"Máš všechno? " zeptá se mě před odchodem James. Kývnu a vyjdu před barák.
"Zjistil jsem, že je tady dnes pouť. Bychom mohli jít." řekne Ben.
"To bychom mohli." řeknu. Po cestě kluci probírají kam půjdou. Jsou jako malí.
Po chvilce jsme přišli na velkou pouť. Všude byli stánky s věcmi nebo s jídlem nebo atrakce. Kluci se hned rozběhli k autíčkům.
"Nikol. Pojď taky na autíčka." řekne Sam.
"Ne. Tam mě nikdo nedostane." to jsem, ale říkat neměla, protože Denis si mě přehodil přes rameno a šel kupovat lístky.
"Dva lístky. Užijte si jízdu." řekne chlap za pokladnou. Užiju, moc. Denis mě doslova donesl do autíčka.
"Jestli mě vyklopíš přísahám, že si vezmu vlastní autíčko a pak tě s ním přejedu." vyhrožuji. Moc mi to nepomohlo, protože se začal smát. Tím pádem na mě vycenil ty jeho dokonalý zuby.
"Zavři tu pusu, prosím." řeknu i když to myslím opačně.
"Nedělej, že ti to vadí Cassells." řekne a ještě na mě vyplázne jazyk. Debil.
Autíčka se začnou rozjíždět a já pochybuji, že vylezu živá. Možná toho Denise moc podceňuji. Řídí dobře. Ještě ani jednou to se mnou necuklo. Najednou do nás někdo zezadu narazil a já vymrštila ruku na Denisovo stehno, které jsem ještě k tomu zmáčkla. On pootevřel pusu a vykulil oči.
"Tak tohle už nedělej. Aspoň ne v blízkosti tvého bratra." řekne. Sundám ruku z jeho stehna. Zrovna skončil čas naší jízdy a tak jsem se zvedla a odešla jsem pryč. Měla bych se hlídat nebo si aspoň hlídat své ruce.
"Tak jaký to bylo? Nevypadalo, že by ses nebavila." řekne Sam.
"Jo byla to zábava." řeknu a usměji se.
"Užil sis to?" řekne Ben směrem k Denisovi.
"Velmi." řekne a začne mu cukat koutek.
"Blbečku." prsknu a jdu pryč.
"Dáte si něco k pití?" zeptá se James. Jeden po druhém říká určitý druh alkoholu a James přikyvuje.
"A ty Nikol?" zeptá se mě.
"Džus." řeknu. Kluci na mě kouknu nechápavým pohledem.
"Není mi 21. Nemohu pít." řeknu. Na to Denis vyplivne pití, které dostal.
"Cože?" řekne přidušeně.
"A co sis myslel? Že mi je přes 21?" řeknu.
"To ne, ale myslel jsem, že 21 už ti bylo." řekne.
"Bohužel. Ještě si počkám."
"Jak dlouho?" zeptá se Cam.
"Dva roky a necelé dva měsíc." řeknu.
"Víte, co jsem zjistil?" řekne Denis a směje se jak debil.
"Že jsi labilní? To není novinka Denisi. Koupím ti lízátko a půjdeme domů ano?" řekne Ben a jde pomalu k Denisovi. Začneme se smát.
"Ty vypadáš, že jsi labilní. Zjistil jsem to, že je do mě Nikol blázen." řekne. Já zvednu jedno obočí.
"On je fakt labilní. Ti na to lízátko klidně přispěju." řeknu.
"Nemusíš to zakrývat zlato. Prostě jsem na to přišel." řekne a jde ke mně blíž. James už startuje a tak ho zastavím.
"Víš Denisi. Ty jsi myslíš že po tobě letí každá. To je možná pravda, ale já nejsem každá takže se honem rychle uklidni nebo padneš na hubu." řeknu. Ani jsem si nevšimla, že je jeho ruka na mém boku.
"Denisi okamžitě z ní dej tu ruku nebo si mě nepřej." zavrčí James. Denis dá ruce nad hlavu a ustoupí ode mne. Rozjezdu se k další atrakci. Je mi jedno jestli s nimi nebo bez nic.
Koupila jsem si lístek na break dance. Sedla jsem si na místo kam jeden z kolotočářů dovedl.
" Takhle krásná slečna a sedí sama?" řekne a usměje se.
"Nesedí sama." řekne Denis a sedne si vedle mě.
"Co chceš? Neřekla jsem to snad jasně?" řeknu.
"Všechno ti to vysvětlím.." začne.
"Ty s ní sedět nebudeš." řekne brácha.
"To je dobrý. Když tak ho vyhodím za jízdy." řeknu a uculím se.
"Chtěla jsem jen zkusit, jak budeš reagovat. Jestli budeš úplně hotová z toho, že jsem na to přišel. Ale ty jsi jiná. Nenecháš se tak snadno vykolejit." řekne. Vůbec ne. Jenom když si na mě sáhl tak jsem se málem pos...
"Takže jsem tvou zkouškou prošla?" řeknu. On kývne. Atrakce se rozjede. Užívám si ten vítr, ten adrenalin, hudbu. Začnou hrát The kill od Thirty seconds to Mars. Oba dva otevřeme pusu do O. Musím se začít smát, protože vypadá podobně jako já, když slyším oblíbenou písničku.
Denis začne zpívat a jediné co mohu dělat já, je na něj koukat s otevřenou pusou. Věděla jsem, že asi umí dobře zpívat, ale až takhle? Musím říct, že tuhle jízdu jsem si užila.
Jízda skončila. Vylezla jsem z auta tak rychle, že to autíčko pohnulo.
"Těžká prdelka?" řekne oplzle kolotočář.
"Zopakuj to a dostaneš přes dr.." začne James.
"Od tebe?" řekne výsměšně.
"Ne. Od nás." řekne Ben. On se radši uklidí.
"To mám, ale krásný zachránce." řeknu a usměji se.
S klukama jsme ještě prolezli několik atrakcí a pořádně si to užili. Nejlepší byl Ben na extramu. Pořád se smál zatím, co jsme se s bratrem drželi za ruce a křičeli ať to sakra vypnou. No ne vypli. Pak jsem se pomalu blížili k domovu.
-
Když jsem přišli domů šla jsem rovnou do pokoje. Jsem tak unavená, že to není ani možný. Převlékla jsem se do trička a šla si lehnout. Za chvíli jsem usnula.
ČTEŠ
Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria]
Fanfiction"Já se vrátím. Slibuji." řeknu a usměji se. "Nedokážu bez tebe být." řekne. - Odjela jsem a zase vrátila. Vrátila jsem se pro něj abych s ním mohla být. Jenže to už on nechtěl být se mnou. Pozn. autora: Žádný z členů AA nemají přítelkyně. Takže ať...