Když jsem slyšela, že jsou kluci tady tak jsem vylezla z postele. Oblékla jsem se a šla do kuchyně.
"Denisi! Zavolej tu svojí kočku. Promiň Jamesi." řekne Ben. Denis se zasměje a jde po schodech nahoru.
Stojím u jeho pokoje a čekám až tam přijde.
"Ahoj. Sedni mi na záda." řekne. To zní dokonale.
"Ani mě nehne. Tě ještě zlomím." řeknu.
"Dělej a nemel." řekne. Vyskočím na jeho záda. On se mnou jde dolů.
"Už vám nesu tu kočku." řekne Denis a posadí mě na linku.
"Co si dáš k jídlu?" zeptá se mě James.
"Třeba tohle." ukážu na zapečené těstoviny. James je hodí do mikrovlnky a když jsou ohřáté tak je dá na talíř.
"Z tebe může být kuchař." řeknu a uchechtnu se.
"Mlč." řekne James. Slezu z linky a jdu si sednout ke stolu. Musím říct, že to není špatný. Nevím, kde to vzali, ale špatný to není.
Po jídle jsem umyla nádobí a šla si sednout za klukama do obýváku. Koukali na nějaký komedii. Musím se pořád smát. Ne kvůli filmu, ale kvůli smíchu kluků.
-"Už mě to nebaví." zaúpím.
"To mě taky ne." řekne James.
Už jsem myslela, že jsem jediná.
"Co takhle se jít koupat?" navrhne Ben. Normálně bych do bazénu nevlezla, ale teď se tak nudím, že půjdu ráda.
"Já tu, ale nemám plavky." řeknu.
"To nevadí." ušklíbne se Denis. James mu dá pohlavek. Musím se začít smát.
"Tak se stavíme v obchodu a nějaký si vybereš." opraví se Denis. James ho pohladí po vlasech. Blbečci.
-
"Nikol tak už si vyber." řekne Cam. Už jsem si vyzkoušela několik páru plavek.
"Tyhle jsou super." řeknu a ukážu na černé dvoudílné plavky, které mají na podprsence napsáno Marilyn Manson. Vzala jsem je a šla do kabinky.
Po vyzkoušení jsem se rozhodla si je vzít."Beru si tihle." řeknu. Kluci si oddychnou. James je zaplatí, i když jsem si je chtěla koupit sama.
"Konečně jsme z toho krámu pryč." řekne Ben a sedne si do auta.
"Aby ses nepodělal." řeknu a protočím očima. On na mě jen vyplázne jazyk.
Vydali jsme se k bazénu.Když jsem tam přijeli každý si zaplatil vstup. Kluci si i do pánské šatny a já do dámské. Převlékla jsem se do plavek a vlasy si svázala do drdolu. Vzala jsem si ručník, zamkla jsem skříňku a šla k bazénu. Kluci už skákali do vody a dělali kraviny. Položila jsem ručník na lavičku a šla za nimy.
Pohledem jsem hledala Denise, ale když jsem skončila ve vodě došlo mi, kde je."Blbečku." řeknu, když jsem se vynořila. Denis stojí u bazénu a směje se. S Jamesem jsem se domluvili, že Denise hodí tady do bazénu. James do něj strčil a Denis s křikem skončil ve vodě. Já jsem se smála.
"Jo tak ty se budeš smát jo." řekne a plave za mnou. Snažím se mu uplavat, ale nepodařilo se. Přitáhl si mě k sobě.
"Moc ti to v tich plavkách sluší." řekne a usměje se.
"Dekuji." řeknu a taky se usměji.
"Vy dvě hrdličky. Jdeme na tobogány. Tak máte bazén pro sebe." řekne Cam. Pustím se Denise a jdu si zaplavat.
-
Uběhli asi tři hodiny a já už se převlékám do oblečení. Vyšla jsem z šatny a šla za klukama, který už tam stáli.
"Tobě to trvá." začne si zase stěžovat Ben.
"Ty, aby ses neozval." řeknu a protočím očima.
Nasedli jsme do auta a jeli domů."Vadilo by kdyby přijela má kamarádka?" zeptám se kluků.
"Jasně, že ne. Aspoň bude sranda." řekne James.
"Je pěkná?" otočí se na mě Ben.
"Přímo nádherná." řeknu.
"Tak super. Může klidně spát v mém pokoji." řekne a uchechtne se.
"To je dobrý. Já mám v pokoji dost místa." řeknu.
"Ona se pak rozhodne, kde by chtěla spát." řekne Ben. Jen se usměji.
Po příjezdu domů jsem šla udělat něco k večeři. Udělal jsem palačinky. Kluci je s mlaskáním snědli. Též jsem si vzala. Po jídle jsem umyla nádobí a šla do pokoje. Vytočila jsem číslo své kamarádky.
"Ahoj kamarádko. Jak to vidíš s tím přespáním?" řekne, když to zvedne.
"Ahoj. Vyjde to. Ben už teď řekl, že chce, aby jsi u něj spala." řeknu. Adel se začne smát.
"Co ty víš. Třeba tam budu spát." řekne Adel.
"Tak až se poznáte.
Myslíš, že si to hned rozmyslíš." řeknu a zasměji se."Když myslíš. Jak takhle koukám na ty videa tak s ním musí být hrozná sranda."
"Sranda s ním je no." řeknu.
"Je to takový náš šáša." dodám. Adel se zasměje.
"A co ty a Denis?" zeptá se.
"Super." řeknu.
"Tak to jsem ráda."
"No nic. Budu končit." dodá Adel.
"Já taky. Pa." řeknu a položím to. Dveře se otevřou a dovnitř vejde Denis.
"Co potrebuješ?" zeptám se.
"Tebe." řekne a skočí na postel. Sedne si na mě obkročmo a začne mě lechtat.
"Nech toho prosím." začnu se smát a pištět.
"Co za to?" řekne a nepřestává.
"Já nevím jen toho prosím nech." řeknu. Denis našpulí pusu a přibližuje se ke mě. Dám mu pusu a on toho nechá.
"Počůrala ses?" řekne.
"Málem." řeknu. On se začne smát.
"Koukneme se na nějaký film?" zeptá se mě. Kývnu.
Dveře se otevřou a dovnitř vtrhne Ben."Zamykejte si, když jdete na věc." řekne Ben.
"Co potrebuješ?" zeptám se Bena.
"Oči, ale to je jedno. Nepůjdeme někam?" řekne.
"Jako pít?" odpoví Denis otázkou.
"Jo. Přesně to jsem měl na mysli." řekne Ben a zakření se.
"Fajn. Jen se převleču." řeknu. Dneska potáhnou oni mě.
Ahoj!
Moc se omlouvám, že tu vůbec nejsem aktivní, ale škola je škola.
Jelikož jsou teď prázdniny tak se budu snažit něco přidávat. Nejen k tomu to příběhu, ale i k jiným.
Moc děkuji, že čtete moje příběhy!
ILY! ❤️
ČTEŠ
Holidays with Denis Stoff [CZ - Asking Alexandria]
Fanfiction"Já se vrátím. Slibuji." řeknu a usměji se. "Nedokážu bez tebe být." řekne. - Odjela jsem a zase vrátila. Vrátila jsem se pro něj abych s ním mohla být. Jenže to už on nechtěl být se mnou. Pozn. autora: Žádný z členů AA nemají přítelkyně. Takže ať...