13.

44 1 0
                                    

Když byla voda studená tak jsem se zabalila do ručníku. Flašku s vínem jsem vrátila do ledničky a šla do pokoje. Oblékla jsem si tričko na spaní a šla si lehnout. Vzala jsem si počítač a zapnula si první seriál, který jsem viděla.

-

Ani nevím jak se mi to podařilo, ale usnula jsem. Bohužel mě nějaký čtyři blbci probudili. Odložila jsem počítač a vylezla jsem z postele.

"Psss nebo vzbudíme Nikol a ona na nás bude zlá." slyším hlas z chodby. Otevřu dveře a opřu se o futra.

"Ahoj lásko. Ty ještě nespíš?" řekne Denis a upadne na schodech. Protočím očima.

"Probudili jsme tě?" řekne bratr a škytne.

"Jo." řeknu jednoduše.

"Promiň. Já si půjdu lehnout. Zítra máme nahrávat a já bych nerad pozvracel bicí." řekne James a jde do pokoje. Neuvědomí si, že jsou dveře zavřené. Narazí do nich a sedne si na zadek.

"Co to bylo?" řekne a rozhlíží se všude kolem. Jdu k němu. Otevřu mu dveře od pokoje a pak mu pomohu na nohy.

"Ty čaruješ sestra?" řekne James. Na to radši nic neříkám. Položím ho na postel a jdu pryč z jeho pokoje. Denis se furt válí na schodech. Po schodech nahoru se přiřítí Ben. Kouká na Denise jak na ducha.

"Proč se tády válíš?" zeptá se ho nechápavě.

"Jen tak. Mohl by jsi mě prosím zvednout?" zeptá se ho Denis. Ben kývne a vytáhne Denise na nohy. Ten se chytne zábradlí.

"Nikol měla by sis ho hlídat." řekne Ben.

"Proč?" řeknu nechápavě.

"Ty se nebojíš, že by si našel někoho jiného? Strašně ho trápíš. Jiná holka už by ho měla třikrát v posteli. Ale ty..." řekne Ben a škytne.

"Já jsem tvého kamaráda sestra. Ten řekl na začátku, že se mě ani jeden z vás nesmí dotknout." řeknu a dojdu k němu. "Ale nikdo neřekl, že se nemůžeš dotknout ty někoho z nás." řekne Denis.

"Mlč Denisi a pojď si lehnout." řeknu a podepřu ho.

"Děkuji za snahu Bene. Když tak někdy jindy." řekne Denis.

"Jsi tak hodná. Já si tě nezasloužím." řekne Denis.

"To tedy nezasloužíš." řeknu a jdu k němu do pokoje.

"Máš mě ráda Nikol?" vypadne z něho.

"V tuhle chvíli?" řeknu.

"Já to věděl, ale já tě mám rád. To doufám víš." řekne a krkne si.

"Budu zvracet." řekne a předkloní se. Tohle je noc za všechny prachy. Ještě budu uklízet zvratky. Když Denis dokončil svou práci s mojí pomocí se zvedl. Šla jsem s ním ke mě do pokoje. Položila jsem ho na postel a sundala jsem mu boty.

"Nemůžeš brát Bena doslova. Přestaň mě vysvlékat Cassells." řekne a začne se smát. Radši nic neříkám. On si sundá tričko a kalhoty a zabalí se do mé deky.

"Půjdeš za mnou?" řekne a po klepe na místo vedle sebe.

"Ano půjdu si lehnout do své postele." řeknu. Vlezu si do své postele a otočím se k němu zády. On si mě k sobě přitáhne. Zavřu oči a snažím se usnout.

-

Ráno se probudím dřív než všichni. Nečekaně. Oblékla jsem si domácí oblečení a šla se vrhnout na Denisův pokoj. Jasný mohla bych to tam nechat a říct až si to uklidí sám, ale taková svině nejsem. A taky nechci, aby tam ještě něco přihodil.

I když je možné, že tam přihodím něco já.

Z koupelny jsem si vzala kýbl, do kterého jsem napustila vodu s mycím prostředkem. Ještě jsem si vzala hadr a šla do Denisovo pokoje. Za tu noc se tady hezky rozlezlo tím pádem to tady krásně voní. Asi budu zvracet. Klekla jsem si na podlahu a dala se do uklízení.

Po ani ne půl hodině jsem to měla hotové. Sice jsem z toho pokoje asi třikrát vyběhla na záchod, protože jsem myslela, že se pozvracím. Vrátila jsem se do svého pokoje, kde jsem se převlékla do něčeho méně zpoceného.

"Takovéhle ráno bych mohl mít každý den." zavrčí Denis. To zrovna hledám tričko.

"Já ne. Příště, co si vyzvracíš si uklidíš." řeknu a obleču si tričko, které mi přišlo pod ruku.

"Proč jsem jen v boxerskách?" řekne nechápavě. Možná bych ho mohla trochu potrápit. Zavřela jsem dveře, aby mě nikdo neslyšel.

"Proč asi?" řeknu a opřu se o dveře.

"COŽE?" vykřikne. Kývnu. Kdyby jste viděli ten jeho výraz.

"Já.. já si nic nepamatuji. Jaký jsem byl?" řekne a vyleze z postele.

"Hroznej." řeknu a podám mu jeho oblečení.

"To není možný." řekne. Uchechtnu se.

"Děláš si srandu, že jo?" řekne.

"Jo. Byl jsi tak namol, že by jsi usnul dřív než bych se vysvlékla." řeknu. Na to on kývne. Do pokoje přijde bratr.

"Proč stojíš v pokoji mé sestry jen v boxerkách?" zeptá se můj bratr, zatím v klidu, Denise.

"Lepší než kdyby jsme byli oba ve spodním prádle ne?" řekne Denis. To už k němu chce James jít.

"Klid. V jeho pokoji jsem teď uklidila. Včera se tam pozvracel. Spal u mě." řeknu.

"No to jsi mě uklidnila." řekne James.

"Měla jsem ho tam nechat spát? Příště to udělám. Táhlo to z něho jak z dědka, který v té hospodě snad i spí." řeknu a založím si ruce na prsou.

"No dovol." řekne Denis a též si založí ruce na prsa.

"Fajn. Ale tohle už nechci nikdy vidět." řekne. Kývnu. James odejde. Po chvilce i Denis.

Začne mi vyzvánět telefon. Dojdu k nočnímu stolku a vezmu ho do ruky. Na displeji je fotka mě a mé mamky. Něco se stalo. Ona mi normálně nevolá. Zhluboka jsem se nadechla a hovor zvedla. Nerada s ní mluvím.

Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria] Kde žijí příběhy. Začni objevovat