5. Stela

3.7K 372 25
                                    


Ko sam ja i šta ovo radim? Gdje je žena koja je u meni bila prije samo nekoliko minuta? Koju riječ upotrijebiti i opisati sve ovo što se događa a da ne zvuči erotično? Nemam pojma...

Hipnotisano gledam u njega i pomolim se tiho u sebi za ovo što radim. Prepuštam se u ruke muškarcu koga mrzim, a tijelo mi radi protiv moje volje. Nikad nisam doživjela ovako nešto intenzivno i jako. Zapaljiva energija među nama je opipljiva i ne mogu je izbjeći, a isto tako ne mogu spriječiti masku koja pada sa mene zajedno sa mojom odjećom. On uzima i ne pita, a ja dajem baš to što on traži. Zaposjeda moj um, kao otrov mi se zavlači pod kožu, ulazeći dublje u moje biće. U meni nema mjesta za nekog kao on, teškog i moćnog. Sila kao on vrlo lako može slomiti ženu u meni koliko god ona bila snažna. Ne zato što ću mu dopustiti, jer će naći način da me osvoji.
Imao je neodoljive usne, meke i spretne, stvorene za zavođenje. Ovaj put su tako nježno dodirivale moje da se činilo kao nestvarno. Ovo je i bilo prvi put da sam ja ljubila njega, ali ne onako kao on mene. Trebala mi je nježnost bar na počeku jer sve ovo što se dešava oduvaće me kao uragan na kraju.
Opijeno sam mu podigla majicu i noktima zakačila njegove trbušnjake. Režanje iz njegovog grla je bilo kao okidač i od nježnosti koja je bila oko nas nije ostalo ni gram. Ruke su mu svukle moju haljinu do kraja i skinuo je svoju majicu. Od nježnog ljubavnika do posesivnog osvajača u samo nekoliko trenutaka. Nisam imala vremena da mislim, mogla sam samo da osjećam. Njegove usne su istraživale moje lice, a jezik ostavljao vlažan trag po koži. Osjetila sam slabost u nogama kad mi je zagrizao vrat i tiho stenjanje je ispunilo tišinu oko nas, a teški uzdasi su bili muzika za uzavrelu strast.
Grudnjak je pao negdje iza mene i odmaknuo se da bi me malo bolje odmjerio. Pod težinom njegovom pogleda počela sam da drhtim, ali ne od hladnoće, već od nedostatka tog tijela uz moje. Mrzim sebe što ga želim ovoliko i što svaki dodir na mojoj kožu u meni budi ženu kakva nikad nisam bila.
Svlačio je sve sa sebe, lijeno i polako kao da je htjeo samo da me dodatno namuči. Nisam mogla odvratiti pogled s njega, ni sa crne tinte koja je s ramena, preko grudi prekrivala velik dio kože. Da li je mogao izgledati zavodljivije a ja jadnije i željnije? Ne mogu da utičem na sebe i potrebu koja samo raste i rastura me iznutra. Šta god da je ovo obavija me i znam da ću pamtiti sve ovo jako dugo. Ostao je samo u boksericama i napokon vratio ruke ne mene. Prelazi lagano prstima po mom stomaku i kleknu na koljena ispred mene. Sviče gaćice skroz natopljene mojom željom i baci ih na pod nedaleko od nas.

„Tako dobro mirišeš. Osjećam to skroz i hoću da te okusim. Raširi noge dušo. Daj mi to „ pokušavam disati normalno, ali nema šanse da se saberem.

„Ry... Tuširanje..." nismo stigli ni do sobe.

„Uhvati se za kauč i podigni stopalo na moje rame. Prvo ću te isprljati još, a potom ću te očistiti" nisam razmišljala da li je ispravno ili nije jednostavno sam uradila to što je tražio. Potom sam otišla u raj. Njegov jezik je bio magičan, prsti spretni a užitak je u talasima zapljuskivao moje tijelo. Previše je dobro da bi mislila, da bi tražila zrno razuma...

„Ja..."i vrisnula sam drhteći. Orgazam me pokosio i izgubila sam snagu. Teško sam disala noge su mi drhtale a tijelo vapilo za još. Njegove usne su klizile po orošenoj koži a ruke su pratile taj isti put. Osjećala sam koliko je napaljen, koliko me trebao i koliko mu želim sve to dati.

„Sad ćeš da klekneš i uzvratiš uslugu" već sam bila na koljenima. Uz njega sam postala lutka, marioneta, on je povlačio konce a ja sam igrala po njegovoj želji. Ne mogu se prepoznati, jer nad mojim tijelom niko nikad nije imao toliki uticaj niti sam željela ikom biti ovo što sam sad njemu.
Ud mu je krut, pulsira u mojoj ruci, a kapljica na vrhu klizne niz njega i zaustavi se na mom dlanu. Nikad nisam voljela oralni seks, vješto sam ga izbjegavala dok sad i te kako želim da znam kakav mu je ukus i do koje granice mogu ići s njim.
Liznem ga samo malo jezikom i okružim oko njega. Nisam impresionirana ukusom ali nema šanse da ću stati sve dok ga ne vidim u ekstazi i van kontrole s kojom se toliko diči. Zabacio je glavu unazad i promrmljao nešto u potpunosti nerazgovetno i to je značilo da trebam samo nastaviti i jesam.
Ne znam da li je ovo što radim baš dobro, ali njemu se očito dopada dok se još više kruti u mojim ustima, a ja ga uvlačim sve dublje.

Smrtni tangoWhere stories live. Discover now