,,Jebem ti." Tiho opsujem dok rukom klizim po svom tvrdom kurcu. Grizem usne zamišljajući da mrvim njene. Sjećanja na onu noć bljesnu poput munje dok me žestoko jaše, a njene sise poskakuju pred mojim licem. Stisnem svoj dlan jer osjećam da sam blizu vrhunca. Svaki put kad zamišljam nju, svršim bolje nego kad u stvarnosti jebem neku drugu.
Čelo naslonim na pločice dok i dalje, sada već mlaka voda, lije niz moje tijelo. Duboko dišem dok pokušavam da potisnem slike njenog lica dok svršava pod mojim jezikom. Jebem ti da ti jebem od reda sve. Koji mi je da se palim tako lahko?
Omotam peškir oko kukova i dok se umivam začujem prigušene glasove iz stana. Dlanom pređem po zamagljenom ogledalu i posmatram svoj izraz lica. Kako sam sjeban! Uvukla se u moje misli, pa sad mi se priviđa da čujem njen glas.
Glasno se nasmijem sam sebi i svojim sjebanijama!
Ovo je vjerovatno od jakog pritiska na poslu.
Otvorim vrata i susretnem se sa njenim crnim očima. Ne mogu se prestati ceriti jer mi je drago što nisam prolupao. Ona je iznenađena, ne trepće dok upija svaku kapljicu po mojim grudima. Moje oči odmah pređu na njene sise ispod crne majice. Ne nosi grudnjak! E živote, kako me samo jebeš, al' u mozak.
Kako da joj budem blizu, a da je ne diram?
,,Šećerčiću, oči su mi gore." Šapnem promuklim glasom i kažiprstom podignem njenu bradu. ,,Ili ti želiš gledati nešto drugo?"
,,Benjo?" Zacvili ona.
,,Da li bih volio biti jebeni Benjo?" Upitam i ramenom se naslonim na dovratnik. ,,Hvala Bogu pa on nije ovdje."
,,Otkud ti u njegovom stanu?"
,,Moj dobroćudni jaran mi ne da plaćati hotel. Spavam kod njega. A otkud tebe?"
,,Ja..." Zastane i oskrene se preko ramena. ,,Došla sam očistiti njegov stan. Nije mi rekao da bih mogla tebe zateći u njemu."
,,Pa sve mi se čini da si me zatekla u dobrom stanju, šećeru."
,,Mogla sam u nekom drugom." Kaže i nakašlje se.
,,Kojem?"
,,Neprijatnom. Dok si... Dok si gol." Šapne i uzdahne.
,,Ili da me zatekneš kako drkam zamišljajući tebe?"
Lecne se i korakne unazad. Crvenilo oblije njene obraze dok se crne oči zacakle od potrebe. Znam taj sjaj. Proveo sam dosta, dosta noći prisjećajući se kako izgleda u tami sobe. Jebeno nevjerovatno!
,,Benjo?" Podignem obrve na dječiji glasić. Dovela je i sestru sa sobom?
,,Ulazi." Amela šapne i dlanovima me gurne u grudi.
Ušao sam ja, ali povukao sam i nju. I jebeno zakucao od vrata! Gledam kako teško diše i time se njene sise podižu što mi odmah uzburka krv u tijelu. Stavim dlan do njenog kuka dok drugim obuhvatim njen obraz.
,,Sviđa mi se ovo." Šapnem gledajući u crne ponore.
,,Koje?"
,,Ovo između nas dvoje. Što god da je, jebeno mi se sviđa."
,,Malik..."
,,Prvo ; uzjašeš me u mom stanu da ne mogu doći sebi par dana. Drugo ; ti si najbolja prijateljica MOG najboljeg prijatelja. Treće ; ponašaš se kao da me ne znaš, kao da me ne želiš znati, a u stvari žudiš za mojom blizinom. Četvrto ; pozivaš me na burek. I sada, peto ; guraš me svojim dlanovima u zatvorenu prostoriju. Šta ti hoćeš od mene Amela? Ha? Da me nećeš silovati pa ispituješ teren?"
YOU ARE READING
Moć ljubavi
RomanceJedna noć i dva stranca koji traže bijeg od stvarnosti ispisat će historiju o ljubavi, strasti, požudi i potrebi. Kad se u igru upletu osjećanja, a stari razlozi iz prošlosti pokucaju na vrata sreće, da li će uspjeti preživjeti ili će se potopiti...