3.Část: Pomoz mi!

6.9K 142 12
                                    

Od té doby co jsem dorazila do Apartmá a snažila se všechno vstřebat jsem se rozhodla že si půjdu lehnout. Čekám tu už hodinu v domnění že se Kate vrátí domů. Nebo že mi napíše aspoň smsku kde jsem. Nic z toho se ale nestalo. Tak jsem vlezla do svého pokoje a převlékla se do saténového pyžama které jsem před rokem od Kate dostala k narozeninám. Pak ihned zamířím do koupelny kde ze sebe rychle smyju všechny šminky a spěchám do vysněné postele. Kde si lehnu uvelebím se do pohodlné polohy a vzápětí usínám.
Ráno se probouzím velmi brzy teprv začíná svítat. Podívám se na budík vedle mé postele a zjistím že je teprv 5 hodin. I tak ale vstanu ustelu postel a jdu do koupelny tam si vyčistím zuby opláchnu obličej a převléknu se do pohodlného oblečení pro mě to jsou rozhodně legíny a dlouhé tričko kterého jsem sebrala bratrovy. Rozčešu si vlasy a jdu do kuchyně. Začnu připravovat ovesnou kaši když se za mnou ozve hlas Kate ,,Hádej co !" Řekne až nadskočím . Hrozně se jí leknu. ,,Co? "Zeptám se jí ,,Včera za mnou byl Jessy Ward majitel nejlepších firem a také nejbohatší muž v Anglii a řekl že tě potkal a že si byla velmi nepříjemná. Tak jsem se za tebe omluvila a víš co udělal ? Pozval tě na oběd! " řekne a já jsem vyděšená ,,Tak že ve 12 hodin tu bude tak že tě úpravím!" Řekne s radostí. ,,Nemůžu musím jít na pohovor který mám ve 12 hodin. Běž za mě" řeknu když zrovna vypnu vařič protože je kaše hotová. V tom mě trhnutím chytne za ruku. ,,Ty to nechápeš Avo on je nejmocnější muž v Anglii má i velké slovo u královské rodiny. Nemáš na vybranou . Ty jít musíš !" Řekne smrtelně vážně. A odejde si zas lehnout. Hotovou kaši dám do misky dám si v tomu čerstvé ovoce a jde jíst. Byla jsem vyděšená protože jediný s kým jsem mluvila byl on . Už jsem si začla myslet že na to zapomene. Mylila jsem se. Pokud se to bude stupňovat což upřímně doufám že ne tak si zabalím kufry a jedu domů. Snažím se na to nemyslet a začnu dělat to co potřebuju najít - práci.
Najdu pár skvělých míst které mě zaujmou a zaškrtnu si je. Pak vstane Kate . Je 11 hodin a ona začne jančit kvůli tomu že se nezačínám připravovat na ten odporný oběd s tím psychopatem. Tak mě posadí ke kosmetickému stolku a začne . Když se mnou skončí tak je 11:50 vypadám docela dobře musím uznat. Na tobě mám krátké šedé šaty s černým páskem , bílé lodičky a černé psaníčko. Make up je naštěstí decentní.Vlasy mám sčesané a nakulmované. Když v tom zazvoní zvonek. Připadám si jako jako vepř který jde na porážku . Jsem vyděšená a nervózní a to způsobí že mě bolí žaludek. ,,Avo ! " křike Kate jako znamení že mám jít. Vejdu na chodbu kde se Kate opírá o dveře . A za dveřmi...on . Je v tmavě modrém obleku s bílou košilí s rozepnutými knoflíčky a v ruce svírá ohromnou kytici růží které jsou rudé. Usměje se na mě já jsem však chladná a pomalu se k němu rozejdu. ,,Tu kytici si nechte nechci jí a ani s vámi nikam nepůjdu. Naschle." Řeknu zhnuseně. Kate mi vyšle varovný signál který říká omluv se a jdi." Já se místo toho otočím na podpatku když vtom zděšeně vypísknu když jsem ve vzduchu a najednou jsem hozená před jeho rameno. ,,Co si to dovolujete !Kate !! " křiknu když vidím jak tam celá v šoku stojí a kouká na nás. A rychlým krokem jde k výtahu .Když v tom nastoupí společně se mnou do výtahu a já začnu bojovat . Začnu ho bouchat svými malými pěstičkami do zad jak nejvíce můžu ale on vypadá že vůbec nic necítí. Začnu panikařit když se začnou zavírat dveře ,,Kate pomoz mi !!" V tom se ale dveře zavřou. ,,Ještě chvíli takhle vyváděj a já ti tak palácám na tvůj překrásný zadeček že už nevstaneš. "řekne jeho hlas a já ucítím vzápětí jeho dech na mém stehně kde mi věnuje polibek. Jsem znechucená. V tom výtah zastaví v podzemních garážích kde se otevřou dveře a on mě váčí do černý limuzíny. A ani se nestihnu naďít a jsem vhozená do vnitř. On si ihned sedá vedle mě chytne mě za pas a přitáhne k sobě tak že jsem opřená o jeho hruď.A začne mě hladit přes tvář.
,,Konečně tě mám opět u sebe . Ale tentokrát tě tak lehce nepustím." Řekne a mě u kápne slza

Omlouvám se za dlouhé čekání a za případné chyby které zítra nejdéle opravím. Doufám že se vám díl bude líbit.
T.💎💖💎

He Is captivity CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat