11.Část:Tady nejde jen o tebe

5K 116 6
                                    

,,Avo!" Opakuje ten sametový Jessyho hlas dokola . Když konečně otevřu oči tak se nade mnou sklání a vidím strach v jeho očích. Jeho vážnou tvář a rychlý dech jenž mě lechtá na tváři. Pak mi ale v paměti uvízne ten list a stříbrné ozdobné písmo . Svatba. On. Já. Začnu rychle koukat kolem sebe. ,,K-kde je ten papír ?"Zeptám se když ho nikde nezahlédnu. Objěvuje se mu na čele kousek nad obočím velká starostlivá vláska. ,,O čem to mluviš ženská ?!" Zeptá se jak starostlivě tak naštvaně. ,,O té pozvánce !" Vyhrknu . Zatváří se ještě víc šokovaně než byl jeho hlas před chvílí. ,,O naší svatbě ."dodám ,,To je absurdní . Když jsem sem přiběhl tak si tu ležela ale nic vedle tebe nebo okolo tebe nic nebylo."Řekne mi a naznačuje že už o tom se mnou nemíní mluvit. Zvedne mě do náruče a odnáší do postele. ,,Zítra do práce nepůjdu. Tak že se z téhle postele nehneš. "řekne mi,,Ale já musím-" ,,Nikam!"Řekne a zpraží mě pohledem. ,,Zítra tu budu a budu se o tebe starat tak jak jsem si slíbil . Tak že mi aspoň v tomhle neodporuj. " řekne mi ,,Myslela jsem že by ses se mnou na mém notebooku koukl na tu práci "řeknu vydechne ,, nelíbí se mi to Avo "řekne mi a ve mě se všechno scvrkne ,, Ale ty si mi to slíbil řekl si že chceš jen jistotu že tu budu a já i přes to všechno tu s tebou zůstat chtěla a dát ti šanci tak proč jí nedáš i mě ?"Zeptám se ho ,,Tady nejde jen o tebe ale i o ostatní muže přemýšlel jsem o tom a nenašel jsem nikde místo kde by ses s nějakým nesetkalas."Řekne a víc si mě natiskne k sobě odtrhnu se od něj a oddálím se od něj co mi to postel dovolila ,,Přece se kvůli tomu neurazíš kotě "řekne a čeká na odpověď které se nedočká. Povzdechne si když mu to dojde postel se pohne a je ticho když se kouknu za sebe tak vidím tak vidím že se otočil zády ke mě a klidně odechuje . Zatím co on spokojeně odchrupkává tak já nespím nejde mi to a celou dobu přemýšlím nad mou rodinou ,domovem a Kate. Kdo ví jak se má a co dělá. Zvednu se a opatrně dojdu dolů do kuchyně kde si vezmu lahvinku červeného které i otevřu vyvrtkou a všechno uklidím a vezmu si ještě skleničku na víno . Jdu do druhého patra kde je velký balkón s nábytkem a nalila si víno do skleničky natáhla se na gauč a přikryla si nohy a odpočívala  venku bylo krásně teplo. Koukala jsem na oblohu pozorovala okolí pila víno. ,,Mě je to u prdele prostě zkontrolujte ulice ,nádraží, letiště všechno! Pak mi zavolej!"křikne trhnu sebou a zjistím že jsem usnula stočená v gauči. Sakra hledá mě. Ten mě zabije.Bum! Uslyším padání skla. Rychle se zvednu a jdu do vnitř ,,Sakra !" Uslyším z koupelny kam se rychle vydám. Celé velké zrcadlo který tam bylo bylo rozklené ,,Proč jsi to udělal ?"Zeptám se rychle se otočí ke mě a zoufale si mě prohlédne. Brečí . Padne na mě vina. Dojde ke mě a vtáhne mě do objetí tak že jsem nucena omotat nohy okolo jeho pasu . Opře mě o zeď a začne mou tvář, krk a vlasy líbat a vdechovat mou vůni . ,,Kde si byla ? Nemohl jsem tě nikde najít. Bože Avo to mi už nikdy nedělej prožil jsem nejméně 20 infarktů . Proč si nebyla v posteli?"Zeptá se mě pohoršeně ,,Já ehm...nemohla jsem spát tak jsem si šla na balkón lehla si na gauč dala víno a nějak usnula. "řeknu mu a podívám se na něj provinile. Naštvaně vydechne a zavře oči,,Nebudu to řešit protože ti bylo špatně ale stejně mě štve že jsi pila když ti nebylo dobře. Ale pro tentokrát to řešit nebudu a nebudeme se o tom bavit. Ale mám překvapení ...."Řekne a zajímavě se na něj podívám a usměju se práci ,,Jdeme spolu zítra na ples a já pro tebe nechal vyrobit šaty ."Řekne a můj úsměv povadne.

Omlouvám se za případné chyby a doufám že se bude díl líbit.
T.🍫🍹🍫

He Is captivity CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat