9.Část Jsi ještě panna?

5.5K 121 0
                                    

,,Dobrý ráno srdíčko" řekne tichý hlas nademnou . Zamračím se zakňourám ať vypadne a celá se zahrabu do deky. Když v tom je deka ze mě stažena. ,,Do hajzlu Kate nech mě spát!" Řeknu a začnu pátrat po kousku deky. Kousku tepla .Uslyším bouřlivý smích a tak otevřu jedno oko. Předemnou stojí Jessy Ward v celé svojí kráse jen v pyžamových teplákách které mu jen tak vysí u boků. A mě se naskytuje pohled na jeho vypracovanou hruď za kterou by se nestyděl ani samotný pán bůh. ,,Jsem potěšen že tě přitahuju tak moc jako ty přitahuješ mě" řekl když mě doslova odtrhne od svého těla . Podívám se mu do očí kde vidím výhru? Nevím jak jinak bych to popsala ,,Nepřitahujete mě "řeknu mu upřímně. Ano tělo ano....tedy komu by se nelíbil dokážu si představit že ženy když ho vidí tak omdlévají. Ale já jsem takový člověk kterého více než vzhled zajímá jaký je u vnitř. Vím že jsem  divná ale když jste s někým jen kvůli vzhledu tak to je stracený. ,,Vím že tě přitahuji a vím že jsi taková že tě nezajímá jen vzhled. ",, říkáte to tak jako by jste mě znal roky" řeknu mu hned ,,Na to abych se do tebe zamiloval mi stačila sekunda ...na to abych si o tobě zjistil všechno co potřebuju minuta. Ale to sem tahat teď nebudeme" pokárá mě pohledem když chci něco říct ,,Teď pojď přichystal jsem snídani a pak si promluvíme" řekne chytne mě za ruce a vytáhne mé tělo do stoje. V tom mě vezme do náruče ,,Co to děláš ?"vypísknu zasměje se. A jde dál dolů po schodech . Všude kam se podívám tak je to luxusní. Ale jde rychle tak že se mi naskytuje opravdu malá možnost něco si prohlédnout. docházíme do větší místnosti bledě šedé barvy kde je větší obdélníkový stůl z tmavého dřeva a ve stejný barvě i židle.

Na stole bylo hrozně moc jídla : tousty,Šunky,sýry,džusy pomerančový a jablečný dále jahodový džem,nuttela,mícháná vejce a káva a čaj. ,,Dobrou chuť řekne a políbí mě na hlavu COŽE to všechno je jen pro mě ? ,,To je pro mě?" Zeptám se ho s šokem ,,Ano musíš jíst "řekne ještě mě jednou líbne na hlavu a jde si sednout na proti mě pohodlně se posadí a s úsměvem mě pozoruje vezmu si toust dám si na to nuttelu kterou zbožnuju a k tomu kávu kterou překvapivě zajišťuju že je mléko tak jak to mám ráda sním si toust a dopíjím kafe. Stačí mi to a tak se zvednu ,,Co si myslíš že děláš Avo? " Zeptá se mě naštvaně ,,Ehm dojedla jsem?"Zeptám se teď já jeho zmateně ,,Tak to teda ne sedni si a jez " řekne mi panovačně ,,Už nechci .." ,,Budeš jíst tak mě neštvy sedni na tvou překrásnou prdelku jinak tě donutím "řekne mi naštvaně ale.. než však stačím něco říct nebo jinak zareagovat tak už se ženě ke mě a než se stačím rozběhnout tak jsem v jeho pevném objetí a násilně držena v jeho klidně na židli. ,,Co to děláte? "Zeptám se šokovaně ,,Když nechceš jíst tak ti pomužu teď mě poslouchej ještě sníž tři tousty a ty si řekni lásko s čím "řekne mi do ucha ,,Ale já nemám moc hlad "řeknu mu ufnukaně ,,Nech toho dělám to pro tebe chci aby jsi byla zdravá "řekne než jsem se nadála tak jsem v sobě měla už ty tři tousty. Bylo mi zle nemusím moc pečivo. Osobně si ho dám tak 3x za měsíc. ,,Vidíš jak si hodná holka "řekne a políbí mě na čelo ,,Prozraď mi kotě jsi ještě panna?"Zeptá se mě ztuhne  zahledí se do mé tváře a čeká na odpověď.

Omlouvám se za případné chyby a opět kratší díl už to bude lepší. Další díl bude Pondělí - Úterý
T.🐋🐙🐋

He Is captivity CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat