Po jídle jsme se vydali domů. Dneska už jsem toho moc dělat nechtěla. Udělala jsem všem ledové kafe a šla jsem za nimi na zahradu. Položila jsem kafata na stůl a hledala místo kam si sednu.
"Žádné židle už nejsou. Nikdy jsem moc lidí nechodí. Pojď za mnou." řekne Denis. Sednu si na něj a snažím se najít mou kamarádku. Tu najdu na Benovi. Jak? Kdy se tohle stalo?
Povídali jsme si a smáli se. Myslím, že nám všem dochází, že za chvíli odjedu a nevím, kdy se vrátím. Podle mámy.
-
"Tak my jdeme. Buďte hodný a po večerníčku spát." řekne Ben.
"Ano dědo." řeknu. Ben se urazí a odejde. Zavřu dveře a jdu za Denisem do obýváku. Ten leží na gauči a sleduje nějaký film.
Po chvilce nás oba přestane bavit tam ležet a koukat na film.
Zvedla jsem se a dala se na odchod.
"Kam jdeš?" zeptal se mě Denis.
"Nahoru. Jdeš taky?" zeptám se ho. Asi mu došlo, na co narážím tak se zvedl a šel za mnou. To já už jsem byla u dveří svého pokoje.
"Očekávám tvou přítomnost ještě dnes." řekne a zaleze do svého pokoje. Nevím, co mě to popadlo a za Denisem jsem se opravdu vydala. Jediné na, co jsem dnes mohla myslest byl on a já v posteli. Neříkám, že jsem na to nemyslela hned jak jsem sem přijela, ale takhle silné to nebylo. Vydala jsem se k němu do pokoje. Zaklepala jsem a po jeho svolení jsem vstoupila. Stál naproti dveřím a vypadalo to, že přemýšlí.
"Něco potřebuješ? " zažertuje a usměje se koutkem rtů. Když řekl tuhle větu jediné, co se mi vybavilo za odpověď byla ta, kterou jsem řekla.
"Tebe. "řeknu. On se ke mně pomalu rozešel a mě začalo být srdce rychleji. Jako kdyby mi mělo brzy vypadnout ven. Svou dlaň dal na mou tvář. Zavřela jsem oči a otřela jsem se tváří o jeho ruku. Využil toho, že jsem měla zavřené oči tím, že přiložil své měkké rty k těm mým. Spolupracovala jsem, protože to jediné jsem mohla udělat. Mohla jsem odejít, říct ne, ale tyhle věci jsem zavřela do šuplíku v mém mozku. Jeho ruka zmizela z mé tváře a přesunula se na můj zadek. Kde se objevila i druhá. Své ruce jsem dala za jeho krk, kde jsem je spojila. Stáli jsme uprostřed pokoje a vášnivě jsme se líbali. Zmáčkl můj zadek tak silně, že jsem vzdychla. Usmál do polibku. Vysadil mě nahoru. Obmotala jsem nohy kolem jeho pasu. Denis se dal do pohybu tak, že jsme skončili v posteli. Opatrně si na mě lehl a začal mě líbat na krku. Své ruce jsem dala do jeho vlasů, za které jsem párkrát zatahala. Odtáhl se od mého krku a přemístil se k lemu mého trička.
Začal pomalu vytahovat tenkou látku mého tílka a odhalovat mou kůži, kterou obsypával polibky. Vytáhl ho až nahoru, kde mi ho přetáhl přes hlavu a odhodil ho pryč. Má podprsenka letěla hned za tričkem. Okamžitě se vrhnul na má prsa, která též obsypával polibky a mě přiváděl k šílenství. Přetočila jsem nás tak, že jsem teď byla na Denisovi já. Začala jsem líbat a pomalu mu vytahovat tričko nahoru. Pak jsem mu ho přetáhla přes hlavu a hodila ho pryč. Začala jsem se věnovat každému tetování na jeho těle. Rukama jsem mu jezdila po hrudi nahoru a dolu, a přitom políbila každý kousek jeho potetované kůže. Přesunula jsem se zpět na jeho rty. Rukou jsme mu jela přes krk, prsa, břicho až k pásku od jeho kalhot. Rukou jsem přejela po už rýsující bouli v jeho kalhotech.
Vzdychl. Přetočil nás tak, že byl zase na mě. Rukou jel po mém břiše k prsům až k mému krku.
Zajel rukou do mých vlasů a malinko zatáhl. Vydechla jsem a trošku zaklonila hlavu. Rukou sjel k mým kraťasům. Rozepl knoflík a políbil nově objevenou kůži. Rozepl zip a pomalu stáhl mé kraťasy až dolů, kde jsem je skopla na zem. Rukama jel přes má lýtka až k mým stehnům. Jeho neposedné palce mířila k mému rozkroku. Dotkl se mě přes tenkou látku mého spodního prádla. Vzdychla jsem a ve svých dlaních mnula prostěradlo. Jeho rty se objevila na vnitřní straně stehen a mířili víš. Mohla jsme se zbláznit z toho, jak moc jsem ho chtěla. Zahákl své prsty za lem mého spodního prádla a stáhl ho mučivým tempem dolů. Teď jsem před ním byla úplně nahá zatím co on měl stále kalhoty. Rukou zajel blíž k mému rozkroku a já jsem myslela, že jsem právě teď propadla šílenství. Strčil do mě jeden prst a čekal na mou reakci. Tišeji jsem vykřikla a čekala na to, co se bude dít dál.
Přidal další prst a začal se ve mně pohybovat. Myslela jsem, že exploduji. V rukách jsem přímo trhala prostěradlo a snažila se krotit mé vzdychy. Jeho rty se objevili na mém podbřišku. To už jsem se vyprdla na krocení mých vzdychů a začala to naplno prožívat. Prvně se pohyboval pomalu pak přidal a pak zase zpomalil. Ničil mě a on to věděl. Věděla jsem, že už za chvíli budu a bála se, že přestane. Naštěstí nepřestal jen přidal. Za chvíli se v pokoji rozlehl můj poslední výkřik. Pomalu ze mě vytáhl prsty a svými rty si dělal cestičku až k mému krku. Přehoupla jsem se na něj a rovnou se vydala k jeho kalhotům. Pomalu jsem rozepla pásek a vytáhla jsem ho. Hodila jsem ho pryč a vrhla se na knoflík. Zip se rozepl tím, co se v jeho calvin klein boxerkách rýsovalo. Pomalu jsem mu začala stahovat boxerky, abych ho trochu potrápila.
Když byli boxerky dole, vzala jsem do ruky jeho chloubu a pumpovala nahoru a dolu. Hlasitě vydechl. Usmála jsem se a vzala si ho pusy. To on vzdychla a chytil mě za vlasy. Rty jsem jezdila po celé jeho délce. Jazykem jsem obkroužila jeho žalud. Začal si udávat vlastní tempo. Udělal se mi do pusy a já to poslušně spolkla.
Přetočil nás tak, že on byl zase nade mnou. Začal mě líbat, což mě celkem překvapilo, ale nedala jsem to znát. Nasadil si ochranu a zasunul ho do mě. Prohnula jsem se v zádech a hlasitě vydechla. Začal přirážet a ve svých ústech drtil mé bradavky. Své ruce jsem měla v jeho vlasech. Tahala jsem za ně. Zatáhla jsem za ně tak, že Denis zaklonil hlavu a vydechl mé jméno. To mi bylo jasné, že se udělal. Naposledy přirazil, a to bylo i má poslední kapka. Zaryla jsem své nehty do jeho zad a vykřikla jeho jméno.
Lehl si vedle mě a oddychoval. Oba jsme zaplňovali místnost našimi splašenými dechy. Chtěla jsem něco říct, ale nechtěla jsem rušit tuhle krásnou chvilku. Jen jsem si položila hlavu na jeho hruď a poslouchala, jak mu zrychleně tluče srdce. To mě ukolébalo ke spánku.
ČTEŠ
Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria]
Fiksi Penggemar"Já se vrátím. Slibuji." řeknu a usměji se. "Nedokážu bez tebe být." řekne. - Odjela jsem a zase vrátila. Vrátila jsem se pro něj abych s ním mohla být. Jenže to už on nechtěl být se mnou. Pozn. autora: Žádný z členů AA nemají přítelkyně. Takže ať...