12) Güçsüz

4.9K 186 21
                                    

Zihnim yavaş yavaş açılmaya başlamıştı.Etrafımda ki sesleri duyabiliyordum "ne zaman uyanacak" dedi bir kız sesi.

"bilemiyorum"

"onu yanlız bırakmamalıydık" dedi tanıdık bir ses

"aptallık ettik"

"belki de bizim yüzümüzden bu halde" bu ses ağlamaklı çıkıyordu.

"uyandı"  dedi Arda.Hah muhteşem onca kişinin sesini tanıyamıyorum ama Arda'nın sesini direk tanıyabiliyorum.Aferim bana.

Gözlerimi yavaş yavaş aralamaya başladım.Herkes netleşmeye başlamıştı.Aleyna hemen yanımda duruyordu.Onun yanında da Ilgın vardı.İrem ayakta kollarını göğsünde birleştirmiş endişeyle beni izliyordu.Beste ayak ucumda oturuyordu.Ve bir süre sonra bahçe kapısından içeri Burak,Kefen,Barış ve Rüzgar girdi.

Hepside endişeyle beni izliyordu.İlk söze başlayan Beste oldu "iyi misin canım?"

"ben.."dedim ama devamını getiremedim.

Aleyna bir anda hıçkırdı ve gözleri yaşlarla doldu "üzgünüz Ecrin.Çok üzgünüz" diyede sayıklıyordu.

 "doktor fazla üzüntünün ani şokla buluşmasıyla bayıldığını söyledi." diye açıklama yaptı Irmak

"her neyse,bence artık gidin"Arda bana doğru gelirken bir yandanda onları kovmuştu.Irmak onu duymamış gibi devam etti "seni bırakmamalıydık birtanem"

Arda elimi tutan Aleyna'nın elinden kurtardı.Kendisi kavradı ve bir öpücük kondurdu.Onu incelemeye başladım.Diğerleri gibi endişeli durmuyordu ama anlayamadığım birşeyler vardı.Neden yüzünde endişe yoktu?Beni gerçekten önemsememişmiydi yani?

Dikkatimi  ondan alıp İrem'e verdim "aptallık ettik"

"bunu biraz geç fark ettiniz" Arda onlara ters ters bakmıştı.

"sen şu çeneni kapasana biraz" Ilgın oldukca kızgın görünüyordu.Ama biliyordum o asıl kendisine kızıyordu.

"Ilgın!" diye onu uyardım.Arda'ya bağırması beni korkutuyordu.

"kahretsin" dedi ve sustu sonunda Ilgın.

"daha iyi misin bebeğim" Arda hemen yanıbaşıma oturmuştu.Koltukda yatıyor olmama rağmen zayıf olduğum için şanslıydık.

"aç mısın?Birşeyler hazırlayayım mı?"

Bestenin sorusunu duymamazlıkdan gelerek Arda'ya "iyiyim" diye cevap verdim.Gerçekten iyiydim.Beste'ye tekrar baktığım da üzgün duruyordu.

"biz yanındayız sen git artık "dedi Aleyna bir anda Besteye doğru.

Arda Beste'yi direk savunmaya aldı "oda sizin gibi tüm gün başında bekledi.Ama tuhaf olan şu ki sizin aksinize Beste'yle tanışalı sadece iki gün oldu"

"hatalıyız.Tamam.Kabul.Uzatma artık." Irmak fazlasıyla yüksek ve bir o kadar da üzgün bir şekilde konuşuyordu.

"bu yetmez " Ardayı anlayamıyordum.Endişeli değildi ama bu öfkesi nedendi ki?Gerçekten iyi rol yapıyor olmalıydı.

"daha ne dememizi istersin Kral" Ilgın yine başlamıştı.

"evimden defolmanızı"

"arda!" dedim uyarıyla.

Beste ayağa kalktı"ben giderim Arda.Önemi yok."

İrem "sonunda"

Beste "kendine iyi bak tatlım" dedi gülümseyerek.Sanırım beni öpmek için  geliyordu ki Aleyna bir anda önüne geçerek kapıyı işaret etti.

Sahte Sevgilim (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin