(kapak resmi için Melisa Yıldırım'a teşekür ederim VE önerileri için de Nur çavdar'a teşekürlerr)
Arkama hızlı bir şekilde döndürülünce Arda'yla burun buruna geldim.Yağmurdan saçları sırılsıklam olmuştu ve ne ara giydiğini bilmediğim tişörtü üstüne yapışmıştı.Ama hayır,bu muhteşem görüntüsüne rağmen asla yumuşamayacaktım.
"ne istiyorsun!"diye bağırdım.Zaten yağmur sesi yüzünden bağırmasam duyabileceğini sanmıyorum.
"yürü"dedi ve beni kolumdan çekerek sürüklemeye başladı.
"bırak beni!"diye ciyaklayıp kolumu tutan elinden kurtulmaya çalıştım.Tabi oda tepkime karşılık beni halı tutar gibi omzuna atıverdi.Ama ne dedim az önce?Asla yumuşamak yok.Hemen sırtına yumruklarımı geçirmeye başladım.Hiç acımadan ard arda vursam bile çabalarım başarısız oldu.Eve girip kapıyı kapattı,beni indirdi ve sağ elini kapıya dayadı.Bir süre öylece beni izledi.Bense kollarımı göğsümde birleştirip arkama yaslanıp sağ ayağımı sinirli ve belli aralıklarla yere vuruyordum.
"senin derdin ne?"dedi en sonunda sakince.
Cevap vermedim.
"Ecrin!"diye bağırıverdi.Psikopat.
"nee!"diye çemkirdim bende.
"biraz önceki halin neydi öyle?"
"seni kız arkadaşınla yanlız bırakmak için gidiyordum.Hani nerede o?"diye sorup ilk gördüğüm odaya daldım.Ve sonra bir sonrakine.Sonra da bir sonraki ne.Ve bir sonrakine.Of ne çok oda vardı?
"benim kız arkadaşım sensin aptal" demesiyle girmek üzere olduğum odanın karşısında durdum ve Ardaya döndüm.Bana gülümseyerek bakıyordu.
"Lanet olsun!O zaman sen beni aldattın!"diye ciyakladım.
"ve sen bunu kanıtlayamazsın"diye tamamladı beni.
"aptal falan mısın sen Arda?"
"hayır.Mantıklı düşün ve normal çiftler gibi davran.Burada kız falan yok az önce gönderdim onu senle konuşur konuşmaz."
"yook,cidden kafayı yemişsin sen.Normal çiftler"dedim onu taklit ederek."sevgililerini aldatınca tutupda onu nasıl kandırdıklarını söylemezler.İnkar ederler geri zekalı"
"öncelikle benimle düzgün konuş ve hatırlatayım biz normal çift değiliz"
"bende bundan bahsediyordum"
"ama normal çift olmalıyız"
"evet"diye kestirip attım.Normal çift olmak için öncelikle kızlarla yatmayı bırakması gerekiyordu ama bunu ona şimdi demek istemiyordum.
"sen buraya neden geldin?" deyince gözlerim bir anda doluverdi.
Arda yanıma geldi "hey,sen ağlıyorsun"dedi beni dikkatle incelerken.
"hadi ya ciddi misin"diye sordum.
elimi tutarak koltuğa oturttu.Bu arada evinin ne kadar lüks olduğunu anlatmama gerek var mı?Beni göğsüne yaslarken "bu halde bile böyle olmayı nasıl beceriyorsun"diye sordu.
"nasııl?"dedim anlamayarak.
"ukalaa".Ona cevap vermek yerine başımı göğsünden ayırdım.
"sen ıslaksıın"
"hadi ya ciddi misin?"dedi beni taklit ederek.
"hasta olacaksın"
"evet.Salak kızın biri şakır şakır yağan yağmurda kendisini dışarı atınca beyaz atlı prens görevini üstlendim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgilim (Düzenleniyor)
AksiyonHerkesin iyi bir hayatı vardır. Elbet de Ecrinin de iyi bir hayatı vardı. Peki ya mükemmel olmasını isterse? Hikayeler de hep iyi kızın masalı anlatılır. Okula yeni başlar altın çocuğu kötü kızın elinden kapar ve mutlu mesut yaşarlar. Ama bu kez ro...