Každému jsem dala talíř a šla si sednout na své místo. Dali jsme se všichni do jídla. Nikdo nic neříkal. Všichni mlčeli a tak jsem začala.
"Jak jste se poznali?" Zeptala jsem se. James zvedl pohled a podíval se na malou černovlasou holčinu sedící vedle něj.
"Poznali jsem se v obchodě. Zapomněla jsem si peněženku a James to za mě zaplatil. Tak mi dal své číslo, abych mu to mohla vrátit. Sešli jsme se bylo to." Řekne Brandi. Vypadá mile a navíc je hrozně krásná.
"Jamesi odkdy chodíš nakupovat?" Zeptám se ho.
"To bylo už celkem dávno. To jsi tady ještě nebyla." Řekne James.
"Jak dlouho spolu jste?" Pokládám otázku za otázkou.
"Tři měsíce." Řekne Brandi.
To se nám bratříček slušně vybarvil.
"Tak to je super." Řeknu a usměji se. Říct mi to mohl. Nezabila bych ho.
-
Když všichni dojedli odnesla jsem talíře do kuchyně. James mi pomohl.
"Nikol promiň, že jsem ti to neřekl." Řekne.
"Proč si mi to neřekl? Vždyť je Brandi super. Vypadá jako milá holka." Řeknu.
"Já ani nevím proč jsem ti to neřekl." Řekne James.
"Takže Jamesi. Brandi jsem může kdykoli přijít, protože tady bydlíš ty a ne já." Řeknu. James se zasměje.
"Jsem ráda, že se ti Brandi líbí. Mám jí hrozně rád." Řekne James.
Usměji se a dám se do mytí nádobí. Do kuchyně přijde Denis celej vysmátej.
"Proč se směješ?" Řeknu. On se posadí na linku.
"Cameron zakopl na schodech." Řekne a snaží se potlačit smích.
"Chudák a ty se mu takhle tlemíš." Řeknu a kroutím hlavou. Denis se rozesměje na plnou pusu. To je fakt blbec.
"Denisi drž hubu nebo si pro tebe dojdu." Křičí Cameron. Denis nepřestává, spíš přidává. Cam se objeví v kuchyni. Denis se ho lekne a spadne z linky. Musím se začít smát, protože jeho výraz, když padala byl k smíchu.
Nedokážu se přestat smát! A Cam taky ne. Denis je uražený a sedí v obýváku na gauči. Přijdu k němu a sednu si na něj.
"Promiň, že se ti směju, ale ten tvůj výraz." Řeknu a cukají mi koutky.
"Mě to vtipný nepřišlo." Řekne, ale koutky mu cukají.
"Mě taky, ale teď? Musel jsem vypadat fakt vtipně." Řekne Cam.
"No to jsi tedy vypadal." Řekne Denis.
"To ty taky." Řekne Cam. Denis mě shodí na gauč a začne mě lechtat.
"Denisi nech toho. Prosím." Pištím.
"Co za to?" Řekne a lechtá mě dál.
"Tak u tohohle být nemusím." Řekne Cam a jde pryč.
"Já nevím. Hlavně toho nech!" Křičím. On přestane a vytáhne mě do sedu. Políbím ho.
"Stačí?" Řeknu.
"Chtěl bych víc." Řekne a šibalsky se usměje.
"Co takhle přes pusu?" Řekne James.
"Můžu klidně i víc." Dodá. Začnu se smát. Denisův výraz, když James promluvil.
"Co je k smíchu? Tvůj bratr mě chce mlátit." Řekne Denis.
"Ty. Jako promiň to se Jamese fakt bojíš?" Zeptám se ho.
"Vím, co bych udělal já, kdybych viděl svou sestru s klukem." Řekne.
"Nebylo by to pěkný, pro oba." Řekne Denis.
"Nehodlám tě mlátit, jen tyhle vaše věci dělejte někde mimo. Nerad bych viděl něco, co bych vidět neměl." Řekne James. Denis si mě přehodí přes rameno a jde se mnou pryč. Na Jamese ještě zamává a utíká se mnou nahoru po schodech. Po příchodu do jeho pokoje mě hodí na postel.
"A, co chceš dělat tady?" Zeptám se ho. Nehodlám s ním spát. To snad ví.
"Stáhl jsem pěkný film. Tak bychom se na něj mohli podívat." řekne a usměje se. Kývnu. Zapne počítač a pustí film. Lehne si vedle mě a přitáhne si mě k sobě. Asi ho mám ráda. Víc než jako kamaráda mého bratra. Mám ho ráda jako kluka. A to je špatně! Za měsíc a několik dní odjíždím a nejsem si jistá jestli se vrátím, i když si myslím, že se jsem vrátím za každou cenu.
"Nad čím přemýšlíš?" Zeptá se mě Denis.
"Hm? Jen jsem se trochu zamyslela." Řeknu. Víc se k němu přitulím a užívám si film.
-
"Nikol vstávej." Hladí mě po vlasech Denis.
"Hmmm." Zabručím.
"Co si dáš k večeři?" Zeptá se Denis. Otevřu oči.
"Já nevím. Co budou jíst kluci?" Zeptám se a sednu si.
"Chtějí si objednat čínu. Dáš si taky?" Řekne. Kývnu. Denis odejde a já se víc zahrabu do jeho deky. Voní jako on.
-
Po chvilce čína dorazila. S Denisem jsme si pustili další film a přitom jedli.
"Nechtěla bys dnes spát tady?" Zeptá se mě.
"Moc ráda." Řeknu.
Po jídle si dojdu do sprchy. Obleču si Denisovo triko na spaní, které je čistě vyprané. Lehla jsem vedle Denise. To už jsme koukali na další film. Po chvilce to skončilo. Denis vypnul počítač. Lehla jsem si na jeho hruď a vydala se do říše snů.
ČTEŠ
Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria]
Fanfiction"Já se vrátím. Slibuji." řeknu a usměji se. "Nedokážu bez tebe být." řekne. - Odjela jsem a zase vrátila. Vrátila jsem se pro něj abych s ním mohla být. Jenže to už on nechtěl být se mnou. Pozn. autora: Žádný z členů AA nemají přítelkyně. Takže ať...