2.

92 5 0
                                    

I přes všechny kecy jsme zalezli do restaurace. Kluci chtěli jít do Fast foodu, ale to já nejím takže jsme tam nešli. Sedli jsme si k velkému stolu. Přišla k nám číšníce a dala nám menu. Koukla na všechny kluky. Zastavila se na mém bratrovi a usmála se. Zvedla jsem obočí. Ona se na mě podívala a rychle odešla. Denis se začal smát. Nevadilo mi to. Ten jeho úsměv je dokonalý!

"Čemu se směješ?" řekne Sam.

"Nikol. Přijela jsem jako slušná holka. Tak nevinně se usmívala a teď po jejím bratrovi koukla nějaká ženská a ona už chtěla startovat." řekne a pořád se směje.

"Neříkej, že je to můj bratr. Ještě se vrátí s číslem." řeknu. Na to Denis jen odhalí řadu bílých zubů.

Objednali jsme si a čekali jsme na jídlo. Moc dlouho jsme nečekali. Nebo aspoň mě nepřišlo, že bych čekala. Asi to bylo tím, že jsme si všichni povídali. Kluci jsou super. Bratr se vůbec nezměnil. Furt je to stejně pozitivně střelený člověk. Největší bavič z nich je asi Ben. Je vtipný a musím uznat, že i pěkný.

"Dekuji. Přijďte zas." řekne slečna, co nás obsluhovala. Furt koukala na mého bratra. Nechci, aby na něj koukala. Nelíbí se mi její pohled. Vysvléká ho očima. Ne že bych bratrovi nepřála nějakou holku, ale tohle mu nedovolím.

"Není zač, nashle." řeknu a zvedám se. Ona na mě kouká zaskočeně. Schválně chytnu bratra za ruku a jdu s ním pryč.

"Proč si to udělala?" zeptá se mě.

"Ty jsi ji neviděl?" řeknu.

"Viděl a neodpovídej mi otázkou." řekne.

"Nesnáším holky, co se na kluky dívají takhle. Málem jí kápla slina do mého jídla." řeknu. Všichni se začnou smát i James. Vydáme se domů.

-

"Mě klidně můžeš chytit za ruku. Já se ptát proč to děláš nebudu." řekne Cameron. Kluci pokyvují hlavami. Jediný Denis nic neříká. Jen se uměji.

"Denisi, není ti špatně?" zeptá se ho Ben.

"Mělo by?" řekne.

"Jen, že se tady mluví o držení za ruku s pěknou holkou a ty mlčíš." řekne Ben.

"Souhlasím s vámi. Též bych se nezlobil. Jen jsem to nechtěl říkat na hlas a taky jsem o něčem přemýšlel." řekne.

"Ty už jsi přemýšlel o něčem jiném co? To už byla trochu jiná meta." začne se smát Ben. Musím se začít smát.

"Jen, aby bylo jasno. Jestli jediný z vás dotkne mé sestry tak přísahám, že vás vykastruji!" řekne James výhružně.

"Rozumíme si?" dodá. Všichni kývnu. I Denis.

"Na tebe to platí obzvlášť Denisi." řekne a hrozí mu prstem.

"Jasný, chápu." řekne a zvedne ruce nad hlavu.

"Jsem rád, že si rozumíme." řekne bratr.

-

Po chvilce jsme doma. Vezmu si čisté věci a jdu do sprchy. Po sprše zjistím, že nemám v čem spát. Bohužel jsem si své tričko na spaní nechala doma. Zabalím se do ručníku. Otevřu dveře, rozhlédnu se po chodbě jestli tam nikdo není.

Když vidím, že je vzduch čistí tak vyběhnu z koupelny ke svému pokoji. Bohužel z pokoje vyleze Denis.

"Proč tady proboha pobíháš jen v ručníku?" řekne.

"Zapomněla jsem si tričko na spaní. Úplně." řeknu. On zakroutí hlavou a zaleze do pokoje. Chci otevřít dveře od pokoje, ale přistane na mě něčí tričko.

"Není zač." řekne a s úsměvem zaleze do pokoje. Otevřu dveře a sundám ze sebe ručník a obléknu si tmavě khaki tričko s nápisem AC DC. On ví jak na mě. Zalezla jsem do postele a zapnula počítač. Hned jak jsem se na něj dostala mi začala volat Adel. Přijmula jsem hovor.

"No nazdar. Už jsem se bála, že jsi to nepřežila." řekne a směje se.

"Ahoj. Prežila." řeknu.

"No tak povídej. Jaký jsou?"

"Brácha se vůbec nezměnil. Je to stejně šílený člověk jako kdysi. Kluky soudit nemohu. Ještě se moc neznáme. Brácha už jim dal ultimátum." řeknu a uměju se.

"Jaké?"

"Pokud se mě jeden z nich dotkne tak ho vykastruje. Víš, co je super?" řeknu.

"Co na tom může být super?"

"Řekl, že oni se nemohou dotknout mě, ale mě nic neříkal." řeknu.

"Oh ty ďáble! A stojí jeden z nich za dotyk?" řekne a směje se jak šílená.

"Možná jo možná ne." řeknu. Někdo zaklepe a na můj souhlas vstoupí dovnitř.

"Dobrou noc." řekne Denis, který se objevil ve dveřích. Podívám se na něj nechápavým výrazem.

"To bylo na to tričko, aby bylo jasno. Nerad bych, aby mě tvůj bratr vykastroval." řekne a tak blbě se zatváří.

"Myslím, že dobrou noc mi popřát můžeš, ale nesmíš jít do pokoje nebo budu křičet." řeknu a uměju se.

"Dobrou noc Nikol a mé tričko." řekne a s úsměvem odejde ze dveří. Uchechtnu se.

"Kdopak to byl?" řekne Adel.

"Denis." řeknu.

"Jak moc je ten Denis pěkný?"

"Mám to říkat nahlas? Mám pokoj hned vedle mě." řeknu.

"Tak mi to napiš, chytrolíne." najedu si na nás chat a napíšu ji takový popis mýma očima.

"Tak to musí být sakra pěkný, když si ho popsala jako kurva sexy kluka s úsměv kvůli, kterému bys udělala cokoli." zařve. Plácnu se do čela. Buď už mám halucinace nebo slyším smích.

"Budu končit. Zavoláme si zítra. Pa" řeknu.

"Dobrá. Pak mi o Denisovi řekneš víc. Pa." řekne a ukončí hovor.

Vypnu počítač a položím ho na stůl. Pohodlně si lehnu do postele a snažím se usnout. Naštěstí se mi to podaří.

-

Probudí mě smích z přízemí. Podívám se na hodiny na mém telefonu a zjistím, že je devět. Správný čas na vstávání. Vylezla jsem z postele tak jak jsem vstala a šla dolů.

Trošku mi nedošlo, co mám na sobě. Seběhla jsem schody do kuchyně. Hluk ustál.

"Dobré ráno." řeknu a přejdu k ostrůvku, u kterého všichni stojí. Všichni mi popřejí též dobré ráno a dají se zase do řeči kromě Denise.

"Jak se ti spalo v tričku sexy kluka s úsměvem kvůli, kterému bys udělala cokoli?" řekne a usměje se. Vykulím oči a snažím se přijít na něco smysluplného. Nic mě nenapadá. 

Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria] Kde žijí příběhy. Začni objevovat