5.Část: Tohle nikdy neskončí

5.9K 123 11
                                    

Podívala jsem se na toho chudáka který teď vypadal ještě menší než ve skutečnosti je a na toho psychopata  ,,Jak se opovažuješ dát mé přítelkyni ten zkurvený lístek !" Zakřičí přes celou restauraci a tím co řekne mě dokonale šokuje přítelkyni ? ,,J-j-já
o-omlouvám já nevěděl že tu je s vámi..." A v tom aniž bych stihla mrknout ho Jessy chytl za košili a odhodil na druhou část místnosti.! Lidé s děšením ve tváři na poslední chvíli odskočili a s hrůzou koukala jak se Jessy rozešel k tomu chudákovi. Na to už se nemůžu dívat. Rychle vezmu psaníčko zvednu se a rozběhnu se k východu. Zarazím se . Venku je o zeď opřený jeho řidič a kouří . Hned by mě zastavil. Ale já s tím šílencem tady nebudu ani minutu! Rozejdu se proto druhou stranou. Koukám se neustále za sebe jako kdyby se tam měl co nevidě objevit ale podle zvuků kde se něco rozbíjí mě dochází že ještě bije toho chudáka. Když v tom do někoho vrážím ! ,, Omlouvám se !" Řeknu a kouknu na staršího může kolem 40 let kterého jsem tam zahlédla ,, to vy jste přišla s tím mužem že ?"Zeptá se když si mě prohlédne. Sakra! ,,Prosím vás neříkejte mu že jsem tady on.." ,,Pojďte za mnou odvedu vás vchodem pro zaměstnance. " řekne mi ,,Děkuji"řeknu a jdu za ním. ,,Předpokládám že víte kdo je pán Ward zač." A věnuje mi krátký pohled ,,Ne já ho neznám. To on mě sem vzal já nechtěla ..." ,,Pán Ward"přeruší mě ,,Je nejmocnější muž Anglie měla by jste vědět že co chce to i dostane. Bohužel to vypadá že teď chce něco co nikdy předtím nechtěl a to vás " řekne mi s lítostí v hlase. ,,Jak mu uteču ?" Zeptám se když uvidím bílé dveře s nápisem vchod pro zaměstnance. ,,Neutečete " odpoví mi a otevře mi dveře ,,Ale nikdo neříká že ho nemůžeme zdržet." Řekne mi s úsměvem když mi otevře dveře ,,Moc vám děkuji" řeknu když mi s úsměvem pokyvne hlavou a já se před  železné schodiště dostanu ven.
Dojdu k lesu kde si sundám podpatky a rozuteču se do něj. Běžím asi deset minut a pak už jdu jen rychlým krokem ,,Avo!" Výkřike jeho hlas zoufale . Není moc daleko ode mě ,,Avo!!" Křičí otočím se když v tom škobrtnu a padám poslední co vidím je že se hlavou bouchnu  o pařes . A pak černo.

Z pohledu Jessyho:

,, Kurva! Tak kde je Johne ! " křičím na svého řidiče. Když nás vede přes les kde podle senzoru má být Ava když jsem se přes sítě včera večer naboural Avě do mobilu . ,,Někde Támhle !" Řekne a ukáže do prava mezi husté jehličnaté stromy rozejdu se tam kouknu se okolo sebe a pak to uvidím . Ava leží na zemi . Moje srdce se rozbuší strachem  ,,Avo !" Křiknu ,,Kurva " řekne John za mnou v šoku rozběhnu se k jejímu malému tělíčku a  vezmu jí k sobě do objetí . Z její hlavy teče krev a nereaguje . Rychle jí vezmu do náruče a utíkám s Johnem k autu. Vlezu si s ní do auta položím si jí na sebe a tisknu si jí k sobě.Auto se s trhnutím rychle rozjede. Přijedu si zoufalý co když se jí něco stane. ,, C-co tu dělám?"Zeptá se mě tichým hlaskem který mi přijde jako šepot a já cítím její dech na mém krku oddalím si jí kousek aby na mě viděla ,,Nic srdíčko moje. V klidu odpočívej "řeknu. ,,Kam to jedeme ?"Zeptá se opět a chce se ode mě odtáhnout ale já si jí přitáhnu k sobě ještě víc. ,,Do nemocnice ." Řeknu a začnu líbat její tvář. ,,V tom se auto s cuknutím zastaví a John vyskakuje z auta a beží mi otevřít. Vyskočím s ní v náručí opatrně z auta a jdu rychlým krokem do nemocnice. Kde už nás má čekat nás doktor.

Z pohledu Avi:
Doktor Flacher byl starší pán s knírkem a vlasy s šedinami. Takový dědeček. Který mi ránu vydezenfikoval a naštěstí tam byl jen malý škrábanec a mám malý otřes mozku. A dá mi na hlavu velkou náplast i prášky na bolest.Byl velmi zábavný a milý . Zatím co mi ještě vypisoval zprávu tak jsem zavolala Kate ať si pro mě zajede.
Doktor už je hotový se zprávou když v tom uslyším hlas Kate a Jessyho který se hádají ,,Nepojede s tebou ! Ona bude se mnou!" Řekne rozuřený Jessy ,,Ne to tedy ne je to moje kamarádka a ty se jí už nedotkneš ani prstem je ti to jasný Warde!" Řekne mu ona smrtelně vážným hlasem. Přestane když otevřu dveře a dojdu ke Kate a obejmu jí cítím jeho pohled na sobě. ,,Půjdem už domů ?" zeptám se jí. ,,Samozřejmě jdeme "řekne a prohlédne si mě celou jestli se mi nestalo ještě něco . ,, Tak to ne ! Ty jdeš se mnou!" Řekne a chytne mě za ruku ,,Vy už na mě prosím nikdy nešahejte. Přeji hezký den" řeknu ztuhl otočím se a rozejdu se k východu a Kate za chvíli pádí za mnou. ,,Tím to neskončí Avo ! Doufám že ti to je jasný ! " řekne nahlas a jde za mnou rychlým krokem když v tom mě chytne za ruku a trhnutím otočí opět k sobě. ,,Tohle nikdy neskončí ty budeš se mnou a moje navždy a bude mi jedno jestli se rozhodneš že půjdeš dobrovolně nebo ne ale ty se mnou zůstaneš!" Panika a zoufalství se nedalo v jeho hlase přeslechnou. Vytrhla jsem se mu a rychle skoro utekla do auta a Kate mě následovala. Nastoupila ke mě do auta a vyjeli jsme . Chvíli jsme jeli v tichosti ale Kate nakonec promluvila ,,Kurva Avo ten chlap se chová jako šílenec ! " řekne vážně ,,A to ještě nevíš všechno...."

Omlouvám se za případné chyby. Doufám že se vám díl bude líbit. Támhle kapitola byla trošku nudnější ale i tak jsem docela spokojená😂

He Is captivity CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat