17.Část:Konečně jsme se posunuli ....

4.2K 101 5
                                    

Z pohledu Avi:
Naši ráno odjeli do města máma nakoupit a bratři a táta do práce. Nechtěli mě tu nechat samotnou ale jen jsem s nimi nechtěla. Vstala jsem a oblekla si župan . Nestlala jsem . Chci si totiž udělat snídani a i sní si opět zalést do vyhřáté postele. V tom se domem rozezvoní zvonek. To bude mamka z nákupu pomyslím si a běžím dolů k domovním dveřím . Nikdo za prosklenými dveřmi nestojí ale i tak k nim spechám a otevřu je dokořán. V tu ránu jsem násilně vtažená do pevné náruče.Cítím mátu a drahou kolínskou. Ihned mi je jasné že jsem si sama sobě skočila do pasti. ,,Teď jsi už opět moje ale teď už neutečeš !"Řekne mi Jessyho hlas rozuřeně. Snažím se uvolnit a nechat si trochu prostoru ale ani ten mi nenechává. ,,Pusť mě" řeknu prosícím hlasem. ,,Ani náhodou teď už se od tebe ani nehnu. Věřil jsem ti chtěl jsem tě nechat pracovat teď už ale půjdeš se mnou."řekne mi ,,Oba víme že nenechals a bude lepší když mě už necháš." Řeknu mu tiše odpovědí mi je jeho smích ,,Miluju tě Avo "řekne mi a mé srdce se poprvé na chvíli zachvěje. ,,Dál jsem Kate a jejímu otci ultimátum. Pokud tě nenajdu tak 30% pokud tě najdu 45% a 70% když se mnou nebudeš chtít odejít a uvědom si že to by byl pro ně krach. Všechno záleží na tobě celá jejich existence." Řekne a to mě vyděsí. Mám v rukou život Kate a její rodiny která je mě vždy byla hodná a štědrá. ,,To po mě nemůžeš chtít!"Řeknu mu vyděšeně.,,A proč bych nemohl ? Jsi má přítelkyně rozhoduju za nás oba "řekne ,,Ne ty se ke mě nechováš jako ke své přítelkyni ale jako ke svému majetku! A tak se chováš už od začátku co jsme se potkali!"Řeknu mu ostřeji ,,Dej mi šanci změnit se...kvůli tobě to dokážu jen už mi nikdy neutíkej."Řekne mi a líbne mě úlevně vydechnu stejně tak jako on chvíli po mě. Konečně mám pocit že jsme se někam dostali.

Omlouvám se za případné chyby a doufám že se bude díl líbit! Mám radost že se vám i díly předešlé líbí a podporu kterou mi píšete moc mě to těsí a děkuji moc.
T.👼💙👼

He Is captivity CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat