Ležím vedle něj. Jeho srdce rychle tluče. Jeho pravidelný dech naráží do mého záhybu u krku. Své tělo doslova lepí na to mé. Ležím a tiše pláču abych ho nevzbudila. Přemýšlím že bych utekla a kam. Bohužel to všechno se děje jen v mé fantazii. Nikdy nebudu moct být v Anglii šťastná. A to všechno jen díky němu. Nechápu proč to všechno dělá. Vím co mi odpověděl na to že ho neomrzím ale pořád ve mě je třpitička naděje. Třeba mu jde jen o sex. Ano sice mi je dvacet a za dva týdny dvacetjedna ale i tak jsem si říkala že po prvé to musí být z lásky a že se pro to co přijede musím uchovat. Ano je pravda že každé ženě dokonce i mě se před ním třesou kolena jen co ho spatříte ale ta jeho majetnickost a umanitost všechno kazí. ,,Proč ještě nespíš kotě ?"Zeptá se mě chraplavě. Jsem potichu ale jeho hlas je pro mě jako připomenutí mého stavu beznadějně a ačkoliv se snažím vzlyknutí utišit co jen to jde tak se mi to i přesto nepodařilo. Obrací mě v rychlosti ale i opatrnosti k sobě a šokovaně se podívá do mé tváře která je smáčená od slz. ,,Co se děje lásko? Bolí tě snad něco ? Ptá se a strhne ze mě deku a svým zrakem soustředěně kontroluje mé tělo. Když nic nenajde tak se opět koukne do mé tváře . Teď už brečím . ,,Kotě...?"Zeptá se znovu ,,Pusť mě domů..."Řeknu přes slzy Jeho tvář zvážní. ,,Nechci být bez tebe. Už nechci být sám lásko. Prosím pochop to . Byl jsem sám celý život...už nechci být sám."Řekne mi jemně a hladí mě pořád po tváři. ,,Tak mě dovol pracovat."Řeknu . Pokud chce jen nebýt sám a.... jak ten bůh mohl být sám. Vždyť je dokonalý!
,, Pak mě opustíš. Nemůžu to dopustit kotě prosím tě pochop mě."Řekne mi
,,Tak že ti to nevadí ? ,Jen chceš mít jistotu že budu s tebou?" Zeptám se ho a chvíli čekám ,,Až tak jednoduché to je kotě chci aby jen aby jsi mě milovala a potřebovala to je vše pokud chceš pracovat stačí mi to jen říct a já ti pomůžu něco najít a nemusíš kvůli tomu brečet."Řekne a polibí mě na čelo. Usměju se. A on mi úsměv oplatí ,,A teď pojď půjdeme spát. Musíš se vyspat."Řekne opět mi vtiskne polibek na čelo dlaní mi setře zbylé slzy z tváře. Potom nás oba přikryje a opět si mě přitiskne k tělu. A já konečně začnu spokojeně usínat v jeho naručí.Omlouvám se za krátký díl jsem teď na dovolené ale i tak jsem vás o díl nechtěla ochudit. Řeknete si jestli chcete ještě jeden krátký díl do nejdéle do Úterka nebo jestli chcete další až příští Pátek-Sobota. Děkuju za čtení a uvidíme se u dalšího dílu.
T.🐚🐠🐚
ČTEŠ
He Is captivity CZ ✅
RandomNikdy mě nenapadlo co může udělat jeden pohled. Tedy až po tom co jsem se ocitla v jeho zajetí ❤❤❤ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! # 74. V kategorii Psycho - 6.7.2018 #28. V kategorii Psycho - 8.7.2018 ♡obrázky jsou z pinterestu. Nejsem maji...