Pirate Plan

143 15 0
                                    

Iduce jutro nisam prespala,sto vise probudila sam se prva.Sisla sam i sjela za veliki stol.Pocela sam doruckovati  i ubrzo mi se pridruzila Isabella.

Isabella:"Dobro jutro kapetanice!Kako ste mi spavali?"

Catherine:"Oh odakle tebe?"

Isabella:"Iz sobe.Nisi mi odgovorila na pitanje."

Catherine:"Ah ,pa dobro."

Isabella:"Bas me zanima gdje je to Jonathan?Je li on jos igdje pado?"

Nasmijala se i pogledala me u oci te uzela jabuku sa stola i odgrizla je.Uzvratila sam joj takoder smjeskom.Onda je dosla  sluskinja i rekla...

Sluskinja:"Vas dorucak gospodice Isabella."

Polozila je tanjur na stol i otisla.Isabella je bacila jabuku kroz prozor i zurno pocela jesti svoj dorucak.

Isabella:"Uh da je ovako svaki dan ,da bar ne moramo ici na onaj glupi zadatak."

Catherine:"Zar se ti nisi pozeljela naseg broda Wicked Wench i piratstva?Moramo bar zbog tog."

Isabella:"Pa nista ne bi bilo isto kao i prije,jer piratstvo je sloboda mozes raditi sto hoces ,a ovako ces biti pod kontrolom Britanaca .Radis sto ti oni narede."

Catherine:"Vjerovatno cemo potpisivati i ugovor s njima ,ipak njima treba im sve napismeno."

Isabella je nastavila jesti ,a ja sam svoj dorucak davno zavrsila.I dalje sam ostala sjediti za stolom i razmisljati o tome kako ce nas pustiti da plovimo slobodno.Odjednom mi je sinuo dobar plan.Samo sam ga trebala ispricati Isabelli koja je zavrsila s jelom.Lagano je odgurnula tanjur od sebe ,prekrizila ruke i naslonila se na stol.Gledala je u mene ,a onda je skrenula pogled na sluskinju koja je uzimala tanjur s stola.Zaustavila sam je pitanjem...

Catherine:"Gdje je Jonathan?"

Sluskinja:"Izasao je van popricati o necemu s Lord Charlesom."

Catherine:"A kad ce doci?"

Sluskinja:"Oko podne."

Catherine:"U redu mozes ici."

Kad je sluskinja otisla Isabella me zbunjeno upitala...

Isabella:"Zasto pitas za Jonathana?"

Tuda se motala jos jedna sluskinja,pa Isabelli nisam zeljela pred  sluskinjom pricati plan koji imam.Onda je Isabella s podlim smjeskom rekla...

Isabella:"Ahaaaa vidim,svida ti se!"

Catherine:"Ne nije i idemo pricati u sobi."

Imajuci jos uvijek onaj podli smjesak na licu rekla je ...

Isabella:"Da ,da kako da ne,vidjela sam kako se gledate.Haha sad se izvlaci na sobi."

Ustala sam sa stolice i napravila 4-5 koraka prema stepenicama.Onda sam stala i okrenula sam se prema Isabelli te joj narednicki rekla (jer me stvarno nazivcirala)...

Catherine:"Polazis li ili ne!"

S jos uvijek podlim smjeskom mi je odgovorila ...

Isabella:"Evo Caty moja."

Catherine:"I prestani se tako smijati!"

Isabella:"Ay Ay Caty!"

Pocela sam se penjati uz stepenice dok se Isabella tek ustajala sa stolice.

Imale smo dosta vremena do podne .Mocu joj stici sve ispricati o mom planu.Prvo sam ja usla u moju sobu ,a kasnije je stigla i Isabella.Odmah je prigrasila za rumom koji se nalazio na malom stolu.Popila je 7-8-gutljaja.

Be A PirateWhere stories live. Discover now