,,Dobré odpoledne "řekne mi mužský hlas nad hlavou když zrovna přemýšlím kam si zajdu na oběd protože mi včera Jessy řekl že musí na schůzku a že oběd se mnou nestihne samozřejmě mi proto skoro každou hodinu volá. Zvednu hlavu a uvidím může ze včerejšího odpoledne . Opět má na sobě oblek ,,Dobrý den přejete si?"Zeptám se ,,Pozvat vás na oběd "řekne mi ihned .Pozvednu šokovaně obočí a přemýšlím Jessy by se to neměl dozvědět. ,,Tak dobře " souhlasím zářivě se na mě usměje ,,Skončím si pro věci " řeknu zvednu se ze židle a z věšáku který byl za mnou si sundám lehký kabátek kremové barvy a kabelku. Mobil si nechám tady je zbytečný brát ho sebou. ,,Můžeme ?"Zeptá se mě ,,Ano " řeknu přejdeme ke dveřím které mi otevře abych prošla zavřu krámek a vyjdeme ven do deštivého počasí.
O hodinu později:
S Lucasem se opravdu skvěle baví je zaměstnaný ve firmě kousek ode mě. Je skvělý komik . Zašli jsme si do čínské restaurace kde jsme si objednali nudle s kuřecím masem a zelený čaj. Všechno bylo výtečný. Doprovází mě zpátky do práce ,,Chtěl bych tě pozvat na rande šla by jsi ?" Zeptá se mě kousek od krámku který je hned za zatáčkou kterou projdeme a já se podívám instinktivně před sebe A zarazím se před obchodem stojí Jessy který chodí tam a když se otočí k nám a všimne si mě a Lucase. Jeho naštvaný obličej mluví za všechno. Rozejde se ke mě . ,,Ty ho znáš?" Zeptá se mě Lucas než stačím odpověď jsem ve vzduchu a v zápětí ležím na Jessyho rameni ,,Jessy co blázníš !"vykřiknu ,,Hej ! Co si myslíš že děláš?" Houkne za námi Lucas zatím co Jessyho rychlý kroky míří k autu jde mě na chvíli položí a vzápětí strčí do auta a auto zamkne . Rychle se seberu a posadím se. Je tu i John jde směrem jako Jessy k Lucasovi zastaví se před ním a o něčem mluví. Nechápu co to má znamenat s Lucasem bych na to rande přeci nešla. Něco si říkají pak se Jessy s Johnem otáčí a jdou k autu. Kouknu se na Lucase který vypadá hrozně smutně . Co mu proboha řekl ?!
Dveře na Jassyho a na místo řidiče pro Johna se otevřou ale mě dveře a ani na místo spolujezdce ne je tam červené tlačítko. Auto vyjede. ,,Co jsi mu řekl ?"Zeptám se po chvíli co jsme na cestě . ,,Nic a teď buď zticha nebo se naštvu . "řekne mi kousavě. Po půl hodině auto zastavuje. Jessy mě chytne za paži a tahá ven z auta. Ale pořád si dává pozor aby mi neublížil. Beze slova mě tahá do vnitř . Vejdeme do dveří na které mě bouchnutím netlačí ,,Co to Kurva mělo znamenat!?"zakřičí zamračeně odpovím ,,Nechápu o čem to mluvíš šla jsem s ním jen na oběd a teď mě pust!"Řeknu mu a trhnu svým tělem čímž se osvobodím ale pořád mě drží pevně za ruku ,,Nechápeš? Chtěl tě pozvat na rande ! Ale s tím je konec budeš doma !"Zaječí ,,To nemůžeš já chci pracovat!Co jsi mu řekl ?"Zeptám se ,,Že se budeme brát ."řekne mi s rozčíleným úsměv ,,Ale to není pravda!" Vyhrknu naštvaně ,,Zatím není ale bude !" Zaječí ,,Nebude protože tebe někoho kdo mě unesl a vydírá mě si nikdy nevezmu hnusíš se mini- " nestihnu si říct to co mi leželo tak hluboko v srdci a vše vytrhla bolest na pravé líci.On mě uhodil tak moc až jsem spadla na zem a bouhla se hlavou o zem. Ihned jsem se rozplakala a pomalu se začla zvedat na nohy ale bylo to těžký všechno se motalo. Jakmile trošku vyrovnám rovnováhu tak se kouknu na Jessyho je v šoku ,,Avo j-já nech-" nestihne odříct protože začnu utíkat po schodech nahoru do koupelny. ,,Avo!" Zakřičí zoufale .A uslyším kroky. Beží za mnou. Otočím se abych zavřela dveře od koupelny když na mě zoufale vykulý oči zoufalství. To už ale dveře zavřu na tři západy ze strachu aby se ke mě nedostalOmlouvám se za případné chyby.
Omlouvám se za přísně dlouhé čekání já vím že to bylo na prd . Teď toho mám tak moc že jsem ráda že jsem to dneska mohla dodělat opravdu se snažím že všech sil ale dvě brigády k tomu je jedna na 12cky praxe a škola opravdu to teď nestíhám a slibuji že od nového roku to bude lepší protože mi jedna brigáda odpadne.prosím vydržete to se mnou. Doufám že se vám díl bude líbit! A zatím se mějte hezky do dalšího dílu!
T🎓💼🎓
ČTEŠ
He Is captivity CZ ✅
RandomNikdy mě nenapadlo co může udělat jeden pohled. Tedy až po tom co jsem se ocitla v jeho zajetí ❤❤❤ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! # 74. V kategorii Psycho - 6.7.2018 #28. V kategorii Psycho - 8.7.2018 ♡obrázky jsou z pinterestu. Nejsem maji...