(votler artsın lütfen,Yb ona göre gelecek ve Ecrini yargılamayın unutmayın ki ben onu hikayenin başından beri sürtük yaptım )
Önümde ki dayak yemekten yüzü gözü morarmış adama tekrar vurdum "konuş artık!" diye kükredim."Arda!Daha fazla zorlama konuşmayacak işte.Öldüreceksin" sözleriyle Barışa döndüm "sence onun ölmesi umrumda mı!?" boş ododa sadece ben,Kefen,Barış ve bu dövdüğümüz adam vardı.Adamı sandelyeye oturtmuştu ve başı geriye dpğru düşüyordu,gerçekten ölecek gibi duruyordu ve benim gerçekten umrumda değildi.Kefenle Barış ise duvar kenarında öylece ayakta dikiliyorlardı.
"başka birşeye kafan takılmış bu adamdan çıkarıyorsun sinirini" Kefen öfkeyle konuşmuştu.Adamı önemsemediğini biliyordum katil olmamı istemiyordu
"Ulaşın planını bilirse bir bu bilir!Başka birşeyle ilgisi yok"
"konuşacak olsa derdi"
"lanet olsun!" diyip tekrar adama yumruğumu geçirdim.
"fazla sinirli" Kefenin sesini duymuştum,Barışa diyordu.Evet doğru.Sinirliydim.Ecrin sürtüğü benimle resmen oynamıştı,sırf ağzımdan laf alabilmek için! Ama ona bunu ödetecektim! En kötü şekilde! Telefonumun sesiyle yumruklarımdan dolayı kendinden geçmiş adamı bıraktım
Kim olduğuna bakmadan " ne varr!!" diye bağırdım.
"efendim.Kız arkadaşınız içkiyi biraz fazla kaçırmış durumda." adam benim aksime gayet kontrollü konuşmuştu
"hangi kız arkadaşım?"dedim afallayarak.
"birlikte yemek yediğiniz Arda Bey"
"ne!?Ecrin benden sonra eve gitmedi mi"aptal kafam başka kim olacak?
"hayır.İçki içmeye devam etti"
"ona nasıl izin verirsiniz" diye kükredim.
"özür dilerim efendim"
"hemen geliyorum.Güvende olduğundan emin olun" telefonu kapatır kapatmaz garekete geçtim Barışla Kefende arkamdan çıkmıştı.
"ne oluyor"
"ecrine bir şey mi oldu"
"hayır.Ama ben oraya gittiğim zaman olacak." ikiside cevabım karşısında durakladı. Depoda ki herkes sinirle yürümem karşısında ayaklanmıştı.Kimseye bir şey demeden arabama bindim.Camı açtım ve Barışa"o adam ölse bile umrumda değil! işkenceye devam edin" dediğim gibi arabayı hızlı bir manevrayla çevirerek restorana doğru son hız sürmeye başladım.O kadar işimin arasında bir de bu sürtükle uğraşmak sinir bozucuydu.
Arabadan inerken bizi ilk geldiğimizde karşılayan şef adam merdivenlerde dikiliyordu.Hızla yanına doğru yürüdüm "nerede o"
"aynı masanızda efendim" yürümeye başlarken adam açıklamasını sürdürüyordu "sizden sonra içmeye devam etti.Onu engellemeye çalıştık ama bizi dinlemedi."
Merdivenlerden hızla indim.Ecrin masaya başını koymuş ve tam karşısında duran topuklu ayakkabısıyla konuşuyordu "ben bir sürtüğüüm" "ama Arda çok seksi" Arda çok seksi mi?Tamam kafayı bulmuş.
"Ecrin!"dedim sözlerine aldırmayarak.
Başını kaldırdı "ahhh,işte seksi sevgilimde geldiii.Onunla tanış..." duraklayarak eline ayakkabısını aldı."senin adın neydi?"
"o bir ayakkabı aptal"
"hayır o Beste.Onu her türlü ezerim ben" çocuk gibiydi.
"hı-hı evet." diyerek Ecrini kucakladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgilim (Düzenleniyor)
ActionHerkesin iyi bir hayatı vardır. Elbet de Ecrinin de iyi bir hayatı vardı. Peki ya mükemmel olmasını isterse? Hikayeler de hep iyi kızın masalı anlatılır. Okula yeni başlar altın çocuğu kötü kızın elinden kapar ve mutlu mesut yaşarlar. Ama bu kez ro...