19.

3.8K 336 47
                                    

Malik

,,Znači, uspio si?" Osmjehnem se gledajući u njegove plave oči. 

,,Znaš da obično dobijem sve što hoću. Hvala Bogu pa mi je dao i sreće da sve bude kako treba." Otpijem gutljaj viskija i pripalim cigaretu. Cure lude od pomisli da je kreten stvarno otišao, a meni se već i na kurac i na mozak popeo. Hoće lik da mu pripovjedam ko šta, ko koga, ko kome, a on sjedi i hladi jaja.

,,Spominje li me...?" Njeno ime visi u zraku. Znalački se osmjehnem i obližem usne. Mala Elmica mu viri iz pogleda, svuda je oko njega. 

,,Ooo, ili sam ja ogluhavio ili te ne spominje više." Nacerim se.

,,Jebi se." Namršti se. ,,Držat ću se ove prve varijante da si gluh k'o tatrijeb." 

,,O Benjamine, Benjamine, koji ti je kurac?" Upitam i zavalim se u fotelju. Još uvijek je za mene zagonetka zašto je 'otišao' u Ameriku. 

On ne odgovori ništa već stavi ruke u džepove hlača i ode do prozora. Shvatam njegovu tišinu i potrebu da se malo skloni, ali ne razumijem zašto pušta curu koju voli da se sama nosi sa vjetrovima života i sudbinom koja se nameračila na nju. Za sve je on već odavno u Americi i tamo radi, a ja ga trpim već tri mjeseca u jebenoj Tuzli. 

,,Puštam je, Malik." Tiho je rekao i zagledao se u čašu. ,,Mora sama da se izbori za sebe, da se nauči nositi sa situacijom koju joj život postavi. Treba malo da ojača zbog sebe, ne zbog mene." Dodao je i sjeo na stol ispred mene. ,,Labava je. Plašljiva. Treba da ojača."

,,Ne seri." Nacerim se. ,,Ako si htio da ojača i sva ta sranja što mi pričaš, zašto nisi otišao? Zašto si ostao ovde i čuvaš je iza svakog jebenog ćoška? Zašto si onda njena sjenka u stopu? Ako stvarno tako misliš, trebao si je pustiti i otići u Ameriku, a ne čuvati je na svakom koraku i otjerivati svakog mogućeg momka koji joj priđe." Dovršim ironično i dobijem od njega upozoravajući nadrkani pogled, a on od mene dobije srednji prst u zraku. 

,,Da li bi ti ostavio Amelicu?" Drkadžija.

,,Ne, ne bih. Ali isto ne bih ni glumio majmuna i visio na svakom drvetu sakrivajući se od nje." 

,,Spominje li me bar ona?" Da ga ne znam, rekao bih da Benjo cvili. 

,,Razočarao si je." Odgovorim iskreno. Mrzim sebe što sam morao joj lagati u vezi njega i ponašati se kao da je stvarno daleko, a ne nekoliko kvadrata dalje od mog stana. Pravo je čudo što do sad na njega nije naletjela. ,,Ali da, često te spominje i pita se kako si, a ti si seronja pa ni na jebenu poruku nećeš da joj odgovoriš. Zaklela se da ti više neće pisati dok joj ti ne napišeš. Pizdo jedna." 

,,Kad se ženite?" Mjenja temu k'o vuk dlaku. 

,,Uskoro." Nacderim se sretan.

,,Pozvat ćeš me, zar ne?" Upita i popravi svoju košulju.

,,Žalim srećo, ti si daleko, nećeš moći stići." Tužno dodam i potapšem ga po ramenu dok prolazim kraj njega.

,,Ma samo me pozovi, ja ću doći."

,,Nemam kredita dovoljno." Mašem mu i zatvorim vrata. 

******* 

,,Žeeeno!" Javljam se kao pravi papučar. Ušmrknem i nogom zalupim vrata. 

,,O, ljubavi." Njeno divno lice se ozari najljepšim osmjehom. Raširi svoje ruke i poziva me u zagrljaj. ,,Poželjela sam te." Šapne ljubeći moje usne.

Moć ljubaviOnde histórias criam vida. Descubra agora