No Gallows

187 17 2
                                    

Catherine p.o.v.

Ujutro nas je probudio onaj isti stražar.istjerao nas je iz zatvora ,sve postrojio u red i stavio nam okove oko ruku i nogu.Vodili su nas s vlastitog broda ,a naše stvari su sačuval ne znam gdje.Izveli su nas s broda i počeli smo hodati po velikoj luci.Tu je bio i ogorčeni narod koji nas je vrijeđo jer smo ih opljčkali.Lord Charles je pričao s jednim svojim prijateljem nešto su dogovarali.Tu je bilo sumnjivo što je on bio odjeven lijepo ,ali piratski.Kad smo prolazili pored njih on me pogledao,a onda moj brod,pa je nešto rekao Lordu Charlesu.Dalje nisam ništa vidjela jer su nas vodili u zatvor.Na ulazu su nam stavljatli zigove u obliku slova P na mjestu blizu dlana.Isabella je bila ispred mene ,ali ona nije dobila zig jer ga je vec imala.Strazar ju je mrko pogledao,a ona mu je podarila kiseli smjesak.Kao da nije ona ista od sinoc.Onda je mene dosao red.Strazar je povukao moju desnu ruku i zagrnuo mi rukav.Prinosio je uzareno zeljezo i pritisnuo ga na ruku.Mislila sam da ce biti strasnije.Nije da nije bolilo ,ali moglo se istrpjeti.Onda su nam skidali okove i trpali su nas u zatvor.Stavili su Isabellu ,onog malog sicusnog pirata i mene u jedan zatvor.Onda nam je jedan vojnik donio hranu i rekao meni...

x:''Budite sretni vi ce te se zadnje vješati.''

Nas troje smo samo gledali u njeg i pratili ga pogledom dok je odlazio.Nije primjetio,ali nama je bilo svejedno,svakako ce mo umrijeti.Jeli smo jer nam je to jedini obrok za danas,ali onaj mrsavi opet nije jeo.Mislila sam u sebi je li on normalan.Tu smo prespavali tek prvi dan.Sutra su odveli prvih pet zrtava,a malo kasnije i ostale.Ostalo je samo nas troje.Bilo je jasno da smo sljedeci.Strazara nije bilo ,vjerovatno su se zabavili s truplima.Pirat koji je bio s nama napokon je skinuo svoj veliki sesir.Onda se zapravo otkrilo tko je zapravo.To je bila zena svijetlo-smeđe kose s par plavih pramenova imala je baš upečatljive zelene oči mali nos i puna ,suha usta.Isabella i ja smo bile jako iznenađene.Ona se nastavila skidati sve do korzeta i uskih hlača koje je nosila ispod širokih hlača.Vjerovatno joj je bilo vruće.Isabella ju je upitala...

Isabella:''Kako se zoves i zasto se skidas?''

x:''Zovem se Margaret,a skidam se jer pokušavam pobjeći.''

Nadodala sam komentar...

Catherine:''Zanimljivo...''

Margaret me pogledala dok se Isabella smijala.Margaret se uspjela provući između rešetaka i počela je trčati k vratima.Prilično impresivno mislila sam sve dok se na vratima nisu pojavili Lord Charles i njegov prijatelj s kojim je razgovarao na luci.Margaret se provukla između njih i nastavila trčati.Charlesov prijatelj je krenuo trčati za njom dok je Lord Charles smireno gledao za njima ,a onda se nasmijao i upitao nas...

Lord Charles:''Kako je pobjegla?''

Isabella:''Provukla se između rešetaka ,najnoviji način bijega.''

Lord Charles:''Neće biti potrebno da se i vi provlačite ,biti će te slobodne.''

Catherine:''Zašto?''

Lord Charles:''To će vam moj prijatelj Jonathan Meyers pojasniti.''

U tom trenutku su došli predpostavljam Jonathan i Margaret.Obadvoje su se smijali.Imali su oboje lijep i sličan osmjeh kao i oči samo što su njegove bile nebesko plave.Odlično su se slagale s njegovom crnom kosom.Bio je i nabildan ,a to se vidilo na njegovim rukama koje su grlile Margaret, koja je nosila Jonathanov kaput i šešir.Napokon je Jonathan progovorio kroz ozbijna srcolika i velika usta...

Jonathan:''Charles upoznaj moju sestru Margaret koja me nikad nije prestigla.Hahahahaha.''

Margaret se osmjehnula i ramenom gurnula Jonathana koji se još smijao.

Be A PirateWhere stories live. Discover now