15) Lanet

4.5K 184 16
                                    

(voteler biraz daha artsa yeni bölümler daha erken gelir.Ve yorum da yapın lütfen )

Arda yüksek müzikde etrafına bakınan ve sonunda kendisini bulunca harekete geçen Ecrin'i dikkatle süzdü.Ecrin tam karşısında durdu.Arda şaşkınlığını belli etmeden gülümsedi. "demek seçimini yaptın" Ecrin ona cevap vermeden Arda'nın sol tarafında oturan sürtüğün kulağına eğildi ve birşeyler deyip tekrar doğruldu.Kız korkuyla Ecrine baktı hemen sonra Arda'nın sağ tarafında duran sürtüğüde kolundan tuttu , ikiside ortadan kayboldular.Ve Ecrin Arda'nın yanına oturarak bacak bacak üstüne attı "eee bana ne ısmarlıyorsun sevgilim?"

Rüzgarın gözleri Beste'yi görmesiyle iri iri açıldı "Be-Beste" Beste gülümseyerek Rüzgara doğru yürüdü "sevgilim"

"senin burada ne işin var?"

"sakin ol.Ecrin bana herşeyi anlattı"

"ne?" Rüzgar şaşkınca konuşmuştu yine.Beste  gülümseyerek oturdu .Rüzgarda yerine oturarak  konuşmasını bekledi. "ben hazırım"Beste otuziki diş gülüyordu

Rüzgar yutkundu."anlamadım"

"neyi anlamadın aşkım.Annenlerle tanışmaya hazırım" Rüzgar saf saf Beste'nin yüzüne baktı. Beste Rüzgarın konuşamayacağını anlayınca masanın üzerinden uzanıp ellerini tuttu "Ecrin bana herşeyi anlattı.Ondan ağzımı aramamı istemişsin,ama bu tür oyunlara gerek yok.Ben ilişkimizden eminim."

Rüzgar bu sözlerle şok olsada belli etmedi.Ve oda gülümsedi"bende eminim." artık kesinlikle emindi...

Ecrin anlatıyor

"daha fazla içme istersen.Son sarhoş oluşunda başımıza gelenler malum"

Gülümseyerek Arda'ya döndüm."ne o hoşuna gitmedi mi? Sana yeteri kadar zevk vermeyi başaramadım mı?"

"aslında bakarsan kendimi bir pislik gibi hissetmemi sağladın"Arda dudaklarını büzerek konuşmuştu.

"hımm.Dert etme.Zaten öylesin" Dedim gülümseyerek ve arkama yaslanıp bacak bacak üstüne attım."yine mi beni kışkırtmaya çalışıyorsun sen"

"a-aa o hata bir kez yapılır."

"hımm.O zaman bana bir kız seç"

"unut bunu"dedim düşünmeden.

"neden?Korkma bizimkiler burayı pek bilmez.Burada kendim takılırım" sustum."şu esmere ne dersin" diyerek konuşmaya devam etti.Gösterdiği kıza baktım.Dar siyah bir elbise giymişti.Ve kısa.Bu kız son derece sürtük görünüyordu.Ve son derece seksi. "fazla esmer"

"pekii.Ya o sarışın" başıyla işaret ettiği yere baktım.A hadi ama,bu daha seksi." sarışın kızları sevmem"

"sende sarışınsın"

"o yüzden sevmiyorum zaten"

"ne?"

"ben tek olmalıyım" diye açıkladım.

"o zaman köşede duran?" köşede telefon konuşan kıza baktım.Seçimleri fazla iyiydi kızların hepside son derece seksi ve oynak tiplerdendi.Bakışlarımı Arda'ya çevirdim.Bu kızlar kim bilir yatakda ona beler yapıyordur.Bense...ahhh "benim seçmeme ne dersin?"

"olur.Ama saçı ve bacakları uzun kızlar severim.Fazla sıska olmasın."bu kadar kolay kabullenmesine şaşırmıştım.Ve dediklerini tartmaya başladım. uzun bacak? Evet uzun bacaklıyım.Bir artı.Uzun saç?Ne alaka? Neyse ordanda bir artı.Sıska olmamak.Lanet. ben zayıfım.Dııt yandım.Gözlerimi etrafta gezdirdim."şu kız." dedim kızlı erkekli bir grupta olaya hakim durmadan konuşan kızı göstererek. "hımm.Tamam.Sen eve geç.Ben bu gece gelmem

Sahte Sevgilim (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin