( Bu kez sınır koyacağım ilk defa..30 voteden sonra bölüm gelecek.Yani Lütfen oy ve yorumları eksik etmeyin)
Sahneden indiğimizde Arda bana döndü.Çoğu kişi dans etse de hala bize bakan gözler vardı. "tebrik ederim sevgilim"
"teşekür ederim" dedim gülümserken.
"benimle...Dans eder misin?"
"bu müzikle mi?Ve bu elbiseyle" müzik fazla hareketliydi.İki adım geri gitsem bile uzun elbiseme biri basabilirdi ve tabii bende yeri boylardım.Arda eliyle birine işaret verirken gözlerim bize doğru gelen Rüzgarla Bestede takılı kaldı.Bugün elimden geldiğince onlara bakmamaya çalışarak moralim bozulmasın istemiştim.Ama şimdi tam karşımdaydılar.Fazla uyumlu ve fazla harikaydılar.İkisi de parıldıyordu.Acaba Rüzgarın yanında ben olsam nasıl olurdu?Düşüncelerimden Arda'nın beni belimden kavrayarak kendisine çekmesiyle ayrıldım.Müzik slow bir hal almıştı.Arda'yı dikkatle süzdüm.O...Daha da mükemmeldi.Ona bakınca Beste ve Rüzgarı unutuveriyordum sanki. "ne oldu"Gülümseyerek konuşmuştu
"yok bir şey"
"bana böyle bakma"
"ne o?Utandın mı" dedim sırıtarak.
Kulagıma doğru eğildi "sen herkes gibi olma prenses" Sözlerine anlam veremesem de üstelemedim.Müzik bittiğinde yine de elini bırakmadım.O da bırakmadı.Ta ki Kefenin gelip "müzik bitti" demesine kadar.
"çok aşıklar lan utandırma" dedi barış.
"onlar başka dünyadaydılar" dedi Burak'da. Gülümsedim.Hepside çok tatlıydı.
"Tebrik ederiim" Beste iki metre öteden bağırarak geliyordu.Yanıma ulaşınca bana sıkıca sarıldı diğerleriyle de sarıldık.Ama Rüzgarla değil,o yoktu. "Rüzgar nerede?" lanet olsun!bunu sormamalıydım. Neyse ki kimse şüphelenmedi. "o lavaboya gitti.Gelir şimdi" dedi Beste.
Tepki vermedim.Arda'ya döndüğumde bana son derece sert bakışlar atıyordu.Herkes değil ama o fark etmişti işte.Kahretsin. "ee hadi oturalım" Kefene uyarak eski yerimize oturduk.Rahat mor koltuklara.Rüzgar gelince kuru bir tebrikler deyip Beste'nin yanına oturdu.Kimse yine bir sey fark etmedi.Aptal bir konu bulup konuşmaya başladılar.Araba yarışları.Beş erkeğin içinde iki kızdık.Normal olarak erkek ağırlıklı konulardan konuşuyorduk.Beste sonunda isyan ederek ayağa fırladı."aa yeter artık Ecrin kalk dans edelim"
"bu elbiseyle mi?Asla olmaz"
Ofladı "yürü Rüzgar" dedi elini kavrarken
"çok yoruldum aşkım" dedi Rüzgar.
"aaa içiniz geçmiş sizin be.Hadi Arda"dedigi gibi Ardanın elini kavradı bu kez de Beste..Arda hiçbir şey demeden Beste'nin kendisini piste götürmesine izin verdi.İkisi dans ederken ben yüzümü buruştutmamak için zor durdum.sorun ikisinin dans etmesi degildi.Bu normaldi sonuçta iki iyi arkadaş dans edebilir.Sorun Arda'nın ben o kadar ısrar etmeme rağmen kalkmaması ama Beste isteyince direk kabul etmesiydi.Ama daha az önce bizde dans ettik öyle degil mi?Boş yere kuruntu yapıyorsun Ecrin.Dedim kendi kendime.Tekrar çocukların sohbetine döndüm.Yine yarışlardan bahsediyorlardı.Hiç sıkılmaz mı bunlar? Gözüm yine Arda ve Beste'ye kaydı.Sorun bende mi?Yoksa Beste çok mu mükemmel? Ben onlara bakarken biride beni izliyordu.Hani böyle bir his gelir ya içinize aynen öyle olmuştum.Başımı çevirince Rüzgarla göz göze geldik.Doğrudan bana bakıyordu.Gülümsemeye çalışsamda işe yaramadı.Bakışlarına anlam veremiyordum.Rahatsız ediciydi. Rüzgara bakmaktan yorulunca Ardayla Besteye geri döndüm.İkisini de inceledim.Ve bir anda başımdan aşağı kaynar sular döküldü.Arda'ya daha dikkatle baktım.O...Besteye bakıyordu.Aşkla."sen iyi misin?" Rüzgar konuşuyordu.Ama ben ona cevap veremeyecek kadar şok içindeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgilim (Düzenleniyor)
ActionHerkesin iyi bir hayatı vardır. Elbet de Ecrinin de iyi bir hayatı vardı. Peki ya mükemmel olmasını isterse? Hikayeler de hep iyi kızın masalı anlatılır. Okula yeni başlar altın çocuğu kötü kızın elinden kapar ve mutlu mesut yaşarlar. Ama bu kez ro...