Po snídáni jsme se snažili domluvit na tom kam půjdeme, když tady máme návštěvu.
"Já bych šel do strip klubu." zasní se Ben.
"Tak běž. Nikdo ti nebrání." řekne James.
"Když já tam nechci jít sám. Můj parťák byl vždy Denis, ale teď má holku." řekne Ben. Podívám se na Denise a zvednu obočí.
"Super Bene. Teď jsi pomohl k jeho zabití. Až přijde policie, budu bránit Nikol." řekne Cam.
"To je od tebe milé." řekne Ben. Cam ho poplácá po rameni.
"Nikol nedělej. Taky jsi tam byla." řekne Adel.
"Vždyť nic nedělám. Jen se divím." řeknu.
"Byla jsi tam?" zeptá se mě Denis.
"Byla a několikrát." odpoví za mě Adel.
"Tebe se nikdo neptal." řeknu. Adel dá ruce nahoru jako že se vzdává.
"Co se tady nedozvíme." řekne James. Chudák.
"Já bych ráda tetování." řeknu. Všichni se na mě kouknou. I Adel.
"Ty ho, ale mít nemůžeš." řekne Sam.
"Nějaké malinké na místě, kde nebude vidět ano." řeknu. James zvedne obočí.
"Nebude vidět třeba na boku, na stehně, u lemu spodního prádla, na...." začnu vyjmenovávat místa.
"No dobrý. Pochopili jsme to." řekne Ben.
"Tak proč ne. Taky jsem chtěl nové." řekne Denis.
"Tak tedy jdeme do tetovacího salonu." řekne Sam. Kývnu a jdu se nahoru obléct. Vezmu si na sebe černé tílko a džínové kraťasy s vysokým pasem. Vlasy si nechám rozpuštěné. Na nohy si obuji černé botasky. Adel si na sebe vezme červené šaty a černé lodičky. Vlasy si sváže do vysokého culíku. Společně se vydáme dolů.
"Mmm červená." neodpustí si Ben.
"Aby se ti nespustila z nosu." řekne Adel a vydá se ven.
"Ta holka mě miluje." řekne Ben a jde za ní. Usměji se a společně s Denisem se vydáme ven.
-
"Dobrý den." pozdravíme všichni, když přijdeme do tetovacího salonu.
"Dobrý. Tak, co to bude?" zeptá se nás vysoký potetovaný chlap.
"Tady slečna by se chtěla nechat potetovat." řekne Denis a předhodí mě.
"A co to bude? Jednorožce?" řekne a začne se smát. Jako jediný.
"Kdybych mohla nechala bych se potetovat celá, ale jelikož nemohu chtěla bych dvě malé tetování." řeknu a nereaguji na jeho předešlou otázku.
"Jedno malé srdíčko na bok." řekne za mě Adel. Kývnu.
"Chceme ho obě dvě na stejné místo." řeknu. tatér kývne.
"A to druhé?" zeptá se.
"To vám řeknu až budeme sami." řeknu. On kývne a ukáže ať si jdu sednout na křeslo. Denis chtěl jít za mnou, ale to jsem nechtěla. Šla se mnou jen Adel.
"Takže jsem chceš srdíčko?" řekne a ukáže na můj bok. Kývnu.
"Vyplněné?" zeptá se. Kývnu pro ne. Do ruky vzal tetovací přístroj a vrhnul se na můj bok. Vím, že tohle bolet nemohlo a taky nebolelo, protože to bylo za chvíli hotové, ale u toho druhého jsem se bála.
"A to druhé je?" zeptal se. Oblékla jsem si zpět své tílko, ale tentokrát jsem si sundala kraťasy. Ukázala jsem na místo nad mým spodním prádlem.
"Chtěla bych tam lavičku. Obyčejnou lavičku." řeknu. Kývne. Nakreslí lavičku a ukáže mi jí. Kývnu. Je to vzpomínka na mě a na Denise. Kdyby náhodou se něco stalo. Budu ho mít na svém těle a na ty krásné vzpomínky vzpomínat. Začal tetovat.
Nebolelo to, ale nebylo to příjemné. Ani lavička netrvala nějak dlouho. Po tetování mi to ošetřil. Oblékla jsem si kalhoty a šla ven. Šla se totiž tetovat Adel.
"Tak co sis nechala vytetovat?" zeptá se mě Denis. Ukážu všem srdíčko, které mám se svou kamarádkou.
"A to druhé?" zeptá se James. Rozepnu si knoflík od kraťasů.
"Chci to vědět?" zeptá se James a odvrátí pohled. Odhrnu kousek látky a ukážu jim krásnou dřevěnou lavičku. Kluci nechápou, ale Denis ano. Směje se. Kluci si odejdou sednout. Zapnu si kraťasy.
"Čekal jsem, že si tam vytetuješ můj obličej. Na tak krásným místě bych chtěl být." řekne a koutkem úst se usměje.
"Budeš, ale ne vytetovaný." řeknu a ušklíbnu se.
"Chce se ještě někdo jít tetovat?" zeptá se tatér, když vyleze Adel. Denis kývne a jde se mnou do zadní místnosti.
"Tak, co to bude?" zeptá se ho tatér. Denis sundá tričko a ukáže na ruku.
"Jsme logo asking alexandria." řekne. Tatér kývne a posadí si ho tak, aby na to místo dobře viděl. Celou dobu, co ho tetovali se na mě usmíval. Byl tak roztomilý, ale zároveň tak sexy. Nevím, co se to se mnou děje, ale poslední dobou máme spolu takové chvilky. Možná je to tím, že se známe dlouho a už by jsme se chtěli poznat víc. Víte jak to myslím.
Když si Denis ještě nechá vytetovat mé jméno, což je mimochodem moc pěkné. Když jsem se ho zeptala, co udělá s tetováním, když se rozejdeme. Odpověděl na to.
"I kdybychom se rozešli, naše krásné vzpomínky nám zůstanou."
Bylo to od něj moc pěkné. Doufám, že tohle nikdy neskončí. Usmála jsem se na něj.
-
"Kde si dáme oběd?" položí Ben otázku.
"Já bych šla na pizzu." řekne Adel. Kývnu. Vlastně všichni kývneme a vydáme se na jídlo.
Vejdeme do první pizzerie, kterou vidíme. Posadíme se k velkému stolu a čekáme zda nám někdo přinese jídelníček. Po chvilce k nám přišel vysoký kluk. Dal nám několik jídelních lístku a odešel.
"Já si dám hawai." řekne Adel. Řeknu, že já též. Po chvilce přijde číšník zpět a zapíše si pizzy, které jsme si objednali.
"Co budeme dělat pak?" zeptá se Cam.
"Mohli bychom jít domů a pak si jít někam sednout." navrhne Ben.
"Nikam chlastat nejdu." řeknu. Denis kývne.
"Já řekl sednout ne pařit." řekne Ben.
"Sednout podle tebe znamená pařit. Takže klid. Já budu s Nikol doma." řekne Denis a položí mi ruku na stehno. A jéje.
"Vás dva nemůžeme nechat samotný doma." řekne James.
"A proč ne? Myslíš si, že bychom si udělali vlastní pařbu, že by nás slyšeli sousedi?" řeknu.
"Ne. Jinou činnost při, které by vás sousedi slyšetmohli." řekne Sam. Protočím oči. Jestli se spolu někdy vyspíme tak sousedinebudou jediný, který nás uslyší. K tomu už nikdo nic neříká,
ČTEŠ
Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria]
Fiksi Penggemar"Já se vrátím. Slibuji." řeknu a usměji se. "Nedokážu bez tebe být." řekne. - Odjela jsem a zase vrátila. Vrátila jsem se pro něj abych s ním mohla být. Jenže to už on nechtěl být se mnou. Pozn. autora: Žádný z členů AA nemají přítelkyně. Takže ať...