu i tu zauvijek ostanu. Ne znam da li mi je drago što me nije zaboravio ili trebam pobjeći glavom bez obzira jer neće puno trebati da pokleknem pred njim. On ima sve što bi jedna cura poželjela da ima. Osim ljepote, zgodnoće, svog položaja, ima i autoritet, moć koja isijava iz njega i prokleto to dobro zna. Svjestan je svega oko sebe i opušten je dok sam ja kao na klinima. 

,,Ne, ne poznajemo se." Kažem gledajući u njega. 

,,O da? Jesi li sigurna?" Izvuče cigarete iz džepa dok se ceri kao budala. Najljepša muška budala koju sam ikada vidjela. 

,,Jesam. Vjerovatno si me zamijenio sa nekim." Slegnem ramenima i stidno se osmjehnem dok potiskujem nervozu što dalje od sebe. 

,,Vjeruj mi šećeru, proveo sam mnogo noći u razmišljanju i slobodno ti mogu reći da te nisam zamijenio." Namigne i povuče dubok dim.

,,Pa ja se tebe ne sjećam." Laktima se naslonim na stol i posmatram njegovo lice. ,,Da smo se igdje sreli, pričali nešto, možda bih te se sjetila."

,,Dobro." Slegne ramenima kao da mu je dosadno. ,,Ako ti tako kažeš. Mada me užasno podsjećaš na jednu Nenu." 

,,Onu Nenu?" Melis i Benjo upitaju u isti trenutak i obojica pogledaju u mene. 

,,Da, onu Nenu." 

,,Nema šanse." Melis doda i nastavi zuriti u svoj telefon.

,,Slažem se. Naša Amela nije takva." Benjo doda. Sa njegovim riječima neki teret stisne moje grudi. Osjećam se kao da sam izdala svoje prijatelje. Oni bi uporno, svi do jednog, stavili ruku u vatru za mene i tvrdili da nisam takva osoba. 

Malik kao da primijeti razočarenje na mom licu, blago se osmjehne i slegne ramenima. ,,Izvini Amela, ljudima se često desi da zamijene nekoga. Nije grijeh ako si me podsjetila na jednu veoma lijepu, blagu i pametnu djevojku." Namigne i ugasi cigaru. Želio je da mi olakša sa svojim riječima i donekle je uspio. 

,,Amelu nam neko proganja, momci." Elma kaže i uhvati moju ruku i nasloni se na moje rame. 

,,Kome treba lomit vrat?" Melis i Benjo upitaju i nacere se. Volim, volim, volim svoje prijatelje.

,,Vi ste dali zakletvu da će te spašavati ljude, a ne skasapit ih." Kažem sa osmjehom. 

,,Pusti ti to sad." Benjo opušteno kaže i zagrli me preko ramena. Lopov, učinio je to namjerno da bi prstima češkao Elminu kosu. ,,Tebe niko ne smije da zeza, kamoli da proganja. Jebem mu, mala, pa zar do sad nisi shvatila koliko si važna svima nama? Taj idiot što misli da si sama, da ti nema ko čuvati leđa, jebeno se zajebao."

,,Volim te blesane." Poljubim ga u bradu.

,,Pa ko je to?" Melis se nagne preko stola. 

,,Ma neko mi šalje poruke. Užasno je naporan." 

,,Možda se nekome sviđaš." Malik se ubaci mrtav hladan.

Suzim oči na njega i istražujem njegov crni pogled. Cakli se. 

Moć ljubaviWhere stories live. Discover now