6.

6.7K 429 88
                                    

,,Ne vrti se." Šapnem u njenu kosu, i nogom opkoračim njene da ne bi pala sa kauča. Spava na mojoj ruci koja je postavljena između njenih grudi dok mi je drugi dlan preko njenog stomaka. Kako smo se zapetljali ovako? 

,,Sve me boli, ukočila sam se." 

Osmjehnem se i lice pomjerim do njenih leđa jer me škaklji njena kosa. Bože, što divno miriše. Vanilija. Svojim prstima pređe po mojim rukama, i osjetim da zadržava dah. Osjetim da je napeta, a to ne volim ni sa jednom curom, jer onda sam i ja sjeban, pa moram vratiti film da vidim jesam li uradio nešto što ne valja. 

,,Nisi jedina koja se ukočila." 

,,Ma je l'?" 

,,Opusti se, šećeru, to sam samo ja." Dlanom poklopim njen, i privučem je još više uz sebe. ,,Tvoj najbolji frend u životu." Osmjehnem se ironično i pomalo sjebano. Uzeo sam joj nevinost, a sad joj izigravam prijatelja. 

Protegne se i svojom guzom se očeše od mog donjeg frenda koji podivlja od njenih pokreta dok se kao mačka uvija, previja i izvija uz mene. Kako može biti tako grešna, a opet tako nevina u isto vrijeme? 

,,Je l' ti bolje?" Upita zabrinuto i okrene se licem prema meni. 

,,Jest. Hvala ti, šećeru, izliječila si me." Prstima pomaknem pramen zamršene kose sa njenih obraza. ,,Imaš zlatne ruke." Dodam i nježno je poljubim u čelo. 

,,Imaš li puno prijateljica?" Upita i lice zagnjuri u moj vrat.

,,Kolegica, poznanica, imam, ali pravih prijateljica, slabo."

,,Radiš li sa njima ovo?" 

Da ih želim jebati, ali ih držim uz sebe, ponašam se kao prijatelj i kimam glavom na sve što kažu? Ne bih rekao, šećeru. 

,,Da se mazim sa njima?" Upitam i prstima prelazim po njenim leđima. 

,,Aha."

,,Mazim se samo sa curom sa kojom sam duže vremena u vezi." Iskreno kažem i uzdahnem. ,,Muškarac sam, jebi ga, nisam svetac niti ću glumiti jednog takvog. Imao sam par kratkih veza, čisto zbog seksa. One su uživale i koristile mene isto koliko ja njih. Mislim da je to fer. Loše je biti sa curom koja očekuje više, a ponašati se kao idiot, jebat i odjebat. Sa curama sa kojim znam na čemu sam, što i one žele isto, nemam savjesti. Jer žele isto, užitak, seks, nešto lagano bez zajebancija i obaveza. Prijateljicama ponekad znam biti rame za plakanje. Šta si mi ti? Pojma nemam. Šta radim sa tobom? Ne znam ni to. Je l' mi lijepo? Dabome da jest. Što se mazim sa tobom? Jebi me ako znam, Amela. To mi valjda dođe samo, nešto obično, slatko, a opet tako potrebno." 

,,Ja sam ti onda valjda posebna vrsta prijatelja." Šapne i nasloni lice na lakat. 

,,Ti si samo jedna duša koju ja ne želim povrijediti. Eto šta si." Osmjehnem se i palcem pređem po njenim sljepoočnicama. ,,Ostajem pri tome da odjebeš svakog ko te ne bude znao cijeniti, mala. Također, želim da se otvoriš, da sebi pružiš priliku da budeš sretna, da imaš nekog ko će se pobrinuti za tebe i onu slatku djevojčicu. Ne moram to biti ja, ako ti se ne sviđam, ako te ne privlačim, ali dopusti nekom drugom da ti zagrije srce i jebeni krevet. Znaš, nije se grijeh kresnut kad nisi u braku."

,,Crvenim na riječ ,,kresnuti", ,,tucati" i slično." Osmjehne se i prevrne očima.

,,Primjetio sam." Nacerim se. ,,Ja sam više za to da čovjek uživa dok može. Dopusti sebi bar jedan dan da ne razmišljaš ni o čemu, da ne brineš šta će ti donijeti sutra, i vidjet ćeš kako je lijepo."

,,Govoriš da budem bez brige i pameti?" 

,,Ne, ne to. Imaj u podsvjesti pameti, ali opusti svoje kočnice, vidi gdje će te odvesti. "

Moć ljubaviWhere stories live. Discover now