(Multimedia'da Beste)
Bu Arda denilen çocukta hoşlanmadığım bir şeyler vardı.Yarış gününde onu orada gördüğüm gün bir şeyler olacağını sezmiştim aslında.Egosuna düşkün,gıcık,aptal,seksi,çekici ve son derece pislik birine benziyordu.Düşüncelerimi Egeye söylemeden onu dinlemeye başladım.
"Arda,Kefen ve Barış üçü aynı anda okula geldiler."
"kardeş falan mı bunlar?" Ilgın her zamanki gibi çok meraklıydı
"hayır.Çocukluk arkadaşıymış.Burağıda önceden tanıyorlarmış dolayısıyla Besteyi.Grup gibi bir şey oldular işte."
Aleyna sırıttı "şu Ardanın,sevgilisi var mı?"
Ege masada hafifçe eğildi "hayır,yok.Söylentilere göre kızlarla yatıyormuş ve ertesi gün kızları sepetliyormuş işte"
Piç,diye düşündüm.Tam bir PİÇ.Ama masadakilerin bana bakışlarından bunu düşünmek yerine söylediğimi anladım.
"sen bu Ardadan hoşlanmadın sanırım " dedi Ege gülümseyerek.
"neyinden hoşlanayım,aptalın teki işte"
"daha onu tanımıyorsun bile" dedi Irmak’da Ege gibi gülümseyerek.Niye gülüp duruyor şimdi bunlar?
"aslında şu Kraliçelik seçimlerinde yanında dursa,kazanman işten bile olmaz"
"saçmalık.Kimseye ihtiyacım yok benim" şımarık kız rolüme bürünmüştüm bir anda .Ama öyleydi.Ardadan yardım almazdım,kimseden de yardım almazdım.
"tamaaam" dedi Ege suçlu çocuklar gibi
"eee başka" Aleyna meraklı gibi duruyordu
"yani işte dediğim gibi kızları kullanıyor.Sadece okulda değil Antalya’da sözü geçen biri.Fazlasıyla zenginlermiş.Ailesi burada değilmiş sanırım.Bugüne kadar hiçbir kızı koluna taktığını da görmedim "Ege dedikoducu kızlarla yarışır bir şekilde bilgilerini paylaşıyordu.Kızlar onu ilgiyle dinlese de benim için bu kadar bilgi yeter diyerek telefonumla ilgilenmeye başladım.
Bir yeni mesaj vardı.Şaşırmıştım çünkü bu kartım yeniydi diğerini kırmıştım,mesajı açtım "Ecrin nerdesiniz siz!Lanet olsun yine ne işler çeviriyorsunuz!Eve dönün!"upsss,bu Kıvanç’dı.Yani Aleyna’nın ağabeyi.Benimde ağabeyim sayılırdı ona hep öyle derdim.Mesaj atmadım müsait olduğum bir zaman arardım nasılsa.Hem Kıvanç bizi ele vermezdi.
Düşüncelerimden bize doğru gelen Çisemi görünce ayrıldım.Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.Arkasında ki ezikleri de görünce bu kızın hiç değişmediğini anladım.Aynı onun gibi gülümsedim.
Masanın tam karşısında durdu ve direk söze girdi "ahhh Ecriiiin.Seni burada görmek ne hoş.O yediğin büyük kazıktan sonra bir daha dönmezsin sanmıştım "gözlerimi kıstım ve Çisem konuşmaya devam etti"ahh,pardonn.Dönmezsin değil dönemezsin sanmıştım" dedi imayla
Kahkaha attım.Bu arada herkes susmuş bizi izliyordu köşedeki masada oturan Rüzgar ve Arda'da dahil.Kızlarsa hallerinden memnun bir şekilde gülüyorlardı. "ahh Çisem.Tatlım" dedim aynı onun gibi konuşmaya başlayarak."senin de bir yanlışın var.Benim kimseden kazık yediğim yook" gülümsemem genişledi.
çisemin sinirleri bozulmuşa benziyordu .Gözlerini kıstı ve bingo.Evet sinirlenmişti.Bu kızı sinirlendirmek hep hoşuma gitmiştir."hadi oradan be!Rüzgar seni aldattı ve sende gittin"
Gülümsemeye devam ederek ayağa kalktım ve elimi belime yerleştirip sürtük pozumu aldım."bunları uydurmak ciddi bir hayal gücü ister,bu yüzden önce seni tebrik edeyim.Ve aldatma konusuna gelirsek,Rüzgar beni aldatmadı.Ben istediğim için gittim.Ama artık uyanma zamanı Çisem.Çünkü ben geri döndüm."gülümsememi sildim ve hemen devam ettim" kabusun olmak için geri döndüm.Kaybettiklerimi geri almak için"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgilim (Düzenleniyor)
ActionHerkesin iyi bir hayatı vardır. Elbet de Ecrinin de iyi bir hayatı vardı. Peki ya mükemmel olmasını isterse? Hikayeler de hep iyi kızın masalı anlatılır. Okula yeni başlar altın çocuğu kötü kızın elinden kapar ve mutlu mesut yaşarlar. Ama bu kez ro...