Catherine p.o.v.
Catherine:"Isabella šta ćeš ti tu!?"
Isabella:"Pa donjela sam mapu...a kako si ti..."
Catherine:"Znaš ti već sve."
Marina:"A tko je otac?"
Catherine:"Nažalost Jonathan."
Isabella:"Iii?"
Catherine:"Što iii?"
Isabella:"Što ćeš uraditi?"
Catherine:"Ništa.Šta ću?"
Marina:"Mozes samo nastaviti sa životom."
Onda smo nekoliko trenutaka šutjele
i Isabella je onda prekinula tu tišinu.
Isabella:"Nego ,evo mape da vam pokažem moje otkriće."
Onda je sjela pored mene i uzela rubin što mi je visio oko vrata i primakla ga mome oku.Onda je mapu stavila ispod rubina.
Isabella:"Gledaj."
Pogledala sam i bila je stvarno mapa blaga.
Catherine:"Zanimljivo...Je li to sigurno?"
Isabella:"Jeste da."
Catherine:"Onda plovimo tamo.Isabella odredi kurs i kupi hranu i vodu ."
Marina:"Pa zar plovimo?"
Catherine:"Da."
Isabella:"Marini se ne plovi jer je našla ljubavnika.Ha?"
Isabella je rekla to i onda se zakašljala i nasmješila Marini.
Marina:"Pa bolje ti je da rješiš kašalj i da potopiš one trave u vruću vodu nego da komentarišer moj život."
Onda je Marina pogledala Isabellu škiljeći,a ova joj je isto tako uzvratila.
Catherine:"Marina pusti to možeš samo dobiti probleme kao ja."
Morala sam je upozoriti da si ne upropasti život,na što je ona neočekivano reagirala.Ljutito se ustala i otišla.Čudno.
Catherine:"Nego Isabella zaboravi ono što sam rekla.Ti riješi kašalj i kordinate odma tu u mojoj kabini ,a ja ću riješiti hranu."
Ustala sam se ,uzela sam i obukla crni kaput i veliki šešir.
Isabella:"Ej,reci nekom od posade da mi donese čaj od onih trava što su u kuhinji u staklenci."
Catherine:"Da hoću."
Odgovorila sam joj i izašla iz kabine.Vani me dočekao prizor vesele palube.Posada je pjevala,kockala i plesala na brodu.Čudno,u kabini se ne čuje ništa.Napravila sam par koraka.Ispred mene je prolazio neki pirat.Zaustavila sam ga...
Catherine:"Idi reci kuharu da napravi čaj od trava u staklenki koja je u kuhinji.I da to odnese Isabelli u kabinu."
Pirat:"Ay."
Onda je on otrčao u kuhinju.Dobro je biti kapetan.Što god kažeš oni poslušaju.Nastavila sam hodati i dok sam prolazila pored posade koja ke užasno smrdila,hrana mi se počela vraćati nazad u usta.Otrčala sam do ograde i nagela se te povratila u more.Ali nije to do smrada već do trudnoće.Sranje,veće da ne može biti.Podignula sam se i pogledala okolo da vidim jel' me itko vidjeo.Onda je došao onaj pirat od maloprim.
Pirat:"Jeste li dobro?"
To me upitao i pogledao me čudnim pogledom.
Catherine:"Jesam,jesam."
YOU ARE READING
Be A Pirate
AdventureKako se život promijeni u samo jednom trenutku...,a taj trenutak blagu nju,će pretvoriti u biće bez srca,taj trenutak uvest' će je u svijet bez milosti kojeg je i ona nakon nekog vremena dio...Ljubav je tu,ali ne osjeća je,strasti su tu,ali ju ne is...