12.

5.4K 396 88
                                    

Ima dana kad vas nostalgija uhvati, i onda imate osjećaj da vam fali sto i jedan đavo, pa krenu razmišljanja o tome šta si izgubio u životu, sustigne kajanje i slične besmislice. Kažem ,,besmislice" sa razlogom. Zašto se kajati za nešto ako si u tom trenutku prošlosti uradio tako kao što si? Zar tad nisi imao slobodan izbor? Zavravamo sebe godinama kasnije sa pitanjem -šta bi bilo, -kad bi bilo, -eh da se može vratiti. U podsvjesti svog uma znamo da smo taj trenutak tako odlučili jer smo lično htjeli. Mogli smo pobjeći, reći nešto drugo, odlučiti treće, ali izabrali smo ono što je bilo u izboru tog trenutka. 

Kasno je mahati vozu da te sačeka kad on projuri prugom. Umjesto da kukaš što je otišao, budi zahvalan Bogu što te nije zgazio. 

,,Bože, da li će iko išta izmisliti za ovaj jebeni pms? Molim te Bože, Ti to već znaš, sada daj i nama sirotanima da znamo kako da se izborimo." Benjo zakuka dok me gleda.

,,Imaš pogled kao da si upravo ti u vražijem pmsu. Ko tebe nadrka?" Melis upita.

,,Svako pomalo. Jebe me ko stigne."

Melis se naceri dok mu Benjo pokazuje srednji prst.

,,Savršeno ponašanje za doktore u tridesetim." Podbodem.

,,Mati kod kuće u pmsu, mada mislim da je i u klimaksu." Benjo podiže prst i nabraja. ,,Otac se prolazi cigara. Elma koju drma pubertet koji očigledno kasni. Erna koja kuka kako nije dobila, a nije se sa nekim poševila da bi bila mogućnost mejbi-bejbi. I ti, divno naše, mrko čudo, svako ti kriv što nema Malika. Ovaj degen do tebe neće da se trka na pisti. Jutros mi pacijent vrišti, a ja sav u stravi ulijećem u sobu, kad on...pazi molim te, profulao na kladionici. Tačno mi je došlo da se bacim sa petog sprata Gradine i da me dole sastavljaju. Ali sam se predomislio jer je Čerkezović bio na hirurgiji. On ni pticu još ne sastavi, a kamoli insana." Benjo se očigledno ispuše, pa uzdahne i zapali cigaru.

,,Koji si ti jebeni pacijent Benjamine Malkom." Melis se ceri.

,,Ljubći moji, ostavljam vas. Idem očistiti stan kod inspektora Mirze." Polako ustanem.

,,Do kad radiš?" Melis me upita. 

,,Vjerovatno ću završiti do sedam." Pogledam na sat.

,,Hajde večeras sa mnom. Molim te, nemoj da idem sam." Zavapi očajan.

,,Gdje to?"

,,Ma doktor Mahir nas pozvao." Benjo doda.

,,Onaj Mahir što je liječio Sanu?"

,,Da, taj."

,,Otkud on?" Upitam iznenađeno.

,,Pa kolege smo." Obojica se nacere. ,,Ide na dugi godišnji zbog ženine trudnoće. Pozvao nas je na pivo i roštilj. Benjo će povesti Elmu, a meni se ne ide sam da budem k'o tukmez. Hajde, Ama." 

,,Ne idem nepozvana." Brecnem se.

,,Rekao je da možemo povesti svoje cure."

,,A ja ti nisam cura." Napućim usnice.

,,Jebem ti pms i vraga." Benjo cvili.

,,Nisi, ali si moja duša." 

,,Dobro, dođi po mene." Poljubim ih obojicu i ostavim u bašti kafića. 

*****


,,Molim te, osjećaj se kao kod kuće. Ima dosta posla, ali ne moraš se zamarati sve za dan da završiš. Možeš i sutra." Inspektor Mirza ljubazno doda dok mi pokazuje svoj novi stan.

Moć ljubaviWhere stories live. Discover now