Jasna (Ona noć kad je Malika drogirala)
,,Na šta to ličiš?" Mati je uzviknula užasnuta. Kao da joj je sad žao što vidi kakva sam postala. Ona me je ovakvom učinila. Ona je varala oca, dovodila barabe u našu malu kuću. Dok je ona imala seks u drugoj sobi gdje je vatra gorijela u kaminu, ja sam drhtala od hladnoće u drugoj sobi grleći svoje sićušno tijelo. Svaki put drugi bi čovjek izašao iz sobe i svaki mi je dao lizalo dok bi se zlobno smijao. Njihova lica zadavala su mi strah. Ličili su na one zle demone o kojima je tetka pričala.
,,Samo liži, djevojčice. Uči se-trebat će ti." Pred zoru neki čovjek je rekao. Nisam tad znala šta je htio time reći. Lizalice su mi se gadile, pa sam ih sakupljala iza starog kauča. Mati nije vodila računa o čistoći kuće jer da jeste nekad bi se sjetila izmaknuti kauč i izbrisati prašinu iza njega.
Jedan dan poslije škole dovela sam drugaricu kući. Osjećala sam stid jer mi nemamo kolača, niti fine plišane deke po kojima bi sjedile. Kada me upitala koja je moja soba, ostala sam nijema i zatečena. Nisam imala svoju sobu, spavala sam po ćoškovima gdje bi se zadesila u trenutku kad bi mati ušla sa svojim prijateljima. Nisam imala čak ni jastuka, ni lutku, ni prijatelje... Zajebi sve. Nisam imala majke! A bila je živa, a ja se osjećala kao siroče.
,,Daj mi para." Rekla sam i puhala balončiće od žvake.
,,Jasna, je l' se ti to drogiraš?" Užasnuto je upitala.
,,Daj mi pare, nije tvoja stvar šta radim sa svog sjebanog života."
,,Ne poričeš? Je l' ? Reci mi..."
,,Amaaaaaan! Dosado. Pusti me na miru i daj mi jebenih para. Pare. Pare! Daj mi jebene pare." Uzviknula sam iznervirana. Uskoro će doći moja granica. Svaki put kriza je sve više i više ubitačna. Ne smijem dopustiti da zapadnem u tu krizu ponovo.
,,Ne pričaj tako sa mnom. Ja sam ti mati."
Nasmijala sam se na glas i zabacila glavu unazad.
,,Ti si kurva." Ispljunula sam.
Njen dlan se sastavio sa mojim obrazom.
,,Kurvo." Ponovila sam i zadržala njen dlan kad je krenula prema meni ponovo. Nikad više neću dopustiti da me udara. Nikad. ,,Zar to nisi bila proteklih godina? Žao mi je ako si se penzionisala i ako se više ne baviš tim poslom, ali jednom kurva-uvijek kurva. Ti nisi moja mati. Ti si čudovište. Samo si ti mogla držati dijete u hladnoj sobi dok snijeg vani pada, a svoju guzicu si grijala ispod tople deke. Davala si moj obrok...Moj obrok drugim nepoznatim ljudima! Nosila si im krišom slatkiše i voće dok si mislila da spavam. Bog nije dao da te stigne ni jedan moj uzdah, niti moja suza... Još nije dao da se koprcaš, ali hoćeš."
,,Jasna, saberi se sine."
,,A sad sam sin? Sad si se sjetila da imaš dijete? Da nisam došla tražiti pare, kurac bi se ti sjetila da imaš dijete." Dreknula sam. Nema teorije da zaplačem!
,,Bila si dobra curica..."
,,Bila." Frustrirano se osmjehnem i prođem rukama kroz kosu. Kriza mi je sve bliža, a sjećanja koja naviru samo me tjeraju da je zalijepim za ovaj zid kao jebenu muhu. ,,Ti... Ti si me učinila ovakvom. Zbog tebe se niko nije htio družiti sa mnom! Zbog tebe sam dobila upalu pluća, a ti nijednom nisi došla u posjetu da vidiš kako sam. Kad su me pitale djevojčice imam li mamu, ja sam rekla da si umrla. Umrla! Lakše je bilo tako reći, nego da se stidim da si živa, a da mi nisi otvorila bolnička vrata. Zbog tebe su me zajebavali u školi. Zbog tebe sam bila kopile i kurvina kći. Zbog tebe su mi u srednjoj bacali marke u lice da se jebem sa njima. Zbog tebe sam bila budna noćima, plakala, cvilila, molila, a ti si jebeno ostala ista. Nemoj mi počinjati sa sranjima 'ja sam ti mama', ti si jedna sebična guzica."
YOU ARE READING
Moć ljubavi
RomanceJedna noć i dva stranca koji traže bijeg od stvarnosti ispisat će historiju o ljubavi, strasti, požudi i potrebi. Kad se u igru upletu osjećanja, a stari razlozi iz prošlosti pokucaju na vrata sreće, da li će uspjeti preživjeti ili će se potopiti...