Probudili mě otřesy . Vyděšeně jsem se posadila a vykoukla z okénka co se děje. S úlevou jsem vydechla když jsem zjistila že letadlo přistává. Letušky nás obešli a sdělili nám ať si zapneme bezpečnostní pásy že se bude přistávat. Vytáhla jsem svůj mobil a nestačila se divit. 35 zaměstnaných hovorů a zpráv dohromady a všechno od jedné a té samé osoby. Prosby abych se vrátila , že mě miluje ale i výhrůžky že jakmile mě najde tak že mě opět odvede a že jen jeho budu a musím milovat . Bylo mi z toho všeho zle. Jak se do někoho může muž jako je on zamilovat. Myslím si že to všechno je jen majetnickost a né láska. Je zvyklý mýt vše pod kontrolou . Lituji toho že jsem s Kate někam šla teď mohlo být všechno jinak. A nebo také ne ale kdybych čas posunout mohla tak asi do Anglie ani neodletím. Za to teď utikám se šílencem vrytým v mé duši. Na letišti mě čeká mamka která doslova skáče radostí. Cesta nám trvá hodinu . Mamka poslala mé dva starší bratry pomoct tátovi do malé firmy kde opravují auta. Chce abych byla večer překvapení.
Z pohledu Jessyho:
Byl jsem v pracovně byl to jediný pokoj v našem domě který jsem zatím neroztřískal předemou tu sedí Kate a její otec a já rozmýšlím jaký trest si Kate za Avy útěk zaslouží. ,, Myslím že víte proč tu sedíte tak že přejdu k věci...." ,,Chci se za Kate omluvit kdybych věděl že to všechno má něco společného s Avou tak bych to nikdy nedovolil." ,,To už je ale váš problém Deane vaše akcie klesnou o 30% pokud Avu nenajdu tak 45% pokud jí ale najdu a ona nepůjde tak o 70% a správně chápete že to by vás donutilo zkrachovat . Za dvě hodiny budu už v letadle za ní a tobě ." Ukážu na Kate která celou dobu tiše vzlyká a koukáne ubrečene na mě. Asi si myslí že mě odměkčí uchechtnu se ani omylem. ,,Zavolám ti a ty to zvedneš opovaž se že ne a rozmluvíš se s ní o tom a přinutíš jí aby se vrátila.Rozumíš?"Zeptám se jí a ona pomalu kývne. ,,Fajn teď vypadněte"
Řeknu a opustím pokoj a jdu si zabalit ještě pár věcí za hodinu už musím být v mém letadle.
O hodinu později
Už sedím v letadle které opravili. S cuknutím se probouzí k životu. Už chci jí mít opět u sebe.Z pohledu Avi:
Spala jsem asi hodinu když mě probudil hlas ze z dola a vstala z postele. Jdu dolů když uvidím mámu v chodbě ,, Pojď už jdem jíst. Už jsem tě chtěla zavolat." A zmizí v jídelně
,,Hádejte kdo tu je ? ,,Kdo ?" Zeptá se táta zvědavě ,,Já " řeknu a v tom jsem v závěsu objetí ,,Tolik jsi nám chyběla sestřičko. " ,,Opravdu ?" Zeptám se provokativně ,,Samozřejmě že ano prcku"Potvrdí mi druhý ,,Tak ráda vás opět vidím." Řeknu šťastně
Štěstí ale nikdy netrvá věčně.Omlouvám se za případné chyby a doufám že se bude díl líbit!🙏😇🙏
ČTEŠ
He Is captivity CZ ✅
RandomNikdy mě nenapadlo co může udělat jeden pohled. Tedy až po tom co jsem se ocitla v jeho zajetí ❤❤❤ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! # 74. V kategorii Psycho - 6.7.2018 #28. V kategorii Psycho - 8.7.2018 ♡obrázky jsou z pinterestu. Nejsem maji...