18) tokat

4.3K 183 30
                                    

Aslında bölüm daha uzundu ama sizi sıkmak istemedim..Yorum yapanlara çok teşekür ederim ve oy verenlere.Ve diğerlerinden bir isteğim var.Yorum yapmayabilirsiniz ama en azından oy tuşuna basarak beni mutlu edin ^^

Tepki vermeden Arda'ya bakmaya devam ettim.O da bir şey diyemiyordu."Eee çocuklar konuşsanıza mutlu olmadınız mı onay vermemize" dedi babam.

Suyuma uzandım "yoksa gizli olmak ilişkinizi daha mı özel kılıyordu" dedi Kemal amca hınzırca gülerek. Onun bunları demesiyle bardağı iyice kafama diktim.

"eh birer yüzük takarız artık" Yeşim Hanım sözlerini bitirince öksürmeye başladım. Ne dedi o?Yüzük mü?

"iyi misin kızım? Şaka yaptım canım biz öyle çağ dışı ailelerden değiliz." Dedi Yeşim Hanım endişeyle.

"i-iyi-"

"yok yok. Kötüsün" dedi Arda ayağa kalkarken

 "iyiyim" diye direttim.

Masanın üzerinden eğilerek avucunu alnıma vuruverdi birden "ateşi çıkmış.Vah zavallı sevgilim.Hadi kalk doktora gidiyoruz"

 Arda yanıma doğru hareketlendi. "sadece su boğazıma kaçtı aptal" diye fısıldadım beni kaldırmaya çalışan Arda'ya.

"seni kaçırıyorum geri zekalı" deyince direk kalktım.

"bir şeyin yok kızım. Oturun"

"yok yok ateşim var benim baba. Görmüyor musun kıpkırmızı oldum"

 "o utançtandır kızım" dedi Yeşim Hanım.Utanç mı?Ölebilir miyim?

"utanmadım"

"utandı. Utandıı.Bu yüzden de ateşi çıktıı.Artık gidelim" dedi Arda hızla.

"aynen" diyerek arkamı döndüm. Buradan bir an önce kaçmak istiyorum.

 Kemal Bey arkamızdan "gençler yalnız kalmak istiyor bırakın çocukları" dedi.

"lanet olsun" diye fısıldadım.

"al bendende o kadar "dedi Arda.

Arabasına doğru ilerlerken durdum."benimde arabam var"

 "aldırırız sonra"

tekrar yürüyecekken yine konuştum "seni takip edecegim"

 "sözümü dinle" sinirlenmişti.

"kapa çeneni" öfkeyle arabasına bindi.Bir süre sonra benimde –kıvanç’ın- arabam geldi ve arkalı önlü yola koyulduk.Nereye gittiğimizi bilmiyordum.Sadece takip ediyordum.Sonunda bir tepeye geldik.Bomboş bir alandı.Etrafta herhangi bir ışık görünmese de her yer net bir şekilde görünüyordu.Arda arabasını tepenin ucuna park etmiş kaportaya yaslanmıştı.Bende arabamı hemen yanına park edip indim.Geldiğimiz yerden tüm şehir görünüyordu.Her yer parıl parıldı.Onun gibi yaslanıp incelemeye başladım.Manzara harikaydı."burayı nereden buldun" dedim gözlerimi ona çevirirken.

"konu bu değil" Ellerini kotunun cebine sokmuştu.Çekici duruyordu.Bir o kadar soğuk.

"sadece basit bir soruydu" diye söylendim.

"böyle olmamalıydı" dedi.Ama sanki kendi kendine konuşur gibiydi çünkü bana hiç bakmıyordu.

"ailenle aran iyiymiş" dedim.Tamamen düşündüğüm gibi konuşmak problemlerimden biridir.

"ne bekliyordun ki?" dedi hafifçe gülerken.

"genelde zengin aileler çocuklarıyla ilişki kuramaz" en azından benim ailem.

Sahte Sevgilim (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin