Medya : burcunuza göre hangi klişe korku filmi karakterisiniz?
Ben şalterleri açmak için bodrum katına inen cesur tipim😅
Hala kapı çalmaya devam ediyordu.
Babamın gelme ihtimali çok düşük. Ama burada başka kim yaşıyor olabilir ki?
Elimdeki telefonu, vazonun bulunduğu fiskosun üzerine koyup kapıya doğru koştum. Kapının arkasındaki kişi, gitgide vurma hızını arttırıyordu.
Kapının kolunu yavaşça kendime doğru çektim. Daha karşımdakinin kim olduğunu anlayamadan birisi beni kenara itip içeri girdi. Bu bir erkekti. Artık iki erkekti ve bir sarışın kadın daha.
Doğal sarışın olduğu her halinden belli olan kadın etrafında bir tur dönüp parlayan kahverengi gözlerini bana dikti. Boyu ya gerçekten uzundu ya da giydiği topuklular uzun gösteriyordu.
Kapıyı kapattım, kollarımı birleştirip "Siz kimsiniz?" diye seslendim. Erkekler bana döndü ve kadın bir adım daha bana yaklaşarak " Biz buraya sana yardım etmek için geldik. Ben Eva." dedi. Sağ eliyle, yanındaki koyu kahverengi saçları, açık mavi gözleri ve bir yetmiş civarında boyu olan erkeği göstererek " Bu Andy ve bu da Derrick ; ama ona kısaca Rick diyebilirsin." işaret parmağıyla beni göstererek " Ve sende Ashley olmalısın. Dominick biraz bahsetti de." dedi. Bende kafamı olumlu şekilde salladım.
Derrick'in siyahımsı saçları ve siyahımsı gözleri vardı. Omuzları genişti, bir seksen civarındaydı ve spor yaptığı çok belli oluyordu. Diğerlerine göre oldukça ciddi duruyordu. Ama ben bunların hala neden buraya geldiğini anlamış değildim."Peki sizi buraya kim yolladı." dedim. Kadın birkaç saniye durup "Tabii ki Dominick. Sen olmadan da buraya ayda bir gelirdik, evin bakımı için. " dedi ve hazırlamış olduğum kahvaltımdan bir salatalık alıp ağzına attı.
Andy 'L' koltuklardan birisine geçip televizyonu açtı. Eva da eğilmiş yerdeki kutuyu inceliyordu. Birkaç saniye daha inceledikten sonra doğruldu, gözlerini bana dikti ve yanıma doğru yürüdü. Bu sırada Derrick kollarını birleştirmiş bana bakıyordu.
"Saçların çok güzelmiş. Doğal değil mi?" dedi. Kaşlarım bile turuncu olduğuna göre sence çakma mı Eva? "Evet. Hepsi doğal." dedim, göz devirerek.
Eva birşey daha diyecekken Derrick söze daldı.
"Biliyor musun Ashley? Bu evde bir efsane var. Bu evin hanımı yani Taylor kısırmış ; ama Tanrı'ya çocukları olsun diye dua etmiş ve bu dua iki yıl sonunda kabul olmuş. Sonra bu çocuk doğunca kutlama yapmışlar bu kutlamada eve bir yabancı gelmiş ve bu yabancı çocuğun öleceğini söylemiş. Ölünce de kumdan iletişim kurabilirsiniz demiş.
Sonra bu çocuk ilerki yıllarda ölmüş ve bil bakalım ne olmuş? Çocuğun ruhu bu evdeymiş." dedi. Eva ve Andy güldü ; ama Derrick sırıttı. " Biz iki yıl boyunca bu eve gelir gideriz ; ama daha bir ruha rastlamadık." gülümsediler. Aiden'ı bilmiyorlardı. Aslında ben de böyle bir şey duysaydım sadece gülerdim ; ama yaşadığım için bu olanlar hiç komik gelmiyordu.Gözlerim boşluğu izlerken Eva gözlerime doğru elini salladı. " Sen ne iş için bu eve geldin." dedi. Acaba Aiden'ı söylemelimiydim? Ama söylemek istese Dominick söylerdi. Demek ki bildikleri bir şey var. En iyisi söylememek. "E... Şey... Ben... bakı...." Derrick ve Eva tek kaşlarını kaldırmış bana bakıyorlardı. Şimdi ben nasıl bir yalan söyleyeceğim? "E... Ben bu eve. Bu eve temizlik yapmak için geldim. " umarım yalan söylediğimi anlamamıştırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Ruh (ARA VERİLDİ ÇÜNKÜ DÜZENLENİYOR)
Misterio / Suspenso《TANITIM VİDEOSU VARDIR.》 Yeni bir hayat kurmak için New York'tan ST. Louis'e taşınan Ashley, gazetedeki bir iş ilanıyla, tüm düzeni alt üst olur. Çılgın bir karı kocanın evinde yaşayan bağımsız bir ruh, bu karı kocanın ölmüş çocukları Aiden'dır. As...