18.

25 1 0
                                    

Vzala jsem si na sebe černo bílou kostkovanou sukni k tomu jsem si vzala černé tílko, které mělo síťované ramínka a končilo pod prsy. Doplnila jsem to síťovánými silonkami a boty na podpatku. Vlasy jsem si navlnila. Výrazně jsem se namalovala. Vzala jsem si potrebné věci a šla dolů. Denis byl zády ke mě a stál na schodech. Přišla jsem k němu a zakousla jsem se mu do krku. Denis vydechl.

"Ale notak. Nepotřebuji zvracet dřív než odsud odejdu." řekne Ben a dělá, že je mu na zvracení.

"Moc ti to sluší zlato." řekne Denis a dá mi pusu.

"Děkuji." řeknu a pusu mu opětuji. Vydáme se do klubu, kde jsem byli i před tím.

-

"Jako vždy?" řekne James, když jde pro pití. Kluci kývnou.

"Dneska se zleju jako prase." řekne Ben.

"A jindy to je na osla?" řeknu. Ben dělá uraženého do té doby než James přinese pití. To se mu rozzáří oči jak dítěti.

"Jde se chlastat!" křikne Ben a už sahá po rumu. Denis si bere vodku, protože k ní má citový vztah.

-

"Nikol okamžitě mi dej tu vodku nebo si mě nepřej." křičí na mě James.

"K Ježíškovi?" řeknu a škytnu. Denis se začne smát tak až se dusí.

"Celkově. Dej mi to!" křičí. Vypláznu na něj jazyk.

"Jsi jak malá." řekne James a založí si ruce na prsa.

"To já jsem vždy byla." řeknu a málem vypadnu z boxu. Vedle mě se objeví vysoký blonďatý kluk s úsměv ve tváři.

"Čau. Přijde mi to blbé, ale nemohl bych se s vámi vyfotit? Jste z AA, že?" řekne.

"Jo. Kromě ní. Ta se u nás jen přiživuje." řekne Ben a směje se. Hodím po něm můj naštvaný pohled.

"Patří k AA. Vždyť chodí se zpěvákem." řekne Denis a přitáhne si mě k sobě.

"Jsem si říkal, že takhle číča musí někoho mít. Doufal jsem v to, že ne, ale smůla." řekne a ušklíbne se.

"Smůla. Už někoho má." řekne Denis s kamenným výrazem.

"Mohu se s vámi tedy vyfotit?" řekne. Kluci kývnu. Kluk se opře o stůl a nějaká holčina nás vyfotí. Kluk poděkuje a odejde.

"Mohu si dojít pro pití?" řeknu. Jsi přijdu jak malá holka.

"Ne. Budeš tady sedět a mlčet." řekne James. Zakroutím hlavou a jdu k baru.

"Jednu vodku prosím." řeknu. Barman kývne a podá mi flašku. Po děkuji a jdu ke stolu. Sednu si na místo vedle Denise.

"To je moje holka." řekne Denis a ťukne si se mnou. Usměji se.

-

"Jamesi, já budu asi zvracet." řeknu. James mě pustí a já spadnu na zem.

"Děkuji." vypísknu.

Na to se hned pozvracím. Jestli jsem si pozvracela oblečení tak to je super.

"Příště nepiješ." řekne Denis a zvedne mě. Vzal mě do náruče a šel domů. Kluci už šly, protože Ben tady usínal.

Po asi půl hodině jsme byli u domu.

"Mohu spát s tebou?" zeptám se ho.

"Klidně." řekne a nese mě do jeho pokoje. Postaví mě na zem. Sundám si sukni a tílko. Poté si sundám boty a silonky. Denis stojí ve dveřích a sleduje mě.

"Budeš tam jen tak stát nebo půjdeš ke mě?" řeknu a ušklíbnu se. Denis zabouchne dveře a jde ke mě. Přitáhnu si ho k sobě a políbím ho. Denis mě chytne pod zadkem. Já si obmotám nohy kolem jeho pasu. Jde se mnou k posteli. Položí mě na ní a sundá si tričko.

Opatrně si na mě lehne a začne mě líbat. Své ruce přemístím na jeho pásek. Rozepnu ho a stáhnu mu kalhoty až ke kotníkům.

"Nikol to nejde." špitne.

"Všechno jde, když se chce. Pamatuješ?" řeknu a už na něm sedím.

"Jsi opilá a zítra by jsi toho litovala." řekne.

"Nemyslím si." řeknu a začnu ho líbat na krku. On mě odstrčí.

"Nejde to." řekne. Slezu z něho a lehnu si vedle něj. Přikreji se a otočím se k němu zády. Má pravdu.

-

Ráno mě probudila nehorázná bolest hlavy.

Otevřela jsem oči, ale bolest hlavy při světle mě donutila je zase zavřít. Slyšela jsem otevření dveří a zase zavření.

" Ale kdopak se to probudil?" řekne Denis. Tedy spíš zařve.

"Mlč prosím. Bolí mě hlava." zaúpím.

"Čím to asi bude." řekne a uchechtne se. Až teď zjistím, že jsem jen ve spodním prádle. Podívám se na Denise.

"Nic nebylo. Nechtěl jsem, i když jsem mohl." řekne.

"Děkuji." poděkuji mu za to, že mé alkoholové já nechal být. Vylezu z postele a vezmu si své věci a jdu do svého pokoje.

"Mohla by si se obléct?" řekne Ben, který stojí na schodech.

"Nedělej, že ti to vadí." řeknu a zalezu do pokoje. Obleču si legíny a obyčejné tričko. Vlasy jsem si svázala do vysokého culíku a šla do kuchyně.

"Co bude dnes k obědu princezno s kocovinou?" zavtipkuje James.

"To co si uvaříš princezno s hladovým krkek." řeknu a sednu si na linku.

"Tak já uvařím pizzu." řekne James a volá do pizzerie.

-

Po jídle jsme si všichni lehli na gauč v obýváku. Pustili jsme si film a koukali na něj. Asi třikrát jsem usnula. Aspoň už mi není blbě. Zvedla jsem se z gauče a šla nahoru. Vzala jsem si do ruky telefon jestli nemám nepřijaté hovory. Byli tam. Dva. Jeden od Adel a druhý od mé matky. A jaj. Prvně jsem zavolala Adel.

"Ahoj." řeknu.

"Ahoj. Proč jsi mi to neuvedla?" zeptá se mě.

"Spala jsem u Denise." řeknu. V telefonu se ozve hlasité ooo.

"Včera jsem se slušně zlila. Lezla jsem po Denisovi." dodám.

"A?" zeptá se znova.

"Nespali jsme spolu. Řekl, že ne. Nechtěl se mnou spát, když jsem byla opilá." řeknu.

"Tak toho se drž." řekne.

"Jen tak ho nepustím." řeknu a pro sebe se usměji.

"To je dobře. No nic budu končit.

"Za chvíli přijde Sam." řekne.

"Ale. Tak ho pozdravuj." řeknu.

"Jojo. Pa." řekne a položí to. Teď musím zavolat mámě. Nevím jestli na to mám náladu.

HI!

Moc se omlouvám, že jsem dlouho nic nevydala, ale je toho na mě moc. Doufám, že tu ještě někdo nadějně čeká, že něco přidám. Taky doufám, že vás to baví. Už je vás tady skoro 800, za to vám chci moc poděkovat. Děkuji! 

Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria] Kde žijí příběhy. Začni objevovat