10.Část :Doufám že to tak zůstane napořád

5.3K 117 2
                                    

Nervózně jsem polkla . Co mu mám teď na to říct? Nechce se mi to přiznávat ale co když by na mě vyjel když bych řekla že ne? Znásilnil by mě ?.. Proto radši pomalu kývnu ,,Odpověz mi kotě "řekne mi skoro až příkazem ,,Jsem" špitnu potichu a chci se zvednout a vzdálit ale jeho pevné paže okolo mě mi to neumožňují . Cítím jeho dech na mém krku až sebou trhnu. ,,Jsem rád že si říkáme pravdu. Doufám že to tak zůstane napořád."Řekne záhadně. Přijde mi že v tom je něco víc. ,,Jak to myslíš napořád?"Zeptám se a znovu se snažím zvednout. Marně. ,,Jednou ti to řeknu srdíčko ale teď je na to zatím brzy. A proč sebou tak cukáš ?"Zeptá se mírně podrážděně ,,No...jáá chci se jít vykoupat."Zalžu mu . Chvíli je ticho a já slyším jen bušení jeho srdce ,,Tak dobře . Koupelny jsou tu tři jedna tady dole , druhá dole u bazénu a třetí vedle naší ložnice."Řekne a líbne mě ještě do vlasů než jeho pevné paže okolo mě pomalu mizí a já vyrazím od něj pryč . Jdu přes krásný obývací pokoj kde kraluje velká televize menší černý stolek a gauč béžové barvy a kupou polštářeků béžové,černé a šedé barvy. Pokoj je jinak šedý a velký za televizí je velký prosklený okno s velkým výhledem na louky a lesy. Projdu přes pokoj ke schodišti které rychle vyjdu. Chtěla jsem původně najít koupelnu ale moje zvědavost nezná meze jsou tu troje neznámé dveře plus ložnice a koupelna. A ty nepočítám.Vejdu do prvního. Pracovna. Je krvavě červené barvy a černého nábytku. Stůl s počítačem a křeslem je uprostřed za ním velké okno. Ze stran u dveří jsou prosklené regály s různými deskami. Atd. Přijdu ke stolu kde si všimnu desky s mím jménem. Najednou uslyším za mnou zavrzat podlahu strachem vyjeknu a rychle se otočím. Nikdo ale za mnou nestojí tak se otočíme nazpátek. Vezmu desky do ruky a otevřu je . Jsou tu moje iniciály ,školy,Práce a brigády dokonce i můj ex . Tak proto všechno ví. Desky opatrně vrátím na své místo a potichu odejdu z místnosti. Radostně si odychnu když uslyším ze zdola že myje nádobí. A tak se rozhodnu kouknout se do těch dvouch zbývajících byli však prázdný. Tak jsem se teda konečně dostala tak kam jsem měla do ložnice. Povzdechla jsem si a přešla ke skříni kde jsem hledala co nasebe našla jsem legíny aké žádné dlouhé tričko tak jsem se koukla do jeho oblečení. Trička měl úplně nahoře. Postavila jsem se na špičky a chtěla vyndat jedno tričko. No jak to říct? Posrala jsem to a místo jedno se mi povedlo schodit všechny. Rychle jsem jedno vzala a začla ostatní rovnat a už jsem měla skoro hotovo když v tom z jednoho vypadla obálka vzala jsem jí do ruky a postavila se a běžela potichu ke dveřím abych zjistila co dělá. Zrovna volal tak jsem trochu popošla od dveří a otevřela obálku ve vnitř byl překrásně ozdobený papír a pak to uvidím stříbrem napsané oznámení.

Zveme vás na svatbu Jessyho Warda a Avy Stone ......

Začlo se mi špatně dýchat upustila jsem dopis a zatočila se mi hlava. Padám a pak najednou nastane tma

Omlouvám se za případné chyby a doufám že se bude díl líbit. Díl není tak dlouhý jak jsem si představovala ale jinak jsem spokojená😊
T.💌💎💌

He Is captivity CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat