18.Část: Jedna noc...?

4.5K 106 4
                                    

,,Pojedeme."řekne mi chytne mě za ruku a vtáhne do domu ,,Nemůžu odjed teď jsem přijela "řeknu mu se strachem ,,Tady nezůstaneš utekla jsi a za to si ještě vypiješ trest ."Řekne mi tentokrát bez milosti ,,Nemůžeš mě za to přece trestat !" Vzepřu se neviděli jsme se jen dva dny a podívej se co vyvadíš...,,Správně dva dny a to se nestane a nezapomeň že pokud nepůjdeš tak tvá milovaná Kate bude na ulici !" Stěkně na mě a táhne mě po schodech do mého pokoje ,,Nemůžeš mě nutit a vůbec s tímhle chováním čekat že se do tebe zamiluju! Jen mi tu dovol být týden samotnou pak s tebou odletím." Řeknu mu co nejrozumnějším hlasem ,,Dobře ale pod jednou podmínkou "řekne mi a tajemně se na mě podívá zamračím se ,,Jakou podmínkou ?"Zeptám se a ruce které se mírně třesou stojím. ,,Jedna noc " řekne a mé oči rychle vyhledají ty jeho a vykulí se šokem ,,Nikdy!"Řeknu znechuceně ,,Dobrá potom se zbal odcházíme"řekne a přejde pomalým krokem k oknu a kouká ven . Co mám dělat nemůžu tak narychlo odjet to by mi neodpustili ,,Nech mě to promyslet " řeknu mu a on se zaujatě otočí a zamyšleně si mě prohlédne ,,Máš čas do večera do osmi hodin pokud se do té doby nerozhodneš tak přijedu a odvezu tě domů a trest se tím zvýší rozumělas ?"Zeptám se mě pokývu hlavou že rozumým . Přejde ke mě a celou mě obalý svým tělem několikrát mě políbí do vlasů a vdechuje mou vůni ,,Nenech mě dlouho čekat " řekne pomalu se ode mě odtáhne a odejde . Zhroutím se na postel. Co mám dělat ?
Po půl hodině přijíždí mamka z nákupu celá šťastná že udělá naše oblíbené jídlo a že potkala plno známých . Vybalili jsme nákup a pustili se do vaření aspoň to mě donutilo nepřemýšlet nad tím vším. Kluci a s tátou přijeli až navečer celý unavený ale šťastný vyprávěli jak do města přijel nějaký boháč a že mohli opravit jeho aistona martina a to nejnovější model.Ihned jsem věděla o koho jde ale byla jsem zticha. Hodně jsme se nasmáli hodiny ukazovali půl osmé a mě se stáhl žaludek když je vidím takhle šťastný když jsem se najedla tak bylo třičtvrtě vstala jsem od jídla a odebrala jsem se do pokoje vzala mobil do ruky a roztřeseně začla volat zvedl to hned napoprvé ,,Už si se rozhodla ?"Zeptá se mě
,,Chci tu týden zůstat "řeknu mu ostře se nadechne ,,Víš že mě neodměkčíš aby k té noci nedošlo " řekne mi ,,Vím"
Potvrdím mu ,,Dobře odejdu uvidíme se a žádné hlouposti i tak budu vědět o každém tvém kroku ." ,,Dobře" ,,Dobře miluji tě Avo "řekne típnu to a zhroutím se s brekem do postele a po chvíli usínám.

Omlouvám se za případné chyby a čekání chtěla jsem aby díl vyšel v Pátek a nějak mi to nevyšlo :/
Ale i tak doufám že se bude díl líbit!
T😚💖😚

He Is captivity CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat