12.Část:Začít v jiné aktivitě

4.9K 114 4
                                    

Vezme mě za ruku a vede mě dolů po schodech . Má naděje že by opravdu dovolil pracovat je malá jako zrníčko písku. Jsem naštvaná a nechce se mi ani říkat jak zklamaně se cítím. Jakmile sejdeme schody tak mě vede do prava kde jsou troje dveře . Vede mě do leva tedy do prvních dveří. Vejdeme do větší šatny v levé části jsou mužské oblečení a v pravé ženská část. ,,Na hoře je základní část oblečení spíš na doma. Tady jsou oblečení spíš na různé příležitosti." Jde se mnou do dámské části která je vymalovaná kremovou barvou zatím co jeho část je celá černá taková dominantní .Jinak se všechny komody prosklené skříně vešaky v černé barvě. Uprostřed stojí zakrytá figurína do černého sametu. Kouknu se kolem na vešácích vysí nesčetné množství šatů,kostýmků různých barev a látek. Klobouky,kabelky a psaníčka,boty. Je toho až příliš. To všechno neunosím. ,,Na co koukáš?"Zeptá se mě když zjistí že mě zakryté šaty vůbec nezajímají. ,,Tolik věcí v životě neunosím "řeknu mu pravdu zasměje se. ,,Avo to je jen zlomek toho kolik toho co se mnou budeš mít."Řekne mi jemně do ucha a políbí mě na něj. Udiveně se na něj podívám. Věnuje mi úsměv a tak se kouknu jinam . ,,A teď ti ukážu šaty které mi tě tolik připomínají.Pojď " řekne a dovede mě k nim. A saténovou látku stáhne a mě se naskytne pohled na nejkrásnější šaty které jsem kdy viděla.

 A saténovou látku stáhne a mě se naskytne pohled na nejkrásnější šaty které jsem kdy viděla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ta barva merunkovo - starorůzová je uschvatná. Vypadali tak luxusně a zároveň staro-nové. Je mi jasné že se pod to nebude moct dát podprsenka ale vypadá to že tam budou jemné vycpávky na bradavky. ,,Jsou překrásné" řeknu mu a dotknu se jemně látky. ,,Doufal jsem že se ti budou líbit. Ale teď už pojď zítra si je užiješ celý den "řekne mi opět mě chytne za ruku a zas mě vede do ložnice ,,Teď chci začít v jiné aktivitě "
Řekne mi a a v tu ránu jsem namáčknutá na něm a doslova mé rty natiskne na mé . Vykulím šokem oči a snažím se ho od sebe odstrčit ale ještě víc mě na sebe natiskne.

Omlouvám se za případné chyby a doufám že se bude díl líbit!
T.🌈🌼🌈

He Is captivity CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat