Probudila jsem se v osm. Ani nevím proč tak brzo. Podívala jsem se na Denise, který spokojeně oddychoval. Byl tak roztomilý. Nemohla jsem z něho spustit oči.
"Nekoukej na mě, když spím." zavrčí a otevře oči. Jen se usměji. Přitáhne si mě k sobě ještě víc než jsme teď. Dá mi pusu na čelo. Takovýhle rána bych si nechala líbit. Někdo zaklepal a otevřel dveře.
"Moc se omlouvám, že vás ruším při tak krásném ránu, ale mám otázku." řekne Ben. Zvednu jedno obočí.
"Co bude dnes k obědu?" řekne a zakření se.
"Já něco udělám." řeknu.
"Super." řekne a odejde.
"Neuděláš, protože já tě nepustím." řekne Denis a přitiskne si mě k sobě ještě víc.
"Tak to jsi dnes hlady." řeknu přidušeně.
"To by mi nevadilo." řekne. Do pokoje přijde James. Denis povolí sevření a dělá, že nic.
"Já myslel, že už tě Ben z té postele dostal." řekne. Vylezu z postele a jdu ke dveřím.
"Kdyby mě někdo pustil tak bych už byla dole." řeknu a jdu do svého pokoje. Obleču si věci na doma a jdu do kuchyně, kde všichni sedí.
"Na, co čekáte?" řeknu naschvál.
"Až s Denisem doděláš ranní rituál a půjdeš vařit." řekne Ben.
"Budu dělat, že jsem to neslyšela." řeknu a dám se do vaření. Rozhodnu se pro rizoto.
-
"Kdy už to bude, mám hlad." kňučí Ben.
"Nebuď jako malé dítě." řekne Denis, který se až teď vyhrabal z postele. Ben se na něj jen vražedně koukne.
"Voní to až nahoru." řekne Denis a už ma ruce kolem mého pasu.
"Takže tě mé jídlo vyhnalo z postele?" řeknu.
"Z postele mě vyhnala samota. A když jsem si uvědomil, že jsi dole v kuchyni..." řekne.
"Panebože poblejou se mi uši." vrčí Ben. Denis vydechne a otočí se k Benovi.
"Nemusíš tady sedět." řekne.
"Já vás hlídám. Nerad bych v jídle měl i nějaký přídavek." řekne Ben a dělá, že zvrací.
"Ten dostaneš do ksichtu jestli nezmizneš." zavrčí Denis. Ben se sebere a odejde z kuchyně.
"Problém vyřešen." řekne a sedne si na linku. Jen zakroutím hlavou.
-
Po chvilce mám jídlo hotové. Nandám ho na talíře, které s pomocí Denise přeneseme do jídelny. Ben už natěšeně sedí u stolu.
Když se posadím i já dáme se do jídla.
"Je to výborný." říká James s plnou pusou.
"Dekuji." řeknu.
Po jídle umyju nádobí a jdu do obýváku, kde se válí kluci. Denis poklepe na místo vedle něj. Sednu si tam a položím si hlavu na jeho rameno. Koukají na nějaký film. Nějak mě to nebavilo, ale byla jsem v blízkosti Denise takže mi to bylo jedno. Přijdu si závislá. Závislá na Denisovi. Což je špatný. Pak odjedu a co pak? Bojím se. Bojím se, že o tenhle prázdinový románek přijdu. Nechci, aby to trvalo jen dva měsíce. Chci, aby to trvalo, co nejdéle.
Zvedla jsem se a šla nahoru. Musím zavolat Adel. Po příchodu do pokoje jsem si sedla na postel a vytočila její číslo.
"To je taky dost, že se ozveš." řekne, když to zvedne.
"Jsem v prdeli. Potřebuji pomoc." vypadne ze mě.
"Ale, copak?" řekne Adel.
"Myslím, že je to s Denisem vážný. Nechci, aby to skončilo odjezdem." řeknu.
"Zlato, nejsi tam ani týden a už je to vážný? Až se s ním vyspíš, po druhé bude to vážný." řekne Adel narovinu.
"Máš pravdu, ale i tak. Je to s ním pekný." řeknu.
"Až s ním budeš spát tak to bude pěkný. Mimochodem mohla bych příští týden proletět?" zeptá se.
"Jasně že jo. Co je s tebou. Jsi nějaká upřímná." řeknu. Adel se uchechtne.
"Jen nechci, aby jsi zase brečela že jsi udělala blbost. Na to tě mám moc ráda, proto ti říkám ať s tou vážností brzdíš." řekne. Tohle na ní miluji.
"Dekuji. Už, aby jsi tady byla." řeknu.
"Taky se na tebe těším." řekne. Někdo zaklepe a vstoupí dovnitř.
"Jdeme na jedno. Pridáš se?" řekne Denis a opře si hlavu o futra.
"Vám to včera nestačilo?" řeknu.
"Řekl jsem na jedno." zdůrazní na jedno.
"To si řekneme ráno." řeknu a mrknu na něj.
"Ještě dne večer. Pa." řekne a pošle mi pusu.
"To neudělal." ozve se Adel v telefonu.
"Cože?"
"On ti fakt poslal pusu?" zeptá se.
"Ano." řeknu a sama pro sebe se usměji.
"Ten kluk je zlo." řekne Adel.
"Ale Krásný zlo." řeknu.
"Budu končit. Zavoláme si zítra?" řekne Adel.
"Jojo. Pa." řeknu. Položím telefon na noční stolek. Co budu dělat? Rozhodla jsem se si dát koupel. Seběhla jsem schody do přízemí a šla do kuchyně. Otevřela jsem ledničku a hledala víno. Které jsem našla. Vzala jsem si skleničku a šla nahoru do koupelny. Napustila jsem si vodu a přidala bublinky. Vysvlékla jsem se a zalezla do vany. Voda byla příjemná. Nalila jsem si víno a užívala si klid. Jsem zvědavá, jak to dopadne s klukama.
ČTEŠ
Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria]
Fanfic"Já se vrátím. Slibuji." řeknu a usměji se. "Nedokážu bez tebe být." řekne. - Odjela jsem a zase vrátila. Vrátila jsem se pro něj abych s ním mohla být. Jenže to už on nechtěl být se mnou. Pozn. autora: Žádný z členů AA nemají přítelkyně. Takže ať...