1.Část : První pohled

9.8K 146 13
                                    

,,No konečně!" Vyběhne moje nejlepší kamarádka Kate z fronty žene se ke mě a vtáhne mě do objetí. ,,Už jsem myslela že tě doma nepustí" směje se a já se usměji jsem ráda že jí po těch měsících od školy vidím. Pustí mě a prohlédne na mě a já na ní. Vypadá pořád stejně. Krátké blond vlasy pod ramena dlouhá štíhlá postava a opálená pokožka , krásný obličej s krásně modrýma očima. No zkrátka dokonalá. Zatím co já měřím 158 cm jsem hubená a poměrně bledá. Mám dlouhé vlasy do půlky zad a hnědé oči. Nikdy jsem si nemyslela že jsem nějak hezká. Většinou všechny kluci šli po Kate. ,,Tak pojď jdeme domů " řekne a vezme můj kufr. Dojdeme k jejímu autu které je luxusní. Kdyby jste to chtěli vědět otec Kate je podnikatel a to velmi uznávaný a úspěšný. Její mamka je v domácnosti. Tak že asi pochopíte že nemá problémy s penězi a že jí vezmou celkově všude kam jen ukáže. ,,Dneska mám jít na nějaký večírek . Bude tam spousta bohatých lidí. Šla by jsi se mnou ? "Zeptá se. ,,Ne nemám co na sebe a chci se kouknout na internetu na práci. " ,,To přeci můžeš udělat jindy. A já mám šatů víc než dost. Tak co ?"Zeptá se prosícím se hlasem. ,,Tak dobře." Souhlasila jsem. A věděla že jsem nějak povědomě že to rozhodnutí bylo špatné.

Kate mě oblékla do černobílích spát od chanela a boty stejný barvy od Versace. A trvala na červené rtěnce. Což je pro mě až moc odvážné ale nechtěla jsem jí kazit radost. Kate byla hodná a vždycky se ráda dělila. Někdo by řekl že bude namyšlená. A to nebyla pravda...byla normální. A to se mi líbilo. Jsme nejlepší kamarádky už od kolébky. .. ,,Tak jdeme.?" Zeptá se a vejde do místnosti. Moc jí to sluší má na sobě bílé šaty černou koženou bundičku a podobné lodičky jako já. Byla krásná. Vlasy si spletla do zádu a tím vše víc vyniklo. ,,D- dobře" řeknu a nemotorně dojdu ke dveřím od výtahu. Za chvíli dorazí výtah a my nastoupíme do vnitř. Mám hroznou trému. Nejradši bych zůstala u ní ale jakmile se výtah zastaví v posledním patru v podzemních garážích tak už mi nic nezbylo.
O patnáct minut vcházíme do překrásného zámečku. Plných lidí které se vzájemně pozorovali a vypadali že jsou něco víc a nebo se spíš jen tak tvářili. Nebyla jsem na to vůbec zvyklá. Za to Kate vypadala že to je naprosto normální. Jsme tu asi pět minut ráda bych odsud odešla. Už jsem chtěla utéct pryč když jsem se koukla kolem sebe tak jsem uviděla muže před kterým by se nejedné dívce podlomili kolena. Vysoký,svalnatý, blonďák s tak krásnými rysy že jsem si myslela na chvíli že je to bůh. A pak se na mě podíval. Tak zvláštně až mi naskočila husí kůže. Koukal na mě v kuse asi 15 minut a mé nohy byli jako z kamene. Věděla jsem že mě pozoruje ale můj zrak byl skloněný na boty které si nikdy v životě nebudu moc dovolit. Po chvilce jsem se rozhodla podívat se opět před sebe a málem jsem vyjekla když stál kousek ode mě a jeho oči mě bedlivě pozorovali.

 Po chvilce jsem se rozhodla podívat se opět před sebe a málem jsem vyjekla když stál kousek ode mě a jeho oči mě bedlivě pozorovali

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omlouvám se za případné chyby a doufám že se bude líbit.
T.🙋💖🙋

He Is captivity CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat