"Já.. Já.. Nevěděla jsem jak tě popsat a tohle mi pro mou kamarádku přišlo celkem vhodné." řeknu a cítím jak rudnu. On se usměje a jemně mě pohladí po tváři. Zhluboka se nadechnu.
"V pořádku. Tohle byl ještě pěkný popis." řekne a usmívá se.
"To je tak roztomilý. To, jak se červenáš." řekne a odejde pryč. A jsem v pr.. propasti.
"Něco se stalo?" zeptá se mě bratr.
"Ne. Vše je tak jak má být." řeknu a otočím se směrem schody. Tím jsi nejsem jistá.
Vyběhnu je rychle, že ani nevím jak se mi to podařilo. Zavřela jsem se do pokoje a jako malá holka, co se jí poprvé dotkl kluk sjedu zádama po dveřích. Dám si hlavu do dlaní a zařvu hodně sprosté slovíčko, které označuje levné holky.
Panebože Nikol, vzpamatuj se! Je to kluk, na kterého nemáš. Je to úplně jiná liga než kluci, který byli ve tvé posteli. Proč myslím jen na postel? Líbí se mi Denis vůbec? Jasně, že se ti líbí ty blbá...
Jediné na, co jsi myslela, když jsi jsem přijela byl on a ty v určité činnosti, protože na nic jiného nemyslíš. Měla bych brát prášky na hlavu. Tohle není normální.
Někdo zaklepe. Cuknu sebou a sednu si na postel.
"Prosím." řeknu. Ve dveřích se objeví bratr. Vydechnu.
"Chceme se s klukama dívat na film. Půjdeš taky?" Řekne.
"Podle toho na co." Řeknu.
"No kluci ještě vybírají." Řekne.
"Převleču se a přijdu." řeknu. James kývne a odejde. Hodím na sebe obyčejné tričko a černé leginy. Vlasy si svážu do messi drdolu a jdu dolů.
"Budeme koukat na Titanic." křičí Ben.
"Ty vole Bene. Tak si běž zaplavat. Tohle je tady vždycky." křičí na něj Sam. Slyším za sebou kroky tak se otočím. Osoba za mnou na mě mrkne a usměje se. Zabiju ho. Skončí jako lidi z Titaniku. Pod vodou.
"Nikol rozhodni to. Titanik nebo souboj titánů?" řekne Ben.
"Sobouj titánů. Promiň." řeknu.
"A to si říkáš holka? Myslel jsem, že holky mají rády romantiku." řekne a naštvaně si sedne na gauč.
"Odkdy je potopení lodě romantika?" řekne Denis nechápavě. Musím se začít smát. Ben na něj koukne pohledem, který říká "děláš prdel?". Denis zvedne ruce nad hlavu jako, že se vzdává.
"Kam si mám sednout já?" řeknu. Díky tomu, že mě má bůh velmi rád tak mi udělal místo vedle mého bratra a Denise. Že já se ptala.
Sam pustí film a sedne si vedle Camerona. Film začne a já se pohodlně usadím.
-
Půlka filmu pryč. Mám ráda filmy tohoto typu. Kluci se začnou smát. Nechápu proč. Ve filmu nic vtipného nebylo. Podívala jsem se vedle sebe a viděla jsem Denise jak spí. Mě to třeba vtipný nepřišlo. Bylo to spíš roztomilý. Trošku sebou cukl což už vtipný bylo a tak jsem se začala smát. Potichu. Já a potichu? Chudák se lekl a díval se všude kolem.
"Co jsi včera večer dělal, že usínáš u filmu?" zeptá se ho Sam.
"Nebo víš co. Nechci si to pro sebe." opraví se Sam. Denis po něm hodí polštář.
"Debile." řekne si pro sebe.
-
Po skončení filmu kluci objednali pizzu, protože měli hlad. Chtěla jsem něco udělat, ale z mléka toho moc neudělám.
"Co budeme dělat po obědě?" zeptá se James.
"Nevím." odpoví Ben.
"Nikol, co bys chtěla dělat?" zeptá se mé brácha. Dobrá otázka bratře.
"Já bych šla ven. Projít se." řeknu první věc, která mě napadne. Kluci s tím souhlasí což se divím.
-
Za hodinu nám přivezli pizzu. Vzala jsem peníze, které mi dal James. Otevřu dveře. U dveří stojí vysoký blonďatý kluk a usmívá se od ucha k uchu.
"Dobrý den. Zde jsou pizzy, které jste si objednala." stále se usmívá.
"Dekuji. Drobné si nechte." řeknu a podám mu peníze.
"Bude to znít troufale, ale dala byste mi své číslo?" řekne. Něčí ruce se mi objeví kolem pasu. Taky mi někdo položí bradu na rameno.
"Znělo to troufale. Nashle." řekne Denis a za bouchne dveře.
"Doufám, že tě viděl brácha." Řeknu, když se k němu otočím čelem.
"Ale hlavě si říkáš úplně něco jiného." řekne a ušklíbne se.
"Jen, aby se ne spálil." řeknu a vydám se do kuchyně.
"Pizza je tady!" zakřičím. Kluci si vezmou pizzu, na kterou mají chuť. Všichni si jdou sednout do obýváku na gauč.
Denis si též vezme kousek pizzy a jde si sednout do obýváku. Ať si moc nefandí kamarád. Mě tak rychle do té postele nedostane. Dostane mě tam vůbec? Toť otázka Nikol.
ČTEŠ
Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria]
Fanfic"Já se vrátím. Slibuji." řeknu a usměji se. "Nedokážu bez tebe být." řekne. - Odjela jsem a zase vrátila. Vrátila jsem se pro něj abych s ním mohla být. Jenže to už on nechtěl být se mnou. Pozn. autora: Žádný z členů AA nemají přítelkyně. Takže ať...