"Dobro, Stela, da li znaš da ovo što nas dvije radimo trenutno izgleda bolesno, ali baš bolesno" okrenem se prema svojoj drugarici i začkiljim skupljajući usne u ravnu crtu. Nije morala da krene sa mnom kad sam pošla, mogla je da me odbije i ostane kod kuće."Slobodna si da odeš. Sama ću izaći s njim na kraj" promeškoljim se i pištolj koji mi je zakačen za pojas ogrebe golu kožu. Dok gledam čovjeka nekoliko metara dalje kroz moje vene prokruži talas mržnje, toliko jak da sam zarežala.
Zbog njegovog brata, moja sestra više nije živa, a ja želim osvetu. Oko za oko zub za zub. On je znao da mu je brat silovao djevojku i na sudu mu je bio alibi za tu noć. Viktor se izvukao bez presude, smješkajući mi se u lice dok ne napuštao sudnicu a njegov prokleti brat nije me ni pogledao.
Od momenta kad su napustili parking cerekajući sr kao tinejdžeri, zaklela sam se samoj sebi i mrtvoj sestri da ću im izbrisati osmjeh s lica i samo sam na korak ili dva od toga.Viktorov brat, Robert, ima isto slabu tačku kao i Viktor. Žene. Obojica su ženskaroši, nepopravljive muške kurve na glasu, a znam i za onu drugu mračnu tajnu koju Robert nosi. Bio je član kartela, jedan od četiri najznačajnija čovjeka u svijetu, droge, oružija, prostitucije i bijelog roblja. Jedan od najgorih i najzgodnijih muškaraca u paketu. Hladnokrvno đubre, na koje sam stavila metu i čekam. Nikad ni jednom mu nisam dala do znanja da sam tu blizu i da čekam. On misli da me viđa zato što želim da se nađemo zajedno u krevetu, a ne iz drugih razloga. Zato mi se i sad smješka, odmjeravajući me.
"Jebemu, nedokazna si. Izazivaš samog vrag a. Možda je tvoja sestra otkrila nešto ili im prijetila. Ako pokušaš i ne uspiješ, ubiće te. Pojest će te mrak i neće ti biti spasa. On misli da si ti jedna od droljica koje pokupi ili kupi svaki dan" nasmijem se.
"Bolje je da misli da sam bezazlena nego da sam smrtonosna. Nije me briga čak i da me ubiju onog momenta kad ga sredim samo da vidim Viktorovo lice prije toga. Ja sam imala samo sestru i nikog više, a oni imaju sve" pod sve mislim na porodicu. Novac je ovdje nebitan. Ja ga imam više nego dovoljno za dva života, a oni nisu Bogovi da bilo kome sude.
Nisu imali pravo da je ubiju. Ona je bila najdivnija osoba na svijetu, nježna i krhka, a znam da je voljela Viktora."Bože Stela. Nemoguća si" vidim ga kako me guta očima. Ne znam kako bi podnijela da igram tu igricu s njim. Nisam sigurna da li bi mogla podnijeti njegov dodir i da ga iskoristim za partiju seksa. Kad bi mogla da zanemarim sve mislim da ne bi razmišljala mnogo o jednoj noći s njim. Imao je izvajano tijelo i sve karakteristike koje sam voljela kod muškaraca, ali nije bilo jebene šanse da mu padnem u ruke. Ova igra je moja i samo kao pobkednik mogu da izađem iz nje i da igram po svojim pravilima.
Pogledi su nam se sreli i znala sam da će doći za naš sto. U lovu je, vidim šo njemu da traži bilo šta dostupno i misli da sam ja ta. Nasmješim se u sebi razvijajući scenario u glavi kako ga lišavam života a da ne trepnem. Noje on sam zagazio u tamu bez povratka i ja sam, ali na suprotnoj strani. Izbio bi rat u podzemlju i vjerovatno i hoće kad ga smaknem. Jebe mi se!!!
"Zdravo dame" streljam ga pogledom dok on čas gleda mene čas u Noru.
"Zdravo i tebi" odvratim suho. Nora promrmlja nešto u znak pozdrava i spusti pogled s njega. Isijavao je autoritetom i moći, bio oličije muževnoati, ljepote i mraka koji ga je mistično okruživao. To je ona aura opasnosti koju izazivam i mogu osjetiti oko njega.
"Da li želite za naš sto? Prijalo bi nam žensko društvo" namigne mi pa prstom dohvati moj umršen uvojak i ispravi ga. Odmaknem se.
"Nisam zainteresovana" odvratim mu i potom dobijem punu pažnju. Uhvati me za bradu i natjera me da pogledam u njegove smeđe oči, preko kojih se spušta nešto tamno. Želja, strast, gnjev... Ne bojim se toga, zapravo je... Impresivno ker se tamo nazire i moj lik.
"Vjerujem da nećeš tako misliti kad budem dubolo u tebi, a ti ne budeš znala kako se zoveš u tom trenutku, medena" ne znam šta me više zapanjilo, njegove riječi ili način na koji je izgovorio moje ime.
"Ja i ti, ta kombinacija ne valja. Od dvije vatre ne može nastati voda, samo razarajuća eksplozoja" osmjehne mi se i palcem pritisne moju donju usnu.
"Vidjet ćemo još medena" zagrize palac koji je sklonio s mene i odšeta.Ne smijem se igrati vatrom, ali me izazvao...